Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Slovek. Hidd el elem 50-60 csak igen ritkán van a Citán. Inkább 40. Én ezért nem vonulok soha. Lerohad a tököm abban a tempóban. No meg egy jó idövel megáldott szombatot el nem baszok városi here megfőzésre. Lepacsizom a cikbikkel majd a hasonszőrű haverokkal irány onnan ki a városból random valamerre. Így az igazi. Citáról jó ritmussal a városból bármelyik irányba ki lehet érni kb 15 perc alatt. Utánna meg már csak az a kérdés haza akarok e érni még aznap.
Vannak felelőtlenek, én sem úgy gondoltam hogy egyből kerekeznék a városban.
Így van, jó néha bandázni.
Az ha tudod kezelni és uralnia motorod nem hátrány.
a legjobb az volt pár éve, amikor a srác gsxr-el egykerekezett és telibe gerincen vágta az előtte menőt... egy felvonuláson ez az egykerekezés kötelező elem, hátha az egyik motoros megöli a másikat. én biztos, hogy nem megyek. 2x voltam, soha többet, ennyi infantilis próbamotorost egy helyen... féltem a motorom és a testi épségem...
Ugyan ugyan. Kinek mi a fontos. Néha nekem is jól esik mikor egy halom hasonszőrű emberrel hozzuk a giccses kliséket. Mert olyankor épp az esik jól. Nem lehet az ember mindig egyedül.
Hagyjátok rá, látjátok hogy van akinek erre van igénye. Mennek a tuningtalálkozók, mindenféle motoros szezonnyitók-zárók, felvonulások...
Jók ezek, a pécsi szezonnyitó előtti meg utáni napon jól lehet a Mecsekben motorozni mert alig van motoros
linkeld be kerlek azt a videot.
Amugy en voltam.2x.Motorral.Sosem volt 50-60.Tobbet nem megyek.
Ha te akarsz rajtad mulik csak.
Egy fenét....
Mondjuk az a legfontosabb tudomány. Remélem max. csak magadat boritod fel és nem másokat.
Én voltam már egy pár alkalommal de azért megyek mert sok ismerőssel baráttal össze tudok ott futni. Vonulni soha nem szoktam. Még hideg időben is majd megrohadok olyankor a malacon. De a cimbirák miatt szívesen fel megyek. Ha van rá időm.
50 vagy 60 mióta gyökkettő a városban? Amit néztem videót mentek 100zal is.
Mivel az F3 on nincs se katalizátor se ez,így nem látom értelmét,főleg hogy felrúgni se tudom sehova az elektromos csatlakozojat.
Az az “utánégető”... motorban nincs kipufogógázvisszavezetés, ott friss levegőt nyom a kipufogóba hogy elégjen minden benzin és minél hamarabb üzemi hőmérsékleten legyen a katalizátor. Felesleges kiiktatni de természetes magyar szokás hogy az nem kell oda, aztán mögötte meg csípős büdös van.

Akkor célszerű ledugózni ha nyitott dob van a motoron és nagyon durrog motorféken vagy pc van benne és bezavarna az injektornak.
én ebben nem hiszek, csak a seggből-szájba akcióban
...az jó de a patalakk a legjobb...
ezért jó a vízálló telefon......
Ráadásul ezt a remek terméken én nem is tudom teljes egészében kihasználni ...... tényleg kidöglünk lassan......
Sok(k)
kb ugyanaz a háti permetező is csak kicsit több nyomást tud, amikor vízzel mostam kidobtam a perdítőtestet a végéből
az még nem ez a tekerős-állíthatós szórófej volt
a kompresszorral nem tudtam fújni mert alulról megtelt az akna birgéiolos vízpárával aztán nem kaptam levegőt még maszkban sem
Piciben csinálom,mert "benn van a házban a blokk".
Pumpás spricnivel brigo.Majd ezzel a bizgerével és kefével lemosom.
Addig csinálom míg meg nem unom.
Remélhetőleg előbb lesz tiszta.
De előtte le kell dugóznom a hülye környezetvédelmi kipufogóvisszavezetőt vagy miaszart.
én hajdanán a hagyományos "sárga kanna" nevő punmpás háti permetezővel mostam le az opel blokkot javítás előtt
brigéciol kompresszorral kis nyomáson 3x 5-6 perc szünetekkel
utána a permetezőbe forróvíz és adj neki
kb 15 liter vízből csillogós lett
egyen sok földimogyorót, lesz kupac nem kicsi
a sok az fél kilón túl, plusz igyon rá 3 liter vizet legalább