Meg a tré kábel anyag is az öregedéssel arányosan. A villamos térerősség és a magas feszültség is öregiti a műanyagokat rendesen. Magyarul csökken az átütőszilárdsága az idő múlásával és az igénybevétel nagyságával arányosan.
Nem.
Nagyfeszültségben az a jó hogy sosincs nincs érintkezési hiba :D
A gyertya, vagy a gyertyapipa környékén megnövekedett az ellenállás.
Pl. kirohadt a nagyfesz kábel közepe. Simsonon láttam olyat hogy 5centi mélyen csak zöld rézoxid por volt benne.
Esetleg a gyertyán a durván megnövekedett hézag és olajos trutyi is nagyobb feszültséget eredményez.
Az amit a motorosboltban árulnak (zöldes színű) is jó lehet?
Még egy kérdés: A trafó kontaktja a vázhoz befolyásolhatja ezt a bizonyos áthúzást? Arra gondolok, hogy a tizen éve odacsavarozot trafó esetleges oxidált érintkezése nem okozhat ilyen hibát?
Egyébkén ami nekem eddig autóba bejött, az a Ford, abból vennék következőre is. Illetve most kettő is van a háznál, de az egyik lassan cserés. Motorba meg a japánokba eddig nem csalódtam, de alapjábanvéve ha valami megtetszene lehet másra is beneveznék - bár vannak eleve kizártak:)
Opel volt vatta új 2ő is teccik a géped meg a vidik is de én papírkutya vagyok terepre. A vesést meg már jobban szeresse a nej igaz ilyenkor azért én is szívesen ülök bele.
Nagyfeszültségben az a jó hogy sosincs nincs érintkezési hiba :D
A gyertya, vagy a gyertyapipa környékén megnövekedett az ellenállás.
Pl. kirohadt a nagyfesz kábel közepe. Simsonon láttam olyat hogy 5centi mélyen csak zöld rézoxid por volt benne.
Esetleg a gyertyán a durván megnövekedett hézag és olajos trutyi is nagyobb feszültséget eredményez.
Még egy kérdés: A trafó kontaktja a vázhoz befolyásolhatja ezt a bizonyos áthúzást? Arra gondolok, hogy a tizen éve odacsavarozot trafó esetleges oxidált érintkezése nem okozhat ilyen hibát?
Én nem értek hozzá, két egyforma autóm se meg motorom se volt még:)