Az 1.4-es Ceed is változó vezérlésű, sőt ha jól tudom, akkor a Yarisommal ellentétben már a kipufogó oldalon is. Így tudtak 109 lóerőt kicsikarni belőle.
Személyesen nincs, de elég jókat hallok róla. Van VLOG, BLOG minden róla magyar használati tapasztalattal.
Alapvető típushibája, hogy a gyújtáskulcs meghibásodik :) benzines módban, főleg autópályán kicsit többet fogyaszt mint a Prius, mert nagyobb a légellenállása, meg kevésbé hatékony a motorja, de bőven ellensúlyozza, hogy elég sokat tud menni tisztán villannyal, azaz városban csak villanyt fogyaszt.
Habár nem: max. 10 éves, 2008-2009-es autókat kerestem, nagyfokú biztonsággal: 5*-os törésteszt, sok légzsák, ABS+ESP(!!!) és tágas, kényelmes vezetőüléssel (klíma, minden irányban állítható kormány), nagyobb típushibák nélkül. Maximum 1 millió forintom volt az EGÉSZ eksönre (átírással, kezdeti kis szervizzel együtt) plusz egy 18 éves, de jól felszerelt és hibátlan Yarisom. Ez utóbbit 550-ért tudtam beszámíttatni, így fillérre el is fogyott az összes pénzünk a Kia Ceed kombival.
Ide azért jellemzően nem csövesek irogatnak hisz alapból ha van egy motor akkor az ha hobby akkor nem szegény tehát szerintem nem nagyon tudja magát beleélni a csövesebb helyzetébe ezért nem is lehet elvárni a megértést és ezt ne fűszerezzük azzal, hogy na jó, de akkor is, legyen rendben az az autó.....most egy elég kicsi faluban élek ahol kissé megváltozott a hozzáállásom, hogy várjam el attól aki 3 gyerekkel fillérekből él olyan helyen ahonnan a megálló 6-8 km, hogy járjon gyalog? Én nem várom el és más sem főleg mert az autójukat csak a faluban illetve két hetenként a nagyobb faluba bevásárlásra használják és, hogy tankoljanak, attól aki naponta többszáz km.-t autózik nyilván én is elvárom, hogy a fék, futómű rendben legyen.
Az azért nem elitizmus hogy a féket,motort és úgy ám blokk a járművet tartsa karban és balesetmentesen tudja használni.
Ne félrekopott 4 féle "sliccel" keresztbe nem fogó vason lévő betétekkel,kieső kerekekkel és betonozott aljával járjon a jónép,mondván szegény vagyok.
Nem azt követeli meg senki hogy új és drága legyen a jármű hanem hogy biztonságos legyen és azért ha felhajt a pályára egy 110-120-at tudja tartani végig.Ne kelljen a kamionosnak 60-al mennie mögötte mert szegény és csak az épp hálni jár bele a lélek autóra tellett.
de én nem is írtam ilyet, hogy mindenkitől el kellene venni... ez már belemagyarázás, nem elitizmus vagy egyéb...
ellenben nekem volt olyan létem, ahol szombaton még azt néztem, hogy a szerdai kenyérre mit lehetne tenni...
de értem, élni és élni hagyni. aki ki akarja tiltani a környezetszennyező dízeleket és/vagy benzineseket, az mostantól elitista buzi a jármű nekem sem luxus, csak az enyémek rendben vannak...
Nem, senki nem "járhat" ronccsal viszont egy általában véve csóró környéken nem lehet elvárni a csodás járműparkot ahogy nem lehet elvárni a villákat, napelemes villanyt stb., de akkor már nézzük meg a házakat is, igen sokan (mondanám, hogy a többség) olyan házakban lakik amiket egy jóérzésű statikus azonnal lebontana, de legalábbis kiköltöztetné a lakókat, tegyük ezt is meg hisz nehogymá a csövesre rádőljön a háza (kigyulladjon, megfullasztja stb.) persze akkor el kéne helyezni ezeket az embereket valahová hisz valahol lakni kell......és autózni is kell, egy kis faluban ahol nincs tömegközlekedés (óránként egy valami egy irányba) ott kell a jármű nem luxus meg ilyenek, akkor ott leállítunk egy büfékocsit (ennek hívják a mobil műszaki állomásokat) és mindenkitől vonjuk meg a járművét.......én az élni és élni hagyni híve vagyok és aki az elitizmust tartja követendőnek (néha maga sem tudja, hogy azt teszi) annak kipróbálásra javasiok egy kis csöves létet......
nem kell megspékelni ezt demagógiával... az autó legyen karbantartva. a 20 éves 100e Ft-s is meg a behozott, kivesézett pár m-s füstölő audi is (hogy a korábbi példánál maradjunk).
a 20 éves fastra alkatrésze olcsó, az audié drága. ettől függetlenül a rendszám NEM azért kerül le, mert valaki szegény vagy gazdag, hanem hogy múszakilag rendben van vagy nincs. a te írásod alapján, akkor minden rendben van, mert akkor aki szegény az járhat roncssal... akkor a füstölő dízelekkel és benzinesekkel is rendben van minden, meg a cigó mergákkal is, amiből kidől a kerék....
Így igaz! Könnyű követelményeket felállítani . A feltételeket is biztosítani kell. Könnyen lehet egy íróasztal mellett kitalálni feltételeket, hogy mit várunk el és mennyit! Ennyire a fogyatékkal élő is képes !!!
