Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De egy év garit ad........És igazi szakember javit majd........
En csak a forschritt-ig meg a claas-ig jutottam tanulo koromban.
vmelyik fórumon adta elő, hogy neki 10 perc az, amit itt hetek óta próbálnak megoldani, majd közölte a sráccal, hogy csak júliusban tudná fogadni, mert addig nincs egy szabad 10 perce
Neki lehet,en nem vagyok szakmabeli.
Amator hobbista,abbol is csak atlagos.
Ilyen opciókkal, mint a vázolt probléma
Lamborghini.......az is kombájn......
pedig neki egy ilyen probléma 10 perc
X6?
Dehogy,az osszeszereleskor tasi videoit latva nem tettem tomitest a dekli ala,a kuplungnal elment,a generatornal picit megfogta a kozlokereket,panaszkodtam is anno hogy siman merul az akku,de mire kibekkeltem hogy nem az akku szar hanem egyszeruen fogja a kozlokereket sok ido elment.
Szoval a tanulsag ne a videos szakikra,a manualra hallgass,az okosabb mindenkinel.
Általában én is hosszútávra tervetek minden eszközömmel, és inkább a korosodásuk szokott cserére sarkallni. A következő már valami komfortosabb gép lesz, ha megadatik.
Pályán?
Vagyogat,csinaltam magamnak pici gondot,de hogy hetvegeken fagyizni jarok igy azt a keves idot nem a moby dick kergetesere feccolom.Amugy mar mozgott,most is fog.Talan a het vegefele.
A Hondával mi van?
Nem,asszem tul nagy volt a sor,meg napsutes.Arrebbtoltam picit.
semmivel nem drágább az alkatrész, mint az fjr vagy gtr alkatrészek... költeni nem kelll rá többet, mint bármely más motorra és emellett a teljesítmény mellett 5,2-5,4 a fohógyasztás 2 személlyel 3 dobozzal is.
Igen.
Alapbol ragaszkodom a targyaimhoz sokaig.
Az elozovel azt mondtam 50e km igy tartom meg.Majdnrm sikerult,48e el adtam el.
Ezt 100e ig tervezem az kb 12-15 ev max.Igy mar nem hinnrm hogy veszek mas motort.Utcara.
Az igazsag hogy feleslegesnek tartom a .agam reszere ezeket a 150-200 loeros gepeket.
Mas barmikor veheti,sot meg is csodalom.De nekem nem kell.Eleg untig ez a csoffadt 118 paci a villany forradalomig.
Azt ha mar nem tudok raulni berakom vitrinbe.
Próbáltam mindkettőt, Szerintem is jobb az FJR.
Alkatrész, szerviz költségek. Az olajcsere nem számit, annak nincs jelentősége. Jó, lánc se kell, de a kardánt meg végképp nem olcsó javittatni ha oda kerül a sor.
az fjr gazdagon veri a gtr-t
Ja, próbáltam volna, de a buzi bmw-s tesztnapra nem hogy motort választani nem egyszerü, de még be jutni se :)))
Úgyhogy ezzel is csak rontottak a megítélésükön :)
mi az, hogy fenntartani drága? szted miben kell többet költeni rá?
Elmentél egész a vasútig? A fagyizó már nem tolja úgy az adrenalint mint régen?
Pedig én pont azzal meg az FJR-rel szemezgetek. Jó a K1600 de veszett drága megvenni is meg fenntartani is. Inkább elmotorozom a szükséges pluszt.
F astra gazdaságosság
Kombi kocsi, 3 személy full csomag (csak a benzin volt 60liter) 3 motor nagy futóval 12 literes gáz fogyasztás
Ez benzinbe gázolajba számolva 7,5 liter alatti
Az össz súly,kb 2500kiló volt
Kint kb 100km 60-70es tempókkal itthon békéscsabától azért dörgöltük neki rendesen
Akkor jó vásárt csináltál