Simán ráülhetsz egy deszkára, ez nem lehet akadály. Amúgy miért lenne az jó? Ergonómiailag szerintem az utóbbi 40 év motorjainak az alja lehettek, az igaz, hogy akkoriban az is jó volt, de tán azért mert pont 40 évvel fiatalabbak voltunk és örültünk ha sikerült egy csúzliból (125-ös mz) kicsiholni alig egy pernyi gyorsulás után a 100-at.
Nem a terepezésre vágyom, de - veled ellentétben - imádom Erdélyt, és ott (bár lassan jobbak a főutak mint nálunk) azért bele lehet futni rettenetes állapotú részekbe.
patacipo,amugy gondolod hogy anyit terepeznel?
legutobb betakartad magad a gs-el csak rossz aszfalton.
Nem kell vagyni terepre,es a dl mas elonyei vinnek a primet,egyenes,kenyelmes ulohely,pakolhatosag a csomo felesleges cuccnak,nagy ules,gps fel lehet tenni magasra stb.
Pont a suzukik azok amiket olyan mélyre tudsz ültetni amilyenre akarod a kutyacsont cserével sőt vannak állítható kutyacsontok is amiket ha mégis nőnél vagy összemennél akkor simán átállítod a kért magasságra. Pár éve egy kolléga XX-ébe építettem egy ilyet aki eléggé tömpére sikeredett és sikerült olyan alacsonyra ültetni, hogy neki is megfelelt.
A DL650 volt nekem is az álmom, de miután egyet felszálláskor - csak üléspróba lett volna, nem akartam vele menni egy ,métert sem - majdnem magamra borítottam, végleg letettem róla. A sz*r derekammal nem tudom átemelni a lábamat a magasra emelt hátsó ülésén. Marad a jó öreg GS. Teljesítménye nekem elég (egyedül motorozok szinte mindig), ráadásul idő közben minden létező kényelmesítő cuccal felszereltem (kormánymagasító, lábtartó alacsonyítás, markolatfűtés, nagy plexi, doboz, oldaltáskák, sőt most kapott egy filléres, kínai fokozatkijelzőt is). Egyszerű mint a faék, ha valamit javítani kellene rajta, magam meg fogom tudni oldani.
400-bol labon vigan kiersz.Ugy hogy mindennap etteremben vacsorazol.
Nem kell egymilla.
A legnagyobb tetel a komp meg az uzemanyag.A tobbi csak egy atlagos tura barhol.A kulcs hogy idoben kell foglalni a kompot es a szallast.Ez nehezebb ha tobben vannak mert mondjuk novemberben amikor cson lehet foglalni mindenki jonni akar,majusra meg lehet egyedul maradsz egy 5 fos foglalassal.Ugy meg draga.
Ma mentem egy DL650-el ( K7 talán), igazából ültem már ilyesmin, de nem nagyon mentem ki vele közútra, hát annyival kényelmesebb volt mint a sövö, hogy azt hiszem cserélnem kéne ha sikerülne eladni. A sebesség már annyira nem vonz (mondjuk pont azt kellett próbálnom mert aszonta a kolléga, hogy 160 felett ráz) így ennél nagyobb teljesítmény tán már nem kéne.
Ez állati, jó, hogy kiszámoltad, el is kezdek félretenni (hogy ez miért nem jutott eszembe?). Tiszta mázli, hogy semmi másra nem kell félretenni mert amúgy minden megvan.
kb 100 ezer az üzemanyag, legyen előtte a szervíz másik 200 ( új gumil lánc olaj stb) legyen még 100 költés egyéb cuccokra
a kinti kaja meg a szállás nem tudom mennyi de szerintem az se több mint 300
legyen egy kis költőpénz is a zsebben ez legyen 300
szóval egy ilyen túra túlárazva full kényelemben 1 milla
havi 20 spórolással 4 év
Engem sem zavar, ha más luxusautóban ül. Ráadásul - ez életem tévedése, és erre csak most jöttem rá! - mindig kisautó párti voltam, a legnagyobb kocsim egy 4 évesen vett, full fapad (szervó nélküli) Thalia volt. Előtte Clio, 120-as Skodák, 601-es Trabantok - utána meg csak a kis ezres Yaris, immár 7 éve.
Most is 10 év körüli kisautót kerestem, a 18 éves, de amúgy teljesen hibátlan Yaris beszámításával, úgy, hogy max. 1 millát tudok hozzá tenni, és ebbe az átírásnak, első szerviznek is bele kell férnie. Aztán tök véletlenül tettem bele a seggem egy 10 éves Focusba, és rá kellett jöjjek: nem kisautót kell venni, hanem ugyanannyiért 10 éves alsó-közepest. Azokban sincs semmi kunszt, de biztonságosabbak, és legfőképpen már EMBERI méretű a kasznijuk. Fájós derékkal is vígan el tudok bennük órákat ücsörögni, ellentétben - bármely - kisautóval.
