ez igaz, de ne essek már kétségbe, ha lemerül az akksi. amúgy ez az autó tetszik és 2-3 év múlva megfizethető is lesz. most még annyiba kerül, amennyit nem adok használt autóért...
Alapból máshogy gondolkodtok mint akiknek tényleg nincs pénze.
Ez nem csak kocsiból van így hanem mindenben.
A vevőjelölt elsőszámú prioritása az ára.És ez mindent felülír.
És mit adnak olcsóbban?
Ami zűrös.
Innen ott a spirál.
Roncsot nincs, de ha csóró vagyok akkor is tudok vigyázni a kocsimra, hogy sokáig jó legyen.
Aki meg erre nem képes, azt szedjék is ki.
Amikor a Fastrát vettem 10 évesen, 120ezerből éltünk ketten.
Ki kellet centizni, de pont azért mert csóró voltam, havonta 5ezer forintot félre raktam a kocsi fenntartására. Ebből kényelmesen üzemben tudtam tartani. Benzint leszámítva minden költségét ebből fizettem. Aki ennyire nem képes, annak nem való autó, bármennyire is szüksége van rá.
Értelmesen nincs.....kényszerből életben tartani szükség. Akiket említettem azoknak adtam oda elvileg 2 futónyi gallyért a trabit mert megdöglött végleg az egyetlen járművük egy öreg astra és nem volt pénzük feléleszteni. Mindketten dolgoznak stb., de a büdös életben nem tudnak egy normális autót venni és nem ők az egyedüliek ilyen helyzetben a faluban.
Oké, de mivel vitatkozol?
Én meg tudtam venni a 20 éves Fastrához is az alkatrészeket.
Rohadni is csak most kezdett, és ha nem viszi el a cigány fillérekből cserélem a rozsdás részeket.
Ott is kevesebbet fogyaszt.
Dieselek takarékosságát és futásteljesítményét lazán hozza, miközben városban még takarékosabb, és a stoppos hippi csajok is instant leszopnak ha Priussal megállsz nekik
Süket duma ez a swift.
KB a 90% olyan szinten van elkorrodálva hogy pont nem a kispénzűeknek való.
És már bocs de mivel a nimbusza olyan hogy sose romlik el ezért a fogalmatlanok kettőzött szorgalommal haggyák legatyásodni az egész kócerálytés még a legeslegminimálisabb minimumot sem adják meg.
És ha valóban letérdel tákolnak annyit rajta hogy rá tudják melegyíteni egy másik fogalmatlanra aki ugyanezt játsza el vele.
Meg kell valahol húzni a határt.
Ha csóró valaki, akkor vegyen annak megfelelő autót, pl egy Suzuki Swiftet, vagy F Astrát, azt fillérekből jó állapotban lehet tartani. Akinek meg erre sincs lehetősége annak tényleg nem való autó.
Ez nem csak kocsiból van így hanem mindenben.
A vevőjelölt elsőszámú prioritása az ára.És ez mindent felülír.
És mit adnak olcsóbban?
Ami zűrös.
Innen ott a spirál.
1. legolcsóbban jó állapotban tartható autó
2. legtovább elmegy alapvető karbantartás nélkül
Minden bogár rovar, de nem minden rovar bogár!
Aki meg erre nem képes, azt szedjék is ki.
Amikor a Fastrát vettem 10 évesen, 120ezerből éltünk ketten.
Ki kellet centizni, de pont azért mert csóró voltam, havonta 5ezer forintot félre raktam a kocsi fenntartására. Ebből kényelmesen üzemben tudtam tartani. Benzint leszámítva minden költségét ebből fizettem. Aki ennyire nem képes, annak nem való autó, bármennyire is szüksége van rá.
Én meg tudtam venni a 20 éves Fastrához is az alkatrészeket.
Rohadni is csak most kezdett, és ha nem viszi el a cigány fillérekből cserélem a rozsdás részeket.
1. generációs már 15-20 éves....bár a hippi csajok arra is buktak :)
Dieselek takarékosságát és futásteljesítményét lazán hozza, miközben városban még takarékosabb, és a stoppos hippi csajok is instant leszopnak ha Priussal megállsz nekik
KB a 90% olyan szinten van elkorrodálva hogy pont nem a kispénzűeknek való.
És már bocs de mivel a nimbusza olyan hogy sose romlik el ezért a fogalmatlanok kettőzött szorgalommal haggyák legatyásodni az egész kócerálytés még a legeslegminimálisabb minimumot sem adják meg.
És ha valóban letérdel tákolnak annyit rajta hogy rá tudják melegyíteni egy másik fogalmatlanra aki ugyanezt játsza el vele.
Munkaidőben, a főnök engedélyével
Ha csóró valaki, akkor vegyen annak megfelelő autót, pl egy Suzuki Swiftet, vagy F Astrát, azt fillérekből jó állapotban lehet tartani. Akinek meg erre sincs lehetősége annak tényleg nem való autó.