tegnap a suv-al mentem autópályán, kifejezetten takarékos, 120-as tempóval tempomattal, így nagyon takarékos 8,2L gázolajjal megelégedett
a személyautó 160 tempomat, 6,5-7.0L gázolaj... hiace a szokásos 10L, annak mindegy hogy milyen tempo és hol...
hybridet, meg majd ha kötelező lesz a libsi zöld pártok miatt, de remélem nem kapcsolják a kötelező melegséggel össze bár kezd enyhülni a szívem, egy i3 rex lehet jó a városban
A mi Astra-nkra is azt írták, hogy sokat eszik kint is bent is. A téli átlag 7,1, míg nyáron klímával kicsit 6 fölött van. Sok múlik azon, hogy hogyan kezeled a gázt, meddig pörgeted.
Országúton fog annyit enni haladós tempónál, városban inkább 9 liter lesz az (minden tesztet és népítéletet elolvastam róla). Viszont összesen 7-8 ezret megyek egy évben, 95%-ban országúton, így sokat nem oszt, nem szoroz, ez igaz.
Hová elavult?
Villogni a sunák előtt vagy melóba járni?
Az ingázáshoz még az esres 20éves suzuki is megfelelő hiszen a sok gyökér hetvenezik mindig
Hetvennel meg a 2t trabant is tudott menni hosszútávon is avval a huszonpár lóval
Melós kocsinak egyedül az számít mennyi az üzemeltetési költsége, mert nem mindegy hogy havi 20ezer vagy 70 a,munkába járás költsége
Nincs itt vita csak realitás (részemről). Eddig minden autónkat (újakat is beleértve) készpénzre vettük és ezen a szokásomon nem is fogok változtatni. Tetszett nekem is a Prius, sőt tetszik most is, de számomra anyagilag nem reális alternatíva. Nem volt és sajnos nem is lesz mostanában 7-8 millióm egy ilyen -egyébként általam is elismert- technikára. Tehát számomra realitásként marad az öreg és bevált síma benzin (dízel soha nem kellene, turbós benzinest meg csak akkor, ha nem lesz más). Így azután nem marad más, mint a szélső és leállósáv között, a forgalmat lehetőleg nem feltartva próbálok autózni, vagy nagy ívben el is kerülöm a pályákat inkább.
Vitatkozhattok, mi az autó, de ez mind régen elavult kőkorszaki technika
Különösen a turbósok.
Turbót csak 300LE felett látok szívesen, ott van létjogosultsága.
Hibrid alá én már nem adom, de abból is lehetőleg PlugIn, és a benzinkutas garantáltan elfelejti a nevedet.
Bár Toyota fan vagyok, de van válaszék szerencsére, a Toyotánál jobb képességűekből is. A Toyotát a megbízhatósága miatt szeretem.
Megoldja a benzinmotorok összes problémáját és használtan annyival nem drágább mint amennyivel jobb.
Alacsony fogyasztás, jó teljesítmény, 0-180km/h között mindig rendelkezésre álló macimális erő. És a Prius lusta reakciója a takarékosság és a kicsi akkuk kímélése miatt van, nem a hibrid sajátja. Bár megjegyzem hogy ezek a kisköbcentis turbók pont ugyan olyan késleltetve reagálnak mint a Prius. Hozzászokást igényel, de bőven veri a mezőnyt.
Az egyhat nyomatékosabb jobban megy ugyanannyit vagy kicsit kevesebbet fogyaszt
Meg a tököm tudja,már mit írtak róla
Ha lenne fasza 12voltos programozható blokkfűtés akkor esetleg be lehetne a dízelt is vállalni azokban még nincs kettős tömegű meg dpf
Teljesen igazad lenne, ha mindig ilyen helyzetek lennének. De itt az alföldön + 2-3 évente egy tengerpart vagy hegyi nyaralás, még ezekkel is vállalható. Főleg így nyugodt 50 felé.
Faszom meg ez a postai?
Amúgy tényleg a hegyekkel van a gebasz.
A kis motoros ízek nagyon megérzik.Ezert kell rájuk turbo.
Egy K Astra 1,4 T márjó lenne kombiban.
Én már fonom a kötelet, meg közben keresem a fát. A mi Astra-nk 1,4-es meg 100 lovas. a fb-os Astra csoportban ez már a használhatatlan kategóriát képviseli. Legalább 1,4 turbó, de inkább 1,6 turbó az autó.
tegnap a suv-al mentem autópályán, kifejezetten takarékos, 120-as tempóval tempomattal, így nagyon takarékos 8,2L gázolajjal megelégedett
a személyautó 160 tempomat, 6,5-7.0L gázolaj...
hybridet, meg majd ha kötelező lesz a libsi zöld pártok miatt, de remélem nem kapcsolják a kötelező melegséggel össze
Eszik, vagy 7,5 litert városban, jézus.
ezres járisz után minden benzinzabáló lesz
Villogni a sunák előtt vagy melóba járni?
Az ingázáshoz még az esres 20éves suzuki is megfelelő hiszen a sok gyökér hetvenezik mindig
Hetvennel meg a 2t trabant is tudott menni hosszútávon is avval a huszonpár lóval
Melós kocsinak egyedül az számít mennyi az üzemeltetési költsége, mert nem mindegy hogy havi 20ezer vagy 70 a,munkába járás költsége
Különösen a turbósok.
Turbót csak 300LE felett látok szívesen, ott van létjogosultsága.
Hibrid alá én már nem adom, de abból is lehetőleg PlugIn, és a benzinkutas garantáltan elfelejti a nevedet.
Bár Toyota fan vagyok, de van válaszék szerencsére, a Toyotánál jobb képességűekből is. A Toyotát a megbízhatósága miatt szeretem.
Megoldja a benzinmotorok összes problémáját és használtan annyival nem drágább mint amennyivel jobb.
Alacsony fogyasztás, jó teljesítmény, 0-180km/h között mindig rendelkezésre álló macimális erő. És a Prius lusta reakciója a takarékosság és a kicsi akkuk kímélése miatt van, nem a hibrid sajátja. Bár megjegyzem hogy ezek a kisköbcentis turbók pont ugyan olyan késleltetve reagálnak mint a Prius. Hozzászokást igényel, de bőven veri a mezőnyt.
Meg a tököm tudja,már mit írtak róla
Ha lenne fasza 12voltos programozható blokkfűtés akkor esetleg be lehetne a dízelt is vállalni azokban még nincs kettős tömegű meg dpf
Volt 2,0 omega,váltó mint a levesben a kanál,de odalepve tolta a segget kanyarban,és az is egy csofdadek 115 lovas pusztulat volt.
Amúgy tényleg a hegyekkel van a gebasz.
A kis motoros ízek nagyon megérzik.Ezert kell rájuk turbo.
Egy K Astra 1,4 T márjó lenne kombiban.