Pedig nem vagyok befeszülve, csak megakarom vele értetni, hogy a kiegészítők nem feltétlen igénytelenek. A KTM-nek is millió gyári van, de ma már szinte minden gyártónak. Csak azok még a Rizoma-tól is drágábbak.
hozzátenném nekem 2 mototom volt a gyárihoz nagyon közeli állapothoz mindkettő a 80as évek végi termés
plusz ez a 2001es ez teljesen gyári, (egy féklámpa kapcsolót kellett cserélni rajta eddig és 2db o-gyűrűt) szinte karcmentes, és ténylegesen 35 ezer alatti
ha csak le nem csap rá valami madár szörnyen nagy pénzért(reális ára 700 felé van de én 1 milla alatt nem adom) szerintem ez maradni fog jó sokáig mert tényleg évi 1000km alatt megyek vele
Én nem bizonygatom senkinek mikor megnézi eladáskor az első benyomás dönt úgyis a motort meg a tulajt látva, akár egy szerelőt is. A körülményekről nem beszélve garázs annak környezete udvar porta stb nagyon árulkodó ha kókler fillérbaszó anyaszomorító az eladó. Szerintem.
Huhh, az összes motortulaj állítólag ilyen gondos, szerencsére. Szinte lehetetlen tekert órás, ropira tört szarokat találni, úgy kell keresni őket. Állítólag aki nem cserél időben olajat, azt az anyaszent egyházból is kiátkozzák, szóvak teljesen reális a minden 20 éves eladó motorban lévő 36-38 ezer km.
Én olyan 6ezret megyek évente pont jó az olajcsere is. Erre van időm na meg anyagi lehetőségem. Még lópikulát nem mentem de már 70 papírt elköltöttem rá. Főnökasszonyom morog is. Ha egyszer eladom akkor adok tovább minden papírt stb na meg ezután is vezetek mindent, hogy ne legyen macskazsák. Azt majd eccer egy 1100 evo vagy egy 1.2 moNYszter...
Hmm sac/kb az enyém is akkor tájt került forgalomba
Bár biztos hogy tekerték össze, vissza mert megkértem az eladót, hogy anno 9éves motorba legyen már húszonpár ezer km... az olyan megnyugtató 4szezon alatt meg én tekertem bele 20ezret most 44ekm
Meg teli van ócsó szar kiegészítőkkel, így meg a kutyának se kell majd...
12 éves korában vetted a motort talán, be is baszna, ha már az első gazdája kikukázta volna a papírjait. Nyilván minden 20 éves motor ugyan ezekkel a kondíciókkal fog rendelkezni, hiszen akinek van motorja, az senki nem használja, elgurulgat évente 3-szor a messze lakó nagymamához és meg is volt a szezon.
Szinterezett és nincs megfakulva. Esőbe nem viszem ki ha csak el nem kap de nagyon ritka, tűző napra nem teszem akkor ponyva alatt van, télen meg fűtött garázsban alszik ott is letakarva, néha megmozgatva a telókat fékeket.
A Te motorodon nincs megfakulva vagy inkább megsárgulva a szürke, alu festett/szinterezett nem tudom milyen bevonat van rajta? Én nem tudom, ennyire kifogom, de akárhány ducatit nézek meg mostanában, mindegyik nagyon le van lakva :(
Szimplán van egy szókiforgatási görcsöd, ez ilyen skill szerű lehet nálad. Meg egy alap ellenszenv velem kapcsolatban egy fél évvel ezelőtt írt téma miatt...ez a vicc és dedó kisbarátom, ez!
Hazugság, vissza van tekerve, biztos hogy a barátodat is átbaszták és ő meg téged ezerből 1, akkor eddig jó az arány, ott a Te motorod, Eryké, Inié, Bogyóé...
Enyémbe 47ezer van és 2005.05.19 én helyezték forgalomba itthon. Az első kettő tulaj vezette a szervizkönyvet az előző meg az egyik legjobb barátom így kétségem sincs a futott km miatt. Csoda, hogy még megy.
plusz ez a 2001es ez teljesen gyári, (egy féklámpa kapcsolót kellett cserélni rajta eddig és 2db o-gyűrűt) szinte karcmentes, és ténylegesen 35 ezer alatti
ha csak le nem csap rá valami madár szörnyen nagy pénzért(reális ára 700 felé van de én 1 milla alatt nem adom) szerintem ez maradni fog jó sokáig mert tényleg évi 1000km alatt megyek vele
Bár biztos hogy tekerték össze, vissza mert megkértem az eladót, hogy anno 9éves motorba legyen már húszonpár ezer km... az olyan megnyugtató 4szezon alatt meg én tekertem bele 20ezret most 44ekm
Meg teli van ócsó szar kiegészítőkkel, így meg a kutyának se kell majd...
Amúgy 1947Km.
A ducati klubba regisztráltál?Mit mondanak?