Elreped a porcelán, nem látod, de a villany kifér a hajszál repedésen.
MZ-be is az Isolátor volt a legjobb. Persze a régi, mert most megint lehet kapni, de az egy kalap fos.
Most a Super Brisk gyertyát használom mert olcsó és veri az összes nagy márkát, legalább is az MZ-ben.
Denso volt még jó, de szerintem az sem bírja olyan jól a 2T trutyit amit az MZ ráköpköd
A porcelánrész szokott elmelegedni azt mozogtak alig észrevehetően szinyóba mekkora kellet valami 250es babsziba meg 175ös biztos van még belőle csájna.
Akkor lehet egyszerűbb bemenni egy műszaki gumiboltba és venni egy métert. Ha nem hőálló kell azért nem olyan vészesen drága.
Valami ilyesmi van nekem https://szilikonwebaruhaz.hu/i...
Ezek a víztiszták elég jó elektromos szigetelők.
amúgy az egy fos nekem a stihlbe halt ki a ducati gyújtás aztán 10+ éve 20 ezret mondtak rá
aztán kukáztam egy ezer éves gépet amiben nem ducati gyújtás volt még és azt átalakítottam hogy beférjen, azóta is avval megy
az a wartburgba volt, és fura mód egy mindig kihalt a szettből
aztán a maradék jó volt a szimóba egy ideig
bár azt sosem értettem meg mi tud egy gyertyában meghalni.......
Egyszerűbb ha belinkeled miről beszélünk, mert bő 200 km-t lehet most nem mennék. Jó időben szívesen elgurulnék Pest felé, de most nem esne jól.
Vagy megkérjük Zolit, hogy járassa el erre a bejáratós motorkáját és hozza el a csövet.
Sima szilikongumi cső bőven jó, nem kell hőálló.
Talán még van is itthon egy akkora darab ami kell neki.
Eryk ha eljössz érte odaadom....de azért előbb egyeztessünk mert meg is kell találnom ebbe a ku..va nagy kuplerájban
talán még faternak is megvan valahol, a háti permetezőbe vette a 70 es évek végén de olyan szar volt hogy nem kellett sokat szikráznia
akkoriban az ngk volt a favorit, annyit ment az egyik gyertya hogy papírlap vastagságúra kopott a testelektróda de még akkor is szikrázott
és évente 10-12x ment 6-8 órákat