az egy tipikus melós kocsi volt
ha a törésteszt meg a mindenféle védelem szerint venne a nép akkor mindenki a nagy böszme dögökkel járna
amúgy szerintem drága kocsi volt újkorában. amikor elkezdődött a gyártás akkor kb 2 évi fizetésem volt az ezres suzuki, kb mint most a fullos ezres logan ára
többnyire az első 1-2 másodpercben el tudom dönteni a dolgokat, és eddig még sosem tévedtem
ja és nekem nem sok ember szimpatikus
sok éve egy csomó motorvételnél voltam jelen, egyikkel sem szoptunk be, de mint mondtam volt amit otthagytunk a picsába
Anno ezért nem vitték újkorában sem őket töréstesztre mert kb mint a Trabant annyit védenek. ezért is magasabb a kötelező rájuk na meg az egyéb bizti is mert lopják is őket sok van belőlük kell az alkatrész.
Sajnos egy szinte gazdaságosan javíthatatlan része van ami miatt ki kell dobni a swityót 20 éves korában, az alváznyúlvány. Annyira elrohad, hogy az első futómű képes kifordulni, taknyolni szokták, de az nem sok mindenre jó, abból lehet észrevenni, hogy az első kerekek elkezdenk szétterpeszteni pedig nem lóg semmi.
havernak volt régi suzuki néha cserélt benne vezérműszíjat meg olajat
szerintem még az opeltől is gazdaságosabb a fenntartása
kb 20 évesen adta el de még ment a kasztni kicsit egérrágot volt, de kb a kocsi értékében rendbe lehetett volna hozni
én csak arra akarok rámutatni hogy ilyen "hisztiknél" mindig csak eladóként gondol magára nép
én pl biztos nem kínlódnék olyannal aki azt akarja tegyem az asztalra a vételárat meg írjuk meg a papírt meg a tökömtudjamit, de én se várnám el tőle..... ha becsületes feje van mehet egy kanyart az utcában.....
Azért nagyrészt ha valaki elmegy meglesni a kiszemelt járművet, akkor sanszos, hogy kell is neki ha megfelelőnek találja. vagy fut még pár kört azt visszajön. Nekem eddig mindig összejött az eladás 1 hónapon belül.
te megvetted volna azt a kocsit amit önhibádon kívül letarol egy kamion? hogy intézted volna a kártérítést? hiszen akkor még nem is volt a tiéd......
én eddig amit vettem a gazdája(kereskedő) vezette a próbakörön úgy is hallod ha valami kopog-morog
ez az adásvétel mindig is necces dolog, motorral jártam úgy hogy nem tetszett a gazda és ki sem próbáltam a motort
Na de az anyagi felelősség a tesztelőé ilyenkor.
Más téma, hogy hosszú pereskedések árán lehet ezt érvényesíteni, szóval tényleg az a megoldás hogy aláírja a próba szerződést, pénz asztalra lerak, és ha ilyen van akkor megvetted a kocsit.
http://www.origo.hu/auto/20180... na ezért kell próbaút előtt tisztázni, ha gebasz van megveszi a járművet szépen, na meg ott a kézben a guba azt viheti próbára vagy nincs tesztkör!
Azért bebaszna, ha maradandó alakváltozásra tervezik a csavar lehúzási nyomatékát.
Felénk ezt "szarnak" nevezik.
Persze tervezett avulás és társai miatt elhiszem hogy van ilyen, mert láttam már sajnos más hasonló, gyártói aljasságot is, de szerencsére én csak olyan HF csavarokkal találkoztam eddig amik durván túl voltak méretezve, és előbb szakad ki a menet a blokkból minthogy a csavarnak baja legyen.
Általában csak korrózió miatt kellet ilyen csavarokat cserélnem.
Mostanság akartunk volna egy harmadik videót készíteni Ilával, hogy mi van vele, hogy teltek az évek, mert még mindig a régi volt az öreg flúgmaiszter, de sajnos ez a 3. minden eddiginél poénosabb rész már nem fog elkészülni, mert feldobta a pacskert a vén szivar. Csinál odafent k.rva világot, az biztos. :) Isten nyugosztalja.
Mivel nyomatékra kell huzni, a csavar anyagából adódóan a szilárdságát befolyásoló nyúlást szenvedhet, ami már nem megy vissza a kiindulási állapotába. A következő lehuzást is lehet hogy kibirja szakadás nélkül, de lehet a rugalmasságát már nem nyeri vissza, akár hőtágulásból adódóan is szakadhat később. De egyébként tényleg a manual mondja meg a tutit, a gyárban tudják mit tesznek bele és mit bir ki.
De ha még éltél fapad,silány járgányt.
http://youtu.be/w9QiRaN5Lqk
ha a törésteszt meg a mindenféle védelem szerint venne a nép akkor mindenki a nagy böszme dögökkel járna
amúgy szerintem drága kocsi volt újkorában. amikor elkezdődött a gyártás akkor kb 2 évi fizetésem volt az ezres suzuki, kb mint most a fullos ezres logan ára
ja és nekem nem sok ember szimpatikus
sok éve egy csomó motorvételnél voltam jelen, egyikkel sem szoptunk be, de mint mondtam volt amit otthagytunk a picsába
Amikor én vettem autót, a tulaj vezetett. Ami kellet úgy is kiderült.
szerintem még az opeltől is gazdaságosabb a fenntartása
kb 20 évesen adta el de még ment a kasztni kicsit egérrágot volt, de kb a kocsi értékében rendbe lehetett volna hozni
A kasznit?
Láttam egy pár kívűlről egész jót amit már nem volt értelme kasznizni se.
én pl biztos nem kínlódnék olyannal aki azt akarja tegyem az asztalra a vételárat meg írjuk meg a papírt meg a tökömtudjamit, de én se várnám el tőle..... ha becsületes feje van mehet egy kanyart az utcában.....
én eddig amit vettem a gazdája(kereskedő) vezette a próbakörön úgy is hallod ha valami kopog-morog
ez az adásvétel mindig is necces dolog, motorral jártam úgy hogy nem tetszett a gazda és ki sem próbáltam a motort
Más téma, hogy hosszú pereskedések árán lehet ezt érvényesíteni, szóval tényleg az a megoldás hogy aláírja a próba szerződést, pénz asztalra lerak, és ha ilyen van akkor megvetted a kocsit.
Felénk ezt "szarnak" nevezik.
Persze tervezett avulás és társai miatt elhiszem hogy van ilyen, mert láttam már sajnos más hasonló, gyártói aljasságot is, de szerencsére én csak olyan HF csavarokkal találkoztam eddig amik durván túl voltak méretezve, és előbb szakad ki a menet a blokkból minthogy a csavarnak baja legyen.
Általában csak korrózió miatt kellet ilyen csavarokat cserélnem.
Mostanság akartunk volna egy harmadik videót készíteni Ilával, hogy mi van vele, hogy teltek az évek, mert még mindig a régi volt az öreg flúgmaiszter, de sajnos ez a 3. minden eddiginél poénosabb rész már nem fog elkészülni, mert feldobta a pacskert a vén szivar. Csinál odafent k.rva világot, az biztos. :) Isten nyugosztalja.