Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként javasolt a kompaktokat is ledre cserélni ha már van olyan, mert akkor csak egyféle problémával kell megküzdeni. Csillár esetében müködik pl ha egy hagyományos izzó megmarad, ez kompaktoknál is beválik. Egy égös lámpáknál marad a küzdelem, égövel párhuzamosan ellenállás, vagy a kétsarku leválasztás, tehát nullát is bont. Ez alternativnál csak kétsarku alternativ kapcsoloval megy, vagy impulzus relé és nyomógombra csere ha van hová dugni az impulzusrelét.
tehát próba és vagy felgyűjtom vagy sem.. :)
Nekem azóta is világít a ledszalag de már leszarom
Az irányfényt ki kell kötni át kell kötni más kapcsolóval
Keress rá mert valahol van a neten erről leírás
1. A kompakt fénycsöveket a kapcsolokban irányfényként elhelyezett, többnyire glimmlámpákon (gázkisüléses) átfolyó szivárgóáram felvillantja idöközönként (ahogy telitödik az áramkör), a ledeket pedig izzásba viszi (félvezetö jellege miatt).
2. Alternativ kapcsolás a kompakt izzokat nem háborgatja, a ledeket viszont igen, ha hosszabb szakaszon együttfutnak a sétálószálak és a hálózat fázisvezetöi. Ilyenkor a párhuzamos szálak kondenzátorként viselkednek, a töltések nagysága a felülettel arányos. Minél hosszabb, annál nagyobb a kapacitiv csatolás.
Ledek esetében többnyire ezeket ki lehet söntölni, azaz párhuzamosan kötött ohmos ellenállással ki lehet sütni a kapacitiv csatolásbol eredö zavarokat. Ez sem mindig teljesithetö, az irányfényeket ki szoktuk szedni (kompakt esetében szinte csak ez járható), az alternativ szálakon keletkezö kapacitiv zavarokat pedig valami nagy értékü ellenállással párhuzamosan kötve a fényforrással lehet kiküszöbölni. Az ellenállás értéke inkább próbálgatás utján megy, hogy ne generáljon se fogyasztást se tüzet vagy zárlatot :)
Több száz kiloohmtól lefelé ahol nem melegszik az ellenállás és már hatékony.
Nem motoros, családi ház.

Váltó és alternatív kapcsolók összekötve, egy vilany 2 vagy esetleg több helyről is kapcsolható. A kapcsolók egy részében irányfény van.

No már most bizonyos energiatakarékos égők is villognak a sötétben, mások nem. Viszont a ledek folyamatosan égnek. Valahol olvastam (nem értek hozzá), hogyha valami ellenállást vagy mit kötök a vezetékek közé akkor ez megszűnik.

Kérdések:
- pontosan mit és mekkorát kell kötni
- hová (vezetékbe sorosan vagy két vezetéket (fázist és nullát) kell ezzel összekötni.
- ezt esetleg lehet fent a mennyezetnél ahol a csillár be van kötve?

Vagy hülyeséget irok?
Nyelv: magyar HUN
Milyen színű a billentyúzet? Ha fekete akkor szívesen kűldök fehér jelölő tollat, azzal ráírhatod, elég sokáig bírja.
jól mutatna rajta
plusz a képernyőt is összebaszná szerintem
A régi fajta dymo nyomóval kell rá csinálni, az a büdös életbe nem kopik le:))) és még vakok is boldogulnak vele.
régebben sokat írtam rajta, mostanában nem kell annyit gépelni lehet kibírná 4 hónapig is
a compaq gépemen bírta sokáig ott inkább kopott mint feljött
Á, dehogy. Azt nem gyözi, de lenne annyi.
De tétel a statisztikában:) és ráadásul ott tőbbnyire elégedettek a kuncsaftok.
én próbáltam matricaszettet, hónapok alatt lekopik láthatatlanra.
minimum egy eve van rajta,vagy tobb.
igaz nem hasznalom sokat.
nem évi 10 ezer motort szerel??
A karbantartast nem igazan hivom szerviznek.Meg ha az is csinalja.
3 hónap és feljön a sarka, volt már többféle
minimálisan homorú a billentyűzet és a sarka mindig kiáll
Nemzetközileg számol. Egész szlovákia, fél románia, stájerország java meg némi szigetországbéli.....
vannak bizarr árak
olyan ez a hp laptop mint a bmw kocsi egy minimális kis plusz miatt szörnyű nagy árat kérnek
Nincs ennyi oreg mozgo motor magyarorszagon.
Matricaszett olcsobb.
Lehet... akkora nagy tudor, hogy csak a hasonlo magasságban szárnyalókkal hajlandó megosztani az ötezer motoron szerzett tapasztalatát, és ezért titkosít. Lehet van enigmája is....