Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

6 lakásos sorházban laktunk. 2 betonfal köztünk, plusz pincében játszott a szomszéd srác....és nem volt tehetséges
A másik irányba ugyan ekkora elkülönítéssel, meg zongorázni tanult a kislány
De semmi gond, nekem meg volt egy jó hangszóró párom, és építettem egy bika erősítőt, és imádtam a kemény rock-ot
Dobd már ki a gecibe azokat a,szarokat
Csináltass haverommal faszákat ami rendesen szól
Csak hogy ne gondold hogy szarokat csinál itt egy 12éves cikk róla
http://www.hifipiac.hu/hifi/ha...
Azóta csak mégjobb lett
Megcsinál mindent, még a lányod is ha épp arra lenne igény
Így van digital drum pad igaz technics a hangosítás sal hangfalakkal.
Mi lakunk sógorék vidéken családiban...
Az a gumilapos dob tök fasza, alig hallani de mégis jó a hangja
Panelban laknak ugye? A dobolás úgy ér valamit, ha van állandó közönsége!
Sógor fia beült dobolni lehet megfertőződött a legjobb korban van 7 éves! Én támogatom ha lesz rá affinitása...
Sziasztok,
egy kollégám szeretne venni első gumit a Yamaha T-Max 530 nagyrobogójára. Van valami ajánlott gumi rá?
a mozgólépcsős cukorkás is nagyon tuti
Onnantól (ez a szlovákút végén lévő körforgó) az M1 bevezetőig fizetős.
Ezért a bevezőtől a szerencs utcától lejövök és utána itt fel és úgy megyek tovább kifelé a nulláson.
Esetemben is. 3:20-ig tart a munkaidőm de minden pénteken összeröffenés van a 6-oson a dunaparton a haverokkal 5-tól. Namármost Péntek Nyár Balaton. Rendelkezésre ellő idő másfél óra. 70-esen ahol nem elválasztott a forgalom esélytelen rendesen haladni. ellenben pályán még ha dugó van is felérek ennyi idő alatt Budára a dunapartra. Kilométert nem spóroltam de időt igen.
pl nekem egy miskolc 240 pályán 300, a 240 több mint 5 óra volt, néhol olyan utak vannak hogy azt hittem romániában vagyok, itthoneddig még nem is látam ilyet hogy széttaposva úgy az út hogy 60as tempónál majdnem belevágott a bozótosba, de ilyen 30+ centis huplik az úton
pályán a 300km meg 2.5 óra aztán amikor 9re miskolcra kell érni nem mindegy hogy 3 kor kelsz vagy 6kor....
Na meg amikor tehetem motorral megyek. Annak meg tök felesleges a pálya.
Nyáron egyszer vettem rá, mert ki kellet próbálni mit megy, és úgy tűnt hogy gyorsabb is lesz, de amit nyertem a sebességen, azt buktam a megnövekedett fogyasztás miatti plusz tankolási idővel és a kerülővel amit a pálya jelentett, szóval matrica birtokában simán mentem a főúton, mert minden szempontból jobb volt motorral.
Én mondjuk autópályára megveszem, amikor megyek, de ez is ritka, nem éri meg nekem az éves.
Pesten igazából meg semmi értelme a fizetős szakaszoknak mert idő és km veszteség nélkül gyakorlatilag elkerülhető mindegyik, csak a reggeli ingázóknak éri meg, aki napi szinten áll a dugóban, meg azoknak akik képtelen elindítani a waze-t és nem ismerik a környéket.
a pénzbeszerzésre találták ki
pl miért nincs 1-2 napos?? csak azért hogy menjen be sok pénz
mondjuk én simán idén megvettem volna az évest annyit mászkáltam, az a 40 rugó megérné azt a nyugalmat, csak a kocsi nem tud 100 fölött menní igy kb értelmeteln a pályán használni, hosszabb is meg drágább is és az idő se rövidebb......
Alapból nekem sincs ezzel bajom, de mint mondtam Pesten van hogy a bevezető utat is fizetőssé tették, és csak kerülővel mindenféle trükkös útvonalon lehet eljutni, elővárosokon keresztül bumlizva, hogy garantáltan inkább fizessen mindenki. Nekem szerencsére nincs ilyen irányba dolgom, de gyakorlatilag a belvárosi forgalom a duplájára nővekedett amióta bevezették, mert a városon keresztül 40perc 25km, az M0-áson 39perc 40km. És bár nagy része nem fizetős, mert amit az únió fizetett azért nem szedhetnek pénzt, de az összes odavezető utat fizetőssé tették.

Szóval ez az egész Budapest megfojtására lett kitalálva.
mondjuk most ahogy jobban kinagyítom ajkkor van ott valami párhuzamos út az m0 mellett
amúgy az 51es (majdnem)simán bemegy pestre a bilk mellett, most már rájöttem hogy voltam arra vagy 10 éve
Igen ez, az aljasság de így van.
Régen volt hogy aznap még vehettél.
Nem is forgatják inkább olyan eszközökbe amivel még több büntit lehet kiszabni :D
Azért mondjuk ez viszont tényleg faszság. Maga a pályatikett rendszerrel nincs bajom. Alkalmanként kocsival és motorral is vállalható a megyematrica intézménye sem rossz. De azért ez a visszamenőlegesség azért ez bunkóság. Annyi bajom mondjuk van hogy a tikettekből befolyó összeget nem érzem hogy visszaforgatnák a pályába.
Papíron, de szerintem a szocializmusban máshogy számolták. Érzésre 40 volt
Én szereltem is, megkapott mindent ami kellet, nem volt elhanyagolva, kapott tuningot is, CPI gyújtást, elektronikus fesszabot, Marelli megszakítót, hegyesebb vezérmű tengelyt, C himbát, amitől nagyobbat nyitott a szelep, kompresszió is olyan volt benne, hogy 98-as benzin kellet bele, német henger-dugó szettet, még a blokk is kapott metálfényezést, annyira becsültem igazából a tervezési és típus hibák jó részét sikerült kiküszöbölni, de maradt így is elég.
Nem volt egy hálás jószág, különösen ha hajtva is volt, elég szerviz igényes volt.
Hengerfejet évente repesztettem, vezérmű lánc is nagyon gyorsan megnyúlt. Hátsó lengőkar szilent sem bírta ki a következő vizsgáig.
Lengéscsillapítók úgy szintén.
Mondjuk azért jó volt, mert egy lakatostól vettem meg, így legalább a kasznival nem volt gond, és tény hogy ez volt a legolcsóbb autóm minden baja ellenére...és hát a hátsó kerék hajtás az nagyon feelinges volt különösen havon