Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaaaaa meg hallottam magyarázatot is, hogy miért kell nagyon füstölnie a dízelnek, nos pedig azért, ha valaki éjszaka felkapcsolt reflektorral a seggükbe mászik az úton, akkor oda tudjanak neki kormolni, hogy lekopjon.

Hibátlan, hiszen erre minden éjszakai vezetés során legalább 2 percenként szükség van persze, más forgalmi helyzet nem is létezik...szánalom.
Hátsó emelőn volt így nem kell döntögetni felém olajleeresztéskor.
Csak ültem rajta egy helyben míg megjárattam a szomszédok örömére.
Azok hát, kibaszott nagy csicskulás az egész. Nagyon kevés olyan smoke-os van, akiknek tényleg az erőtől füstöl a gép, de ez a "füstcsavarral" baszkódás nagyon ciki.
Az "ez dízel te kurva" felirat meg komolyan, mintha +100 lóerővel és +50 kg izommal ruházná fel őket, de értelme az semmi nincs.
Fura egy szubkultúra.
Miért ? nem mondták hogy nem kell felemelned olajcseréhez ?
Élvezted a lábad között 2 dugattyt?

Én is megjárattam a Hondát, de annyira nem élveztem most.
Asszony lenyúlta a Priust, a cigányok az Opelt, nem maradt más csak a Hona, pedig jól esett volna ha nem kell a reggeli lefagyásban csúszkálnom motorral. Meglepő módon viszont nem fáztam. A kolléga aki BKV-val jár ott didergett nekem meg semmi bajom nem volt.
Levert a víz olajcserénél...
Hát ott tuti helye van az biztos !
Holnap még utánatöltöm amit felvett a szűrő azt visszatakarom el lesz még a +25 fokos garázsban.
Smoke&Sharm?
Na az ilyeneket lőni kéne, mert azt még megértem ha valaki a dieselek gőzgépes báját szereti az összes nyűggel együtt, de szándékosan füstöltetni már parasztság.

Viszont jót röhögtem. A Horváth András, villanyautós vlogger egyszer cikizte ezt a Smoke&Sharm dolgot, aztán leégett a töltőjén a konnektor. Erre az egyik dieseles beírta neki, hogy ez a villanyautós Smoke&Sharm
Ilyeneket még nem teszek , még szét is szórom szezon elö tt ! Ráérünk még !
Lestem vagy 5-6 másodpercig köszörült mire beindult megszoktam, hogy pöccintésre indul.
Cseréltem ma olajat a csíkosba meg is melegítettem jó volt érezni a lábam között a Lö2őt!
Ezt anno lehet meg kellett volna vennem vőmtől 1.9 tádé 260le 500nm a fékezésnél "lekapcsolták a villanyt".
Ha te ebből meríted a dizel tudásod , van hova fejlődj ! Történetesen közel harminc éve dizellel járok , és még az 1.5 szivó golffal sem volt füst csík ! A mostani dizelemnek pl. 0,0 ! a mért koromtartalma ! Ja és nyáron dizellel húzok lakót mert az úgy jó ha a vonó jármú nem fosik oda a pót elé !
Vagy twinport.
Az előző diesel sem véletlenül kormol ennyire, nem ez a természetes üzemmódja.
Vissza kell vezetni a kipufogógázt - az utastérebe!
A benzines csak akkor füstöl, ha eszi az olaj vagy a vizet...vagy fosrakás EcoTec.
Lehetne feltenni füstölő benzinest is, biztos láttál már olyat és még milyen rohadt büdös.
Vagy pl. trabant ami a világ leghosszabb autója.
De emlékezz vissza a tyota avensis reklámra
Üdv ! Mindennel egyet értek,de a pontosság kedvéért a víz a nehezebb fajsúlyú,így az van alul,és az olaj felül. Lásd környezet szennyezés olajfolt a vizek tetején és nem az alján.
aki kedveli a dízelt annak az utcáján 0-24ig percenként menjen el 15-20 ilyen füstgép:
http://youtu.be/WSNP3n0oMts
Nincs baj a diesellel csak feláldozták a környezetvédelm oltárân. Teleaggatták mindenféle jeladóval meg szűrővel amik mindíg beszarnak ráadásul egy vagyonba kerül. Nem beszélve a rossz minőségű tűzrevalótól.
múltkor néztem az egyik videóját és a videó vágáson kívül semmiben sem volt jobb a 3x drágább áj laptop a gémer laptoptól
de gondolom ez csak a fos windózos progik miatt vannak
plusz az akku üzemidők jobbak
bár szerintem egy rendesebb linuxxal az akkuidőt ki lehetne tolni, nekem a régi compaq egy órát többet ment az ubuntuval mint au xp-vel teljes képernyős filmnézés mellett is