Aztán a Kia Ceed kombi véletlenül lett, ez volt a legkényelmesebb az összes között, ráadásul ebbe számolták be legjobb áron a Piroskát (550-et szó nélkül megadták, másutt csak 400-450-500 volt az ajánlat, vagy nem is érdekelte a kereskedőt egyáltalán).
ez nem így van
ha ők lesznek a többség, akkor simán éhenhalnak mert a fehér kisebbség nem győzi őket "etetni"
szóval nyugi, ki fognak azok is pusztulni idővel
Vicces volt....de sajnos igaz, elvileg a kutyának visszük át a nálunk el nem fogyott kaját, de hát nem annak szokott jutni ami még ehető így szoktunk frisset áttenni a kerítésen..........én valahogy nem látom, hogy mikor tudnék kijutni ilyen távoli helyekre a közeljövőben így hidegen hagy a dolog pont úgy ahogy a kollégákkal ellentétben soha nem nézem meg a luxuslexusokat és hasonlókat mert hát elérhetetlen így valahogy nem borzongat míg egy új vitarát megnézegetek mert hát az talán....
ez most vicces volt
de pl egy átlag dohányos ember 2-3 évente elfüstöl egy ilyen szardíniai utat
én csóró vagyok mint a templom egere de ha nagyon akarnám 2020 nyarán simán meg tudnám oldani az utat, ha csak kecésbé akkor mondjuk 2022-23
pont ezért lenne értelme autó+futó 3 motorral így az oda-vissza út kb felébe lenne
Megkérdezem a szomszédot akinek most vittük át az előző hétről megmaradt gulyáslevest, hogy mikor szeretne indulni mert akkor csinálok nekik szendvicset is.
legutobb betakartad magad a gs-el csak rossz aszfalton.
Nem kell vagyni terepre,es a dl mas elonyei vinnek a primet,egyenes,kenyelmes ulohely,pakolhatosag a csomo felesleges cuccnak,nagy ules,gps fel lehet tenni magasra stb.
Amugy le kell ultetni es hasalo tacskok is fel tudnak ra maszni.
Nem kell egymilla.
A legnagyobb tetel a komp meg az uzemanyag.A tobbi csak egy atlagos tura barhol.A kulcs hogy idoben kell foglalni a kompot es a szallast.Ez nehezebb ha tobben vannak mert mondjuk novemberben amikor cson lehet foglalni mindenki jonni akar,majusra meg lehet egyedul maradsz egy 5 fos foglalassal.Ugy meg draga.
a kinti kaja meg a szállás nem tudom mennyi de szerintem az se több mint 300
legyen egy kis költőpénz is a zsebben ez legyen 300
szóval egy ilyen túra túlárazva full kényelemben 1 milla
havi 20 spórolással 4 év
Most is 10 év körüli kisautót kerestem, a 18 éves, de amúgy teljesen hibátlan Yaris beszámításával, úgy, hogy max. 1 millát tudok hozzá tenni, és ebbe az átírásnak, első szerviznek is bele kell férnie. Aztán tök véletlenül tettem bele a seggem egy 10 éves Focusba, és rá kellett jöjjek: nem kisautót kell venni, hanem ugyanannyiért 10 éves alsó-közepest. Azokban sincs semmi kunszt, de biztonságosabbak, és legfőképpen már EMBERI méretű a kasznijuk. Fájós derékkal is vígan el tudok bennük órákat ücsörögni, ellentétben - bármely - kisautóval.
Aztán a Kia Ceed kombi véletlenül lett, ez volt a legkényelmesebb az összes között, ráadásul ebbe számolták be legjobb áron a Piroskát (550-et szó nélkül megadták, másutt csak 400-450-500 volt az ajánlat, vagy nem is érdekelte a kereskedőt egyáltalán).
ha ők lesznek a többség, akkor simán éhenhalnak mert a fehér kisebbség nem győzi őket "etetni"
szóval nyugi, ki fognak azok is pusztulni idővel
de pl egy átlag dohányos ember 2-3 évente elfüstöl egy ilyen szardíniai utat
én csóró vagyok mint a templom egere de ha nagyon akarnám 2020 nyarán simán meg tudnám oldani az utat, ha csak kecésbé akkor mondjuk 2022-23
pont ezért lenne értelme autó+futó 3 motorral így az oda-vissza út kb felébe lenne
főleg egy ilyen rokkant vénembernek