Mondjuk érdemes elválasztani a "vigyázok a festésre meg lemosom" dolgot a "szakszerű karbantartás"-tól. Lehetett az bárhogy takargatva, ha csak egy helyen is gányolt volt a gyújtása, akkor az fix hibaforrás már.
A Simsonom a példa, agyon hajtottam, nem mosogattam, garázst csak akkor látott ha szerencséje volt és mégis mindig ment, mert csak a műszaki részére figyeltem, takargassa a fene.
Egy gépnek teljesen mindegy mennyire koszos, ha van benne olaj és van hűtése, akkor menni fog.
hát már a fene se tudja mi volt a bajuk
lehet már az első sufni szerelés meghozta azt az eredményt hogy utána mindig berhelni kellett
akkoriban azért réz-bronz kalapáccsal volt ám kiverve a főtengely a helyéről mert ugye az szakszerű mert nem bántja a vasat
stbstb
amúgy volt egy ismerős aki tényleg nagyon vigyázott rá, komolyan mondom ha fél napot állt akkor is már különféle rongyokkal letakarhatta minden elemét( ja és nem lehett ám felcserélni őket pl a jobb visszapillantó ruhája nem mehetett a balra)
nem is volt széthajtva stbstb mégi sokat állt neki különféle hibákkal
A Feltételezések befolyásolják a Megfigyelést. A Megfigyelés szüli a Meggyőződést. Meggyőződés termi a Tapasztalatot. A Tapasztalat teremti a Magatartást, ami aztán megerősíti a Feltételezéseket.
A bontatlan blokkos km rekordokban Simson és MZ is van, ami 100 ezer km felett jár. Persze már nagyon a végüket járják, de még mennek és nem tört el a hajtókar, nem kopott el a kuplung.
A 150-esnek jobb volt a furat-löket aránya, pont annyival volt erősebb, hogy a 125-öshöz képest érezhetően jobban menjen és egy foggal talán hosszabb is volt a secunder hajtás első fogaskereke.
De az a blokk 150-esként sem közelítette meg a kritikus terhelést, egyetlen alkatrészre vetítve sem, bőven-bőven túl volt mindene méretezve, plusz gyenge is volt alapvetően. Ezekből a szoci motorokból hamarabb kopik ki a dugattyú, minthogy bármi másban kárt tegyen a teljesítmény.
Mint mondtam a 150-esnek a kuplungja előbb döglött. Azt meg nem biztos hogy érzékelted, mert nekem is 30 éves korára fáradt el pedig én gyilkoltam rendesen.
De más nagy gond nem volt a 150-esssel sem. Olyan gyenge volt, hogy a benne lévő anyag bőven elég volt.
Egyébként lehet tudni mitől döglöttek meg a haverjaid 125-ösei? Mert MZ-nél nincs olyan hogy végleg elromlik. Hiba bekövetkezése pedig szerencse és felhasználó kérdése volt. Blokk nem volt hajlamos elrepedni, a többi meg gombokért javítható....volt.
én akkor is abban hiszek hogy az jobb volt
amúgy ha aból indulunk ki hogy egy sima tuning volt csak akkor a 150esnek kellett volna kimúlni hamarébb
szóval a piramis építő idegenekben nem hiszek, de a 150es etz-ben igen
ami 125ös volt az ismerettségi körben mind megmakkant elég hamar kettő 150es volt azoknak alig volt hibája
mondjuk a km óra konzolt sikerült letörnöm rajta mert kb 3km/h tempónál elcsúsztam
még a lábtartó gumi se kopott le teljesen akkora volt a sebesség de az a buzi óracsoport tartó bezzeg eltört
lehet a 150esekhez ment a jobban sikerült blokk
mint anno a pentium-celeron ami hibátlan az volt a pentium, ami a teszteken szint alatt teljesített az meg a celeron
persze tagadták a bitangok, de az elején ez még így volt
Te nézed a motorozást youtubon.
Van egyáltalán bármid egy pár besárgult fehér gumicsizmán kívül aminek köze van a motorozáshoz vagy mindent interneten nézel és abból idézel?
Milyen kivételes ajándék a mosoly! Hiszen nem kerül semmibe, de szívmelengető. Csak egy pillanatig él, de az emléke megmarad. Örömet szerez, és táplálja a jóindulatot. Kiváló ellenméreg irigység és rosszindulat ellen. Biztatást ad a csüggedőnek, erőt önt belé. Nem lehet megvenni, kölcsönkérni, ellopni, nem jelent földi javakat senkinek mindaddig, amíg önként és jó szívvel meg nem ajándékoznak vele.
A Simsonom a példa, agyon hajtottam, nem mosogattam, garázst csak akkor látott ha szerencséje volt és mégis mindig ment, mert csak a műszaki részére figyeltem, takargassa a fene.
Egy gépnek teljesen mindegy mennyire koszos, ha van benne olaj és van hűtése, akkor menni fog.
lehet már az első sufni szerelés meghozta azt az eredményt hogy utána mindig berhelni kellett
akkoriban azért réz-bronz kalapáccsal volt ám kiverve a főtengely a helyéről mert ugye az szakszerű mert nem bántja a vasat
stbstb
amúgy volt egy ismerős aki tényleg nagyon vigyázott rá, komolyan mondom ha fél napot állt akkor is már különféle rongyokkal letakarhatta minden elemét( ja és nem lehett ám felcserélni őket pl a jobb visszapillantó ruhája nem mehetett a balra)
nem is volt széthajtva stbstb mégi sokat állt neki különféle hibákkal
Youtube fiúcska.
De az a blokk 150-esként sem közelítette meg a kritikus terhelést, egyetlen alkatrészre vetítve sem, bőven-bőven túl volt mindene méretezve, plusz gyenge is volt alapvetően. Ezekből a szoci motorokból hamarabb kopik ki a dugattyú, minthogy bármi másban kárt tegyen a teljesítmény.
De más nagy gond nem volt a 150-esssel sem. Olyan gyenge volt, hogy a benne lévő anyag bőven elég volt.
Egyébként lehet tudni mitől döglöttek meg a haverjaid 125-ösei? Mert MZ-nél nincs olyan hogy végleg elromlik. Hiba bekövetkezése pedig szerencse és felhasználó kérdése volt. Blokk nem volt hajlamos elrepedni, a többi meg gombokért javítható....volt.
amúgy ha aból indulunk ki hogy egy sima tuning volt csak akkor a 150esnek kellett volna kimúlni hamarébb
szóval a piramis építő idegenekben nem hiszek, de a 150es etz-ben igen
Magyarul a haverjaid ETZ 125-ösre vetített megbízhatatlanságát kizárólag felhasználói hiba okozta.
mondjuk a km óra konzolt sikerült letörnöm rajta mert kb 3km/h tempónál elcsúsztam
még a lábtartó gumi se kopott le teljesen akkora volt a sebesség de az a buzi óracsoport tartó bezzeg eltört
lehet a 150esekhez ment a jobban sikerült blokk
mint anno a pentium-celeron ami hibátlan az volt a pentium, ami a teszteken szint alatt teljesített az meg a celeron
persze tagadták a bitangok, de az elején ez még így volt
Van egyáltalán bármid egy pár besárgult fehér gumicsizmán kívül aminek köze van a motorozáshoz vagy mindent interneten nézel és abból idézel?