Ti miaf....t csináltok,bejött a jóidő,letámasztottam a kocsit a fenyőfa mellé és motorral járok,5,6 a fogyasztás,nulla stressz a 70-el csalinkázó buzik miatt.
Ez igaz is kenne ha épp az 1.3as b corsa vagy hasonló filléres kocsik füstölnének
De inkább a középkategória vagy felette füstölög amit a "nyugatiak" már letérdeltették és ide hozzák villogni....
Azürt aki csóró az még mindig a fos kettes golffal meg a szitára lyukadat f astrával mászkál, és nem a6-os,ködgépel
Ez tök jó és követendő lenne........ha nem itt élnénk. Lehet követelni bármit akkor ha van rá pénzünk.....oszt eccercsak oda a melóhely és nem találni másikat vagy csak olyat ahol a töredékét keressük, hirtelen lelép az asszony a lével, vagyonnal mindennel és még tartásdíj is akad vagy egy halom dolog ami miatt megváltozik a jól megszokott kis életünk és az anyagiak beszűkülnek, oda a drága új járműpark és marad egy 20 éves akármi és akkor jön majd valaki az út szélén, hogy no most le a rencámot mert ha szegény vagy annyit is érsz és maradj otthon, hogy még a maradék esélyed is eltűnjön, hogy visszakapaszkodj.
Nincs semmi baj a nagyellenőrzésekkel.....a gazdagoknál vagy gondolkodjunk jó elitistaként, hogy nekünk minden jár másnak meg majd mi mondjuk, hogy mi jut.
az enyémek nem... de igazából mindegy is. amelyik autó nincs rendesen karban tartva, ne közlekedhessen. ennyi... a tulajdonosok felelőssége a karbantartás. több ellenőrzés kellene, akár az út szélén egy mobil állomással és egy kis műszaki ellenőrzést ott meg lehet csinálni az autókon. a durvábbaknak rögtön bevonni a forgalmiját kérdés nélkül... nemcsak motorikus, hanem egyéb hibáknál is... amíg ilyen házilag tákolt bontószökevények rohangálnak, addig az autók is füstölhetnek... de én akkor is kivonatnám, forgalomból a komolyabb hibával elkapott autót és ha számlával, szakember által igazoltan megcsináltatta a hibákat akkor újra műszakizhat, amúgy meg zúzda... de ez csak az én vágyálmom...
Na szóval: amikor a "Németből" behozott, 5-6 éves, de minimum 300 ezret futott bazi nagy dízel Audiból itthon kiszedik a DPF-szűrőt, viszont cserébe tesznek bele chiptuningot.
Kétségtelen, hogy "megymintállat", de az szerintem vérciki, hogy egy kövér gáznál az utat teljes szélességében beteríti a fekete füst.
Yarisnál inkább az az 1000ccm ami miatt erőtlen :)
Alapvető típushibája, hogy a gyújtáskulcs meghibásodik :) benzines módban, főleg autópályán kicsit többet fogyaszt mint a Prius, mert nagyobb a légellenállása, meg kevésbé hatékony a motorja, de bőven ellensúlyozza, hogy elég sokat tud menni tisztán villannyal, azaz városban csak villanyt fogyaszt.
A hibrid üzem nagyon kíméli a motort, és sokkal optimálisabb a működése.
Ne félrekopott 4 féle "sliccel" keresztbe nem fogó vason lévő betétekkel,kieső kerekekkel és betonozott aljával járjon a jónép,mondván szegény vagyok.
Nem azt követeli meg senki hogy új és drága legyen a jármű hanem hogy biztonságos legyen és azért ha felhajt a pályára egy 110-120-at tudja tartani végig.Ne kelljen a kamionosnak 60-al mennie mögötte mert szegény és csak az épp hálni jár bele a lélek autóra tellett.
ellenben nekem volt olyan létem, ahol szombaton még azt néztem, hogy a szerdai kenyérre mit lehetne tenni...
de értem, élni és élni hagyni. aki ki akarja tiltani a környezetszennyező dízeleket és/vagy benzineseket, az mostantól elitista buzi a jármű nekem sem luxus, csak az enyémek rendben vannak...
a 20 éves fastra alkatrésze olcsó, az audié drága. ettől függetlenül a rendszám NEM azért kerül le, mert valaki szegény vagy gazdag, hanem hogy múszakilag rendben van vagy nincs. a te írásod alapján, akkor minden rendben van, mert akkor aki szegény az járhat roncssal... akkor a füstölő dízelekkel és benzinesekkel is rendben van minden, meg a cigó mergákkal is, amiből kidől a kerék....
De inkább a középkategória vagy felette füstölög amit a "nyugatiak" már letérdeltették és ide hozzák villogni....
Azürt aki csóró az még mindig a fos kettes golffal meg a szitára lyukadat f astrával mászkál, és nem a6-os,ködgépel
Nincs semmi baj a nagyellenőrzésekkel.....a gazdagoknál vagy gondolkodjunk jó elitistaként, hogy nekünk minden jár másnak meg majd mi mondjuk, hogy mi jut.
Itt azért vannak fokozatok hogy mennyire de szinte mind füstöl
Kétségtelen, hogy "megymintállat", de az szerintem vérciki, hogy egy kövér gáznál az utat teljes szélességében beteríti a fekete füst.