ilyen benézés az nekem megszokott
most is volt pár a dn75ös úton..... pedig voltam arra már annyiszor hogy lassan megvan minden kanyar
de most lassan mentünk mert kurvára ráértünk nézelődtem ide-oda elvoltam magamban és pár visszafordító neccesen jött össze
haver is nem egyszer a padkán fejezte be az ívet
Nekem ismeretlen terepen ezért van mindig bekapcsolva a GPS (kocsiban és motoron is): látszik mi jön a beláthatatlan rész után. (Ja, és ezért van magasra szerelve a motoron és a kocsiban is: nem kell lenézni ehhez).
én az egyik osztrák hegyen néztem nagyot.... emelkedőn fel, végén egyenes, tetőn túl nem látni... felértem nagy gázzal, az út meg jirtelen 90 fokkal el balra, egyenesen meg tátongó mélység... nem mondom, hogy nem ugrott meg az adrenalin, épphogy sikerült megoldani a balos kanyart
nagyon könnyű összehozni egy ilyet, egyszer nekem is majdnem összejött
egy kivágott módszerű útjavításszarul bedolgozott széle elvitte a motor seggét döntés közben ki kellett egyenesíteni de már nem volt idő-hely beszedni a kanyart
szerencsére valami buzi nagy beton oszlop ott volt és inkább annak vezettem a motort mert az tuti nem engedi leesni
el sem estem csak pöccsel jól behorpasztottam a ténéré tankot meg a kuplung kar felfogatás eltört mert a tükörnek mentem a felsőtesttel
ha nincs ott az az oszlop esek vagy 30 métert aztén a susogós kínai kabát nem sok mindent tompított volna..
forradalom itt nem lesz, ezt ki is nyilvánították.. mondjuk legalább nem gyújtogatnak autókat, kukákat, meg nem verik szét az m1 székházat... idejük is van, hadd menjenek... előbb-utóbb elhal ez is...
most is volt pár a dn75ös úton..... pedig voltam arra már annyiszor hogy lassan megvan minden kanyar
de most lassan mentünk mert kurvára ráértünk nézelődtem ide-oda elvoltam magamban és pár visszafordító neccesen jött össze
haver is nem egyszer a padkán fejezte be az ívet
Visszafordultam.
egy kivágott módszerű útjavításszarul bedolgozott széle elvitte a motor seggét döntés közben ki kellett egyenesíteni de már nem volt idő-hely beszedni a kanyart
szerencsére valami buzi nagy beton oszlop ott volt és inkább annak vezettem a motort mert az tuti nem engedi leesni
el sem estem csak pöccsel jól behorpasztottam a ténéré tankot meg a kuplung kar felfogatás eltört mert a tükörnek mentem a felsőtesttel
ha nincs ott az az oszlop esek vagy 30 métert aztén a susogós kínai kabát nem sok mindent tompított volna..
Na mindegy,nem megyek pestre,utalom a tomeget.
Ő is,tuti farmer volt.
http://youtu.be/O7y8Yh8VOa0
Csak nehogy kifulladjon az akcios nyaralasok miatt.
Vótmá?
Alkalomadtan a mellettem levo ugyanez talponalloban nyomulok.