azért nem mindegy milyen a szett, érdemes beleolvasni az index autógázos topikjába
a hoki lengyel szarokkal meg a többi olcsóval mit nem tudnak küszködni
rendes autónál nem kell a kerékbe szenzor a tpms-nek amikor az enyémhez vettem a téli felniket és a gumisnál kértem hozzá szenzort, mert azt hittem kell, fél óráig keresgélt a gépben és telefonálgatott, mire kiderült, hogy nem kell
ma rákérdeztem baráti áron is 200 felé kötnék be a gázt a ceedbe
szóval némileg költségesebb lenne az üzemeltetése mert én nem adok ki 200 ezeret azért a gázért
ha tudnám hogy a gyereket még 4-5 évig kell ide-oda hordani simán vennék jobb kocsit mert ez az astra a 7 ezer forintos lengéscsillapítókkal 130felé már elég bizonytalan járású, szinte féltem amikor sávot kellet váltani ilyen őrült sebességgel
ezeket nézegettem
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/kia/ceed/kia_ceed_1_6_ex_limited-12966801
mindenképp 1.6 kellene az 1.4est sokan fikázzák, 3 kilóba elvinnék az asztrát aztán 1,5 be lenne meg az első szervíz
ennyi pénzt simán le tudnék tenni már a jövő héten érte
csak már olyan fokú bizalmatlanságom van hogy az már egész beteges, szóval az asztra még jövőre biztos megy műszakira
A teso imadja a ceedet.Szerintem amennyit beletesz a dizel jobb lett volna,de nem tetszik a hangja.A legjobb erv az volt hogy ranezett milyen a hatso lampa,de muszakilag nem tudtunk kifogast talalni.Csak kopo-fogyo dolgok kellettek.Es minden gyari volt rajta 100ezernel.Most 130e korul jar.Kb egy delutan talaltuk,igaz nem a legcsobb volt.
pár éve voltam valamivel műszakin ott dumáltam a vizsgabiztossal hogy az asszonyának a jazz van és tök fasza
nézegettem a hirdetéseket nem is volt olyan vészes, el is döntöttem olyan lesz hamarosan
aztán lett a totálkáron egy cikk róla hogy milyen gfasza és rárepült mindenki hordták a neppelek befelé a foshalmokat és a jazz álomnak vége lett
de ugyanígy járt a ceed is
hihetetlen sokat hoznak be kintről, persze a legalját és árulják nagy pénzekért
még a végén tényleg az lesz hogy veszek egy fos dízel daciat és 5 évente cserélgetem a motort benne
gondolom a szabadba folyt,a lama meg nem nezte.
Evjaratonkent annyit valtoztattak hogy a nő kkot nem tudod beszerelni csak ha segedberendezeseket cserelsz.Az XEL es az en XEP-m mas vizpumpa,egr, stb.Talan meg a trafosor sem ugyanolyan.
amúgy utálom a klímát, nem is használnám szinte sosem
a hoki lengyel szarokkal meg a többi olcsóval mit nem tudnak küszködni
csak 4-5 év mire nullára hozná ki az ember az évi 10-15 ezer futásokkal
szóval némileg költségesebb lenne az üzemeltetése mert én nem adok ki 200 ezeret azért a gázért
ha tudnám hogy a gyereket még 4-5 évig kell ide-oda hordani simán vennék jobb kocsit mert ez az astra a 7 ezer forintos lengéscsillapítókkal 130felé már elég bizonytalan járású, szinte féltem amikor sávot kellet váltani ilyen őrült sebességgel
de volt aki 40ért vett nyomásszenzorok nélkül
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/kia/ceed/kia_ceed_1_6_ex_limited-12966801
mindenképp 1.6 kellene az 1.4est sokan fikázzák, 3 kilóba elvinnék az asztrát aztán 1,5 be lenne meg az első szervíz
ennyi pénzt simán le tudnék tenni már a jövő héten érte
csak már olyan fokú bizalmatlanságom van hogy az már egész beteges, szóval az asztra még jövőre biztos megy műszakira
de arra voltam kíváncsi gyárilag miért van rajta az a kis cső, honnét megy oda a víz
nézegettem a hirdetéseket nem is volt olyan vészes, el is döntöttem olyan lesz hamarosan
aztán lett a totálkáron egy cikk róla hogy milyen gfasza és rárepült mindenki hordták a neppelek befelé a foshalmokat és a jazz álomnak vége lett
de ugyanígy járt a ceed is
hihetetlen sokat hoznak be kintről, persze a legalját és árulják nagy pénzekért
még a végén tényleg az lesz hogy veszek egy fos dízel daciat és 5 évente cserélgetem a motort benne
Evjaratonkent annyit valtoztattak hogy a nő kkot nem tudod beszerelni csak ha segedberendezeseket cserelsz.Az XEL es az en XEP-m mas vizpumpa,egr, stb.Talan meg a trafosor sem ugyanolyan.