Nincs miről vele vitázni, az fix hogy a betonpumpában otthon van, most volt az első mondata ami megállja a helyét, itt is leírta meg a motorszerelés topicban is
Pedig logikus és egyszerű.
A lkettérfogatot a hengerek mértével illetve számával lehet növelni.
De nem a végtelenségig.
Mivel egy baszottnagy tányér lesz belőle a repülő orrán.
Így egyszerűen több sorba rendezték a csillagmotor hengereit.És a hűtés miatt fordították el ilyen zipzár alakba.
Amúgy faja baszotterős de kurva sokat eszik kibaszott bonyolult egy jethez képest.
Ki is szorult a 60-as években.
Csupán úgy értettem hogy a korábban linkelt csopperekben lévő blokkok oldal nézetben egy sorban helyezkedtek el a hengerek emlékeim szerint abban a blokkban meg cipzárszerűen vagy másképp megfogalmazva 2 sorban egyik előrébb másik hátrébb. helyezkedtek el a hengerek. De hogy ennek mi a neve arról halovány lila fingom sincs.
Négy sor hengerrel, nem írja ez sehol hogy sor4es lenne... értem én hogy a guglifordito alapbol a magyarral nem boldogul na de azert ez csak szovegertelmezes
Itt a szuper google fordítás , ne vedd már ennyire véresen komolyan ! Pratt & Whitney utolsó radiális dugattyús motorja a 28 hengeres Wasp Major volt.
A legnagyobb dugattyús motor, amelyet a vállalat gyártott, és 4 360 kubint. A növekedési modellek legfeljebb 4.300 lóerős teljesítményt fejlesztettek ki.
A motort négy sor hengerrel állították fel spirálisan a hűtés javítása érdekében. Elsődleges alkalmazása nehéz szállítmányok és bombázók voltak. Négy Wasp Majors hajtotta a Boeing óriási, kétszárnyú Stratocruiser-ét, a 377. A Four Wasp Major motorok által működtetett Air Force B-50 volt az első repülőgép, amely a világon folyamatosan repülni tudott.
Mindegyik száraz karteres. Egy gyűjtő szivattyú szedi össze az olajat a forgattyúsházból. De jellemzően ettől még sok olaj jut az alsó hengerekbe, ezért piszok nagy az olajfogyasztásuk. Plusz sok állás esetén át kell forgatni lassan, mert annyi olaj összegyűlhet az alsó hengerben, hogy simán eltörheti a hajtórudat.
A lkettérfogatot a hengerek mértével illetve számával lehet növelni.
De nem a végtelenségig.
Mivel egy baszottnagy tányér lesz belőle a repülő orrán.
Így egyszerűen több sorba rendezték a csillagmotor hengereit.És a hűtés miatt fordították el ilyen zipzár alakba.
Amúgy faja baszotterős de kurva sokat eszik kibaszott bonyolult egy jethez képest.
Ki is szorult a 60-as években.
A legnagyobb dugattyús motor, amelyet a vállalat gyártott, és 4 360 kubint. A növekedési modellek legfeljebb 4.300 lóerős teljesítményt fejlesztettek ki.
A motort négy sor hengerrel állították fel spirálisan a hűtés javítása érdekében. Elsődleges alkalmazása nehéz szállítmányok és bombázók voltak. Négy Wasp Majors hajtotta a Boeing óriási, kétszárnyú Stratocruiser-ét, a 377. A Four Wasp Major motorok által működtetett Air Force B-50 volt az első repülőgép, amely a világon folyamatosan repülni tudott.
http://www.pw.utc.com/R4360_Wa...