Az előző kamionom nem indult eleinte csak melegen később hidegen sem és akkor ennek utánajárva derült ki, hogy amint a nagynyomású elkezd tönkremenni a lentebb ismertetett jelenség okán úgy egyre sűrűbb gázolaj kéne ahhoz, hogy a megfelelő nyomást létrehozza ezért kell hűteni és ezért segít ha 2T olajat kever hozzá az ember legalábbis egy ideig, de persze később ezek sem segítenek.
Ezt a civic mániát se vágtam soha, múltkor Kakasdtól délre a 6-on a nagy emelkedőn kellett levillognom egy Civic-et, alatta a hümmögető cső, 50 méterről hallom mögötte, hogy az emelkedő előtt visszavált és ordító motorral tolja neki felfelé (gondolom 1.3 lehetett)...kis 1.4-es Renault-mnak 5.-ben váltó baszkurálás nélkül elrúgom, 110-zel küzdött a srác felfelé, le kellett villognom, mert vagy 130-cal elzörgettem mellette felfelé az emelkedőn.
Srác rendesen korrektül félre állt, de utána úgy beidegesedett, hogy amint sík útra értünk és utolértem egy kocsisort, ez záróvonalon kivágta a részing civic-et és kocsisort előzött...
Mi a faszt lehet ennyire túlgondolni egy civic-ben? Főleg ha gondolom 1.3 és alig megy...ja, porig volt ültetve, mert az menő.
Ezt a félreértést azt hiszem az Őrbottyáni adagolósok kezdték terjeszteni vagy tizenéve és ezt a TC cikkben írta meg, de nem állja meg a helyét mert az igaz, hogy a kavitáció teszi tönkre a szivattyút, de annak semmi köze a vízhez mert nem csak a víz okozza hanem az összes folyadék: http://hu.wikipedia.org/wiki/K... , mikor először olvastam erről akkor furi volt mert hát a víz nem keveredik az olajjal-gázolajjal így ha ki is csapódnak a tank falán az éppen aktuális gázolajszint felett akkor is fent maradna a tetején és alatta tiszta gázolaj marad (akinek lopták le a gázolaját és pótolták vízzel az igen jól ismeri ezt a jelenséget mert addig amíg tart a mgázolaj jár a kocsi és csak akkor áll meg ha elfogy és a víz marad) ezért utána olvastam akkoriban és hamar lejött, hogy minden folyadék kavitál ha a megfelelő körülmények létrejönnek csak hát a hajócsavaros példa terjedt el és gondolom ezért hitték, hogy ez csak vízben jön létre így kitaláltak egy elméletet, hogy miképp kerül víz az olajba.
kicsit korábbi a történet... újpesten állunk a lámpánál a caprival, mellénk érkezik a verseny civic vti (ugye akkor is 3 versenyautó létezett, 1.3 swift, 1.6 golf, 1.6 civic ebből a vti felszereltségű fent még ment is), kegyetlenül túráztatja a gépet, mert érezte, hogy alázni fog. Gábor átnézett rá, egyetlen fröccsöt nyomott, az autó jobbra-balra bólintott vagy 20-20 cm-t... a zöldnél a civic olyan szép lassan indult el, hogy oktatni kellett volna
Azért az mekkora tré, mikor az amcsi élmény kocsiban a pirosnál elkezd hümmögni a sor4? Egy laikusnak is fel fog tűnni, hogy itt valami nincs rendben. Egy hosszú löketű V6 még elmenne, legalább hasonlítana valamelyest a hangja.
Aztán vonóhoroggal lehet rendelni?
Jó játék, de semmi haszna, csak annyi hogy mindenki jól megbámul. Kb. erre is való. Tini fiúk felvághassanak vele a gimi előtt, meg 50 éveseknek kompenzálni a prosztata megnagyobbodást.
Akkor már inkább BMW.
Najó, de ha kicsit értelmesebb dizájnt adnak neki, akkor még pénzt is kérhetnének érte.
Értem én hogy forradalmit artak de elég lett volna az első modellnél, aztán amikor rájönnek hogy a kutya is csak lehugyozza, akkor másolhatták volna a Transzportert, ami szintén jellegtelen, de legalább nem az jut róla mindenkinek az eszébe, hogy "hűde randa"
Lehet nagyon joót venni alig használtan is, hamar vsaládi autóra cseréltetik a csajozós játékot, meg másra nem ia alkalmas a nem csekély fogyasztásával. Leaglábbis ha élvezi is az ember a képességeit. Legutóbb is a hahun egy fószer árulta, a csajt gondolom elvette mert családi autó csere miatt adta 11,5 re hirdette aligvtöbb mint egy évesen a gt-t, amibe rendelt egy csomó amerikai modelles kütyüt a szalonban. Neki 20 körül volt. Konkrétan egy családi autó árát bukta amig használta.
annyit megér, amennyibe kint kerül, olyan 8M-t, az utolsó szériába már végre nem a merevhidas szar került. belül kicsit műanyag, összességében nehéz mint a sár, bólint össze-vissza, de vhogy mégis igazi élményautó (a sor4-t felejtsük most itt el ), igazi játékszer, amiből még pár M-ért valódi autót lehet faragni... a legjobban a gumifüstölő elektronika tetszik, igazi játék... nem nekem való, csicska vagyok hozzzá
Volt egy ismerős fószer, olszból hordott haza kocsikat, meg mindenféle alkatrészt olaszhoz. Mindegy milyen kocsi, színhelyesen két héten belül megvolt bármi. Na ő járt Multiplával. Amikor elhasználta, addigra kijött az új. Arra váltotta le. Beismerte, hogy nem szép, de nagyon jó vezetni, meg kurva oraktikus. Egy csomó pakolós hely, meg fél méter széles műszerfal tető, meg mittudomén mik voltak az érvei
Srác rendesen korrektül félre állt, de utána úgy beidegesedett, hogy amint sík útra értünk és utolértem egy kocsisort, ez záróvonalon kivágta a részing civic-et és kocsisort előzött...
Mi a faszt lehet ennyire túlgondolni egy civic-ben? Főleg ha gondolom 1.3 és alig megy...ja, porig volt ültetve, mert az menő.
http://youtu.be/dMhzNdeb1c4
Jó játék, de semmi haszna, csak annyi hogy mindenki jól megbámul. Kb. erre is való. Tini fiúk felvághassanak vele a gimi előtt, meg 50 éveseknek kompenzálni a prosztata megnagyobbodást.
Akkor már inkább BMW.
Értem én hogy forradalmit artak de elég lett volna az első modellnél, aztán amikor rájönnek hogy a kutya is csak lehugyozza, akkor másolhatták volna a Transzportert, ami szintén jellegtelen, de legalább nem az jut róla mindenkinek az eszébe, hogy "hűde randa"
Én a drágább cuccokat vettem hozzá, ezért volt évente 50ezer a fenntartása 20ezer km mellet
BMW-re mennyit költesz?
http://youtu.be/qYbOSYQLYzI
Am szándékosan magyar videót linkeltem..
eldőlt mint a rohadt nád