Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na megyek ebédelni, addig találj ki valami jó szöveget, hogy folytathassuk egymás szivatását
Ne válts témát, de ha már felhoztad, ezen a jó hátsó lengő sem segít már.
Még 20 év és talán utolérik a Hondát szépségben, villanymotornak meg már mindegy lesz hogy hány fázisú
Hát nem az idomos horneté az biztos.
Ez igy van autószerelö a komám aztán regényeket lehet irni miket lemüvel minden gyártó az alkatrészekkel meg a spórolással. Meg hát lássuk be, anno megszokták itt az emberek hogy huszonévekig hajtották az autót. Kint meg nyugaton tizen években gondolkodnak.
én akartam venni egy új dacia logant, aztán azt mondják hogy ilyen motorral nem rendelhető
pedig a dokkerban még megvan még a régi 1.6 szívó benzin
így nem lett új dacia...... pedig azt bevállaltam volna a következő 10+ évre
Azért itt régen nem a megélhetésről szól, hanem az extra profitról.
Persze a rinya megy, de azért van ez a nagy silányság mert a gyártók egymásra licitálva találják ki hogy lehet még jobban átcseszni a vásárlót.
Paradicsom karónak jó, de majd néz meg hogy néz ki egy rendes futómű, aztán nem leszel ilyen boldog a bontószökevényeddel
Egyrészt, másrészt meg rákényszeritenek mert a gyártoknak is meg kell élni, ha savállo kasztnival meg minden alkatrészt millio km megtételére terveznek töredéke lenne a profit neg a minkahelyek száma. Tuti van egy mérnök aki csak azt számolja hogy adott alkatrész mennyit kell hogy kibirjon, és mennyit már ne hogy cseréljék.
A sárvédő alatti láncolajzo csöve van huzalkötegelőzve.
A lengőkar maga az anyag.
Nem is veszek ilyet.
Jól látom? A sárvédő gyorskötözővel van felrakva? Meg hol a lengőkarból az anyag?
megvan az első aliexpressz bukó
régebben rendeltem 50w panelt de kurva fényes volt, aztán inkább rendeltem 10w panelt gondoltam felteszem egy hajtogatott saválló csíkra a buzi villogó fénycső helyett
hát beszopás lett mert 10 panelól 1 panel világít........
https://www.aliexpress.com/ite...
a mostaniakat semiképp
ezektól a kis ccm-es gépektől agyvérzést lehet kapni 0,9 benzin..... 1,2es dízel és társaik
Ez kérem csúcstekknikka. .
Ha belegondolsz, évi 20 ezret mész vele, akkor nem is érdemes tovább megtartani.
Hát azért ez a fele annyit bír nem igaz.
Az igaz hogy spórolnak rohadtul az anyaggal és túlárazott minden műanyag vacak, de legtöbb modern jármű többet elmegy kevesebb problémával. Viszont ha eléri az élettartam végét, akkor kuka, mert nem éri meg fenntartani, míg a régieket a végtelenségig üzemben lehetett tartani, az olcsó pótalkatrészekkel....illetve amíg volt, mert az MZ-nek is azért van vége, mert már nincs rendes alkatrész hozzá az is többszörös áron.
ez az igénye az új autó vásárlóknak
azért egy nyugati átlag ember is tud venni 4-6 évente másik új kocsit, nekik nem az a cél hogy még 20 évesen is alacsony költséggel lehesen üzemelni
ismerek itthon is olyat aki az első műszaki előtt inkább vesz másikat
Szerintem ez is kizárólag a költság minimalizálásnak köszönhetö, nézd meg egy mostani auto legtöbb alkatrésze annyira határra van méretezve, hogy kevesebb legyen az anyagfelhasználás, vagy müanyag ahol vasnak kéne lenni, hogy feleannyit birnak mint ezelött 20 évvel. Viszont kurva drágán lehet kapni az ujat.
Akó az lada kategória:)
Meg talán itt is érvényes a 3 nap elállási jog, vagy nem?
Mert hát ha más vezet fogalmad nincs a fékröl,kuplungról kormányzásról. Szerintem életszerü kipróbálni egy jármüvet, de én sem valami nagyforgalmu uton tenném. Ettöl függetlenül elég egy fácánt kapni a szélvédöbe, ami velem esett meg kölcsön autóval.
Ez a köcsög honda amit hétvégén szedek szét elmúlt 20 éves.
Opel-ben, CB750-ben nem kellet, abban jó csavarok vannak.
Újabb járműnek meg soha nem kellet még hengerfejét piszkálnom.
Hát a Ladákba még ilyenek voltak - tényleg hamarabb jött ki a menet. Motorokban nem tudom, de autók nagyrészében kötelező (lenne) cserélni, mert csak egyszerhasználatos. Nekem spec renault motornál volt ilyen,de találkoztam már több más tipussal.
De az ajtó úgy szól mint a régi 353-as wartink.
Minden olyan nehezen jár benne.Értem én hogy gép élmény.De ne egy ifa daru gépélménye legyen.
Az meg haggyán hogy olyan mint egy benyugtatózott csiga de a fék se fog.
Olyan mint a mostani lada nosztalgia.És átülsz akármilyen kommersz mostani körüli akár 10 éves járgányba és autószerűnek mondod.Ezek meg bizgerék.
Akkor már érted, hogy amikor az autótesztelők írták hogy "gokartos feeling" nem azt jelenti hogy olyan stabil a futómű, hanem hogy olyan minimalista szerkezet
De pont ez volt az előnye, és a megbízhatóságának az alapja.