Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sosem mondtuk, hogy bármi baj van a kocsival, a mérnökök szuper autókat terveznek, amit sajnos java részt újgazdag hülyegyerekek és agyhalottak vesznek, írom a példát:

Vadi új 7-es kigurul a szalonból, majd a menő üzletemben visszahozza 170 ezer km-rel, hogy kopog, kerreg ez a szar, ő nem ezért fizetett milliókat.
Szerintetek volt e benne olajcsere?
Kiröhögték, átmosták a blokkot, majd feltöltötték új olajjal és takarodj...

A Bmw kurva jó gép, de a vásárlók java része üljön vissza a fára gyümölcsöket enni.
Javíthatatlan vagy bal kormányos, de még mindig sokan felülnek melléd a hintára, ügyes vagy!
Biztos van,csak a BMW vonza őket így ugyanazon merítésben kiugróan nagy a százalékos arányuk.
És az utcai tapasztalt hogy már a gyárban rossz az indexük.
Nem tudom mi bajotok a bmw~l, nyilván van ilyen és olyan embernek is. Ez nem az autó problémája hanem az emberé mert mindenki vehet. De mint tudjuk van mercedeses, alfás toyotás és trabantos tajparaszt is.
Nem kell lenézni aki a BMW-t szereti, nézzetek körül a powerfanatics. com oldalon, nagyon komoly társaság van jelen komoly tudással tapasztalattal. Minden típushoz találsz szakértőt a cápától a 7 8 as szériáig. Jóindulatúak segítenek nem cigánykodnak egymással igazi közösség. Alkatrészek is vannak ja igen és nem csillagászok.
Egy bajom van csak vele, le van takarva a jó meleg garázsba.
Én meg egy jót doboltam, most meg zabálok ebédet...
Sajnos a suttyótól már nagyon messze vagyok, pedig de lennék újra... vagy mégsem
Na volt időm videót nézni.
3 ból kettőben ki lettünk átkozva a képesmotorról.
Az a baj hogy minden suttyó bmw-t vesz, bömbit vagy bömöst e36, 42, a pénzesebb suttyó e60, 90... már csak ezért sem kéne bmw, a sok suttyó miatt. Na meg a bmw az e30 nál befejeződött, na jó 36, 42, 38, 39 még belefér
Műszakilag rendben tartom a kis kocsit, tavasszal váltó olaj csere is lesz.
Nálam 9 ezer munkadíjjal, MAN filtettel, Aral olajjal, meg is kapja 10-12 ezer km-enként.
Nálam 9 ezer munkadíjjal, MAN filtettel, Aral olajjal, meg is kapja 10-12 ezer km