Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem mindenki értheti azt meg, hogy leszarod ha egy traktorba való dajcse dízel lenyom a versenypályán, miközben neked feláll a szőr a hátadon a V8 hangjától. Ha most emlékezetből le kéne skiccelnem egy üres papírra a mustang oldaprofilját, simán menne, ha meg azt mondod hogy most egy 320d-t, akkor azt se tudnám honnan kezdjek neki, mert fogalmam sincs melyik az, annyira hidegen hagy a dajcse szar.
Ahogy azt is magasról leszarom a Rexi nyomatékcunamiján szörfölve a rekedt Tyrannosaurus üvöltést hallgatva, hogy közben elvinnyog-e mellettem a 600 gixer. De mit is érdekelne? Faxnak foglalkozna egy meglett férfi játékszerekkel?
kotorék rally ez állat!!!
Á, csak megforgatta, mint útszéli kurva a retiküljét....
Vagy csak tudni kéne mi mire való, a dombrádi brazilok is rally versenyzők voltak a ződ Trabival, csak 1:35-nél betrükközték a bonyolult jobbost.
Vagy csak kihúzták a routerből....
Új seprű jól seper.
Ezerrel melózik.
Mert hümmögetőt venni sokkal olcsóbb, mint egy jól motorizált változatot. Ez a motorosoknál is így van.
Na akkor tuti azzal birkózott ennyire az emelkedővel. De ilyen kocsira minek a hümmögető?
még 5. gen is volt 1.3 (de a 8-9 gen 1.4-esek is csak 1339 ccm-esek...)
Na olajcsere megvolt járattam a digó fattyát, alig akart elindulni.
Gergő a Nexiával hol van már?
Én direkt vettem ezt a blokkot, igazi igásló, utazok, utánfutózok vele, nem hülyéskedni kell. Fenntartási költsége meg minimális.
Az meg a másik, hogy nem 0-100-as sprintekben kell erőltetni, én utazni, ingázni használom, 80-140 között 5.-ben érzi jól magát. Nem piros lámpánál hümmögetős, gyorsulgatós kocsi, csak egyszerű használati tárgy.
Az 1,4 16V az "megymintállat" és nem is fogyaszt sokkal többet. Sajnos anno erre tellett....
Teljesen más használatú a két blokk, én 1-2-3-ban nem basztatom, csak 4-5-ben rúgom el neki, ott tűrhetően megy. Van belőle 1.4 16v az 98 lovas, ott rövidebb a löket, mint a furat. Na, azzal a blokkal kellett volna neked venned.
Ezt jól megmondtad.Sok Mustangot vezettél már?
Nem megy rosszul (0-100 12,9 sec), de annyira "nem szeret menni" hogy az fáj. Utálja a fordulatot, 3.-ban óra sz. 125-én ledadog, vége, így nagyon rossz vele előzgetni. Az ezres Yaris gyengébb (880 kg, 68 LE, 0-100 13,5 sec) de sokkal-sokkal nagyobb öröm nagy fordulaton gyilkolászni a 16 szelep és a VVT miatt. 3.-ban 145-nél van vége. Szinte kéri a fordulatot.
A Thalia 1.4 8v-nek 7 mm-rel hosszabb a lökete, mint a furata, egészen normálisan adja le a nyomatékot. Gondolom az ignác meg egy pörgős blokk, az felül megy rendesen, nem nagy rejtély.
Ennyi, az 1.4 8v meg a legkevésbé nyűgös motorja a Renault-nak, a kis 940 kilós kasznit tűrhetően viszi.
Hát nem tudom, az ignácnak am i elvileg 96 lovsa ha akarok tőle valamit akkor 100 alatt kettesbe afölött hármasba kell visszapakolnom és tiltásig pergetnem különben egy lovaskocsit is nehéz vele alázni. Gondolom Thaliát kellett volna vennem.
nekem 1,4 75 lóerős volt. megvolt a 75ből 60 tuti még mikor eladtam az ősszel... őt is mindig orrba vágták az érdi emelkedő felénél
Fene tudja mi volt, de 4.-ben majd elvérzett az emelkedőn, valami nem volt rendben vele.