Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy ez a rex elég fura megoldás... itt a benzinmotor nem hajt, csak tölt, tehát mondhatjuk azt, hogy ez tisztán elektromos hajtású autó...
az enyémek nem füstölnek, így nem tudom mi az a smoke... csak a charm van
A "smoke and charm" fíling már nem menő, hanem inkább ciki.
csak hogy fellángoljon a szeretet tüze...

tegnap a suv-al mentem autópályán, kifejezetten takarékos, 120-as tempóval tempomattal, így nagyon takarékos 8,2L gázolajjal megelégedett
a személyautó 160 tempomat, 6,5-7.0L gázolaj... hiace a szokásos 10L, annak mindegy hogy milyen tempo és hol...
hybridet, meg majd ha kötelező lesz a libsi zöld pártok miatt, de remélem nem kapcsolják a kötelező melegséggel össze bár kezd enyhülni a szívem, egy i3 rex lehet jó a városban
Micsodaaaa, maffia Thália meg sincs említve 1.4-ben?
Kisköbcis, sokszelepes, változó szelepvezérlésű benzinest pörgetni kell, ha haladni (előzni) is akarsz. A Yaris is ilyen, csak "kicsiben".
Amprerával tapasztalat van-e?
ne akaszd rá az utánfutót
A mi Astra-nkra is azt írták, hogy sokat eszik kint is bent is. A téli átlag 7,1, míg nyáron klímával kicsit 6 fölött van. Sok múlik azon, hogy hogyan kezeled a gázt, meddig pörgeted.
Országúton fog annyit enni haladós tempónál, városban inkább 9 liter lesz az (minden tesztet és népítéletet elolvastam róla). Viszont összesen 7-8 ezret megyek egy évben, 95%-ban országúton, így sokat nem oszt, nem szoroz, ez igaz.
Viszont nem takarékos, az igaz.

Eszik, vagy 7,5 litert városban, jézus.

ezres járisz után minden benzinzabáló lesz
Úgy rühellem, mikor gy pasi többe rinyál, mint egy fürdős kurva.
Hová elavult?
Villogni a sunák előtt vagy melóba járni?
Az ingázáshoz még az esres 20éves suzuki is megfelelő hiszen a sok gyökér hetvenezik mindig
Hetvennel meg a 2t trabant is tudott menni hosszútávon is avval a huszonpár lóval
Melós kocsinak egyedül az számít mennyi az üzemeltetési költsége, mert nem mindegy hogy havi 20ezer vagy 70 a,munkába járás költsége
Nincs itt vita csak realitás (részemről). Eddig minden autónkat (újakat is beleértve) készpénzre vettük és ezen a szokásomon nem is fogok változtatni. Tetszett nekem is a Prius, sőt tetszik most is, de számomra anyagilag nem reális alternatíva. Nem volt és sajnos nem is lesz mostanában 7-8 millióm egy ilyen -egyébként általam is elismert- technikára. Tehát számomra realitásként marad az öreg és bevált síma benzin (dízel soha nem kellene, turbós benzinest meg csak akkor, ha nem lesz más). Így azután nem marad más, mint a szélső és leállósáv között, a forgalmat lehetőleg nem feltartva próbálok autózni, vagy nagy ívben el is kerülöm a pályákat inkább.
A Lada is tolta a seggét, annak is rossz volt a súlyeloszlása
Vitatkozhattok, mi az autó, de ez mind régen elavult kőkorszaki technika
Különösen a turbósok.
Turbót csak 300LE felett látok szívesen, ott van létjogosultsága.
Hibrid alá én már nem adom, de abból is lehetőleg PlugIn, és a benzinkutas garantáltan elfelejti a nevedet.
Bár Toyota fan vagyok, de van válaszék szerencsére, a Toyotánál jobb képességűekből is. A Toyotát a megbízhatósága miatt szeretem.
Megoldja a benzinmotorok összes problémáját és használtan annyival nem drágább mint amennyivel jobb.
Alacsony fogyasztás, jó teljesítmény, 0-180km/h között mindig rendelkezésre álló macimális erő. És a Prius lusta reakciója a takarékosság és a kicsi akkuk kímélése miatt van, nem a hibrid sajátja. Bár megjegyzem hogy ezek a kisköbcentis turbók pont ugyan olyan késleltetve reagálnak mint a Prius. Hozzászokást igényel, de bőven veri a mezőnyt.
Az egyhat nyomatékosabb jobban megy ugyanannyit vagy kicsit kevesebbet fogyaszt
Meg a tököm tudja,már mit írtak róla
Ha lenne fasza 12voltos programozható blokkfűtés akkor esetleg be lehetne a dízelt is vállalni azokban még nincs kettős tömegű meg dpf
Lofaszt.
Volt 2,0 omega,váltó mint a levesben a kanál,de odalepve tolta a segget kanyarban,és az is egy csofdadek 115 lovas pusztulat volt.
Teljesen igazad lenne, ha mindig ilyen helyzetek lennének. De itt az alföldön + 2-3 évente egy tengerpart vagy hegyi nyaralás, még ezekkel is vállalható. Főleg így nyugodt 50 felé.
Nem turbó kell, hanem visszaváltani egyet-kettőt azon a qrva sebváltón. Nem véletlenül van 5-6 fokozata....
Faszom meg ez a postai?
Amúgy tényleg a hegyekkel van a gebasz.
A kis motoros ízek nagyon megérzik.Ezert kell rájuk turbo.
Egy K Astra 1,4 T márjó lenne kombiban.
Nem használhatlan,csak néha több erő kell.Plane ha nehéz a kocsi,vagy postai vontatok motort az Adriara.
Én már fonom a kötelet, meg közben keresem a fát. A mi Astra-nk 1,4-es meg 100 lovas. a fb-os Astra csoportban ez már a használhatatlan kategóriát képviseli. Legalább 1,4 turbó, de inkább 1,6 turbó az autó.