Nagyon bassz a csőröd az a motor. Pedig akkora mint egy kisebb melléképület. 9 henger baszki. csillagban. (legalábbis ha jól emlékszem) Az kb akkora mint egy soványodó félben lévő kispolszki kasztnival együtt. Arról nem is beszélve hogy én azt konkrétan nem értem. Mert valahogy tolórudas viszont nem keverékkel megy asszem de nincs olaj teknő, mert ugye abba az irányba is henger van és hogy hogyan van olajzás meg ilyenek. Tök alkony zóna.
Most ha gonosz lennék akkor mondanám hogy nekem álló helyben még így is fele annyit melegszik mint neked. A dúsítót én meg ugye nem nagyon tudom fokozatosan visszanyomni mert a bal térdem alatt van.
én akkor szoktam bekapcsolni, mikor minden bekapcsolva, betéve ( fények, kamera), és még van a 2 kesztyű ( aláöltöző, meg rendes)na azt mire még összekínlódom, hogy a kabát meg a rendes kesztyű, meg az esőkabát minden felett, meg az aláöltőőznek a hüvelykujj beakasztója stimmeljen, addig ő szépen el is mormog magában ( azaz ordít), ugye elsőnek szívatót picit felnyomom, aztán szépen lefele fokozatosan, ahogy hallom a hangján, hogy alakul; mire felülök, kicentizgetek vele, addigra pont jó is
Én meg úgy melegítem, hogy felöltözök , felülök indítom, és elindulok vele lassan nem nagy gázzal mert terhelve alapjárat fölött előbb felmelegszik a blokk mint "melegítve" !
Motort én is úgy melegítek. Hogy felpakolok nagyjából felöltözöm. Motor indít dzseki összehúz sisak kesztyű fel. Láb lendít 1-es rúg és bár azt persze nem állat módjára de indul. Aztán majd mikor lassú gurulásban elkezd életre kelni a hőfok visszajelző dúsítót benyom és lehet elkezdeni gázt adni.
de leggyorsabban ugye úgy melegszik,ha mész vele. nem ökör módjára,de mész vele.nem alapjáraton. agytubát kapok a találkozó végén is,mikor a sok hülye elindítja a motort,aztán nekiáll sátrat bontani,búcsúzkodni,öltözködni...
ez a kérdés kb olyan mint az olajkérdés. ebben hinni kell, mert tudni kb senki sem fog erről semmi konkrétumot
én abban hiszek hogy mi a francnak ketyegjen egymagában percekig, plusz idő és pénz olyan dologért amit sosem fogok megtudni, hiszen a motor sokkal többet kibír mint az autó egyéb részei, így kurva nehéz bizonyítami bármit is
de ugyanez van a gázos üzemre is van aki azt mondja koptat meg magasabb hőfokon ég és szar neki és van aki azt hogy a gázos sokkal faszább mert a gáz nem oldja az olajat a henger faláról és így nem koptat
aztán igazodjon ki az ember a sok okosságban
az biztos hogy szegény ecotec motor eddig ment 160 ezret gázzal(órában 240+ amennyit visszatekertek), olajat is szoktam cserélni néha, és konkrétan leszarok rajta mindent gyertyát is akkor cserélek amikpor olyanokat visszadurran hogy foszlik a légszűrő, bár legutóbb a légszűrőház lyukadt ki
ja és nem is rohad 20 évesen egy 50 forintos nagyságú rozsdafolt van a küszöbön, nem tudom átrohadt-e mert leszarom azt is
Eleve talpra állítom a Gilera MX-1-et, meg az ETZ 250-et, de még mindig várom, hogy megérkezzen egy Kawa EX 500 papírja haveromhoz külföldről és ha jogtiszta, rendszámozható, akkor 90 ezer nem pénz érte, annyiért elhozom, főleg úgy, hogy egyben van, indul, megy, nem füstöl.
Engem az kapcsol ki. Tavasszal kipróbálom újra a motorozást, hogy az is kikapcsol és szórakoztat e még, aztán lehet újra a sarokba kerülnek a pecabotok és csak motorozni fogok.
https://www.google.hu/search?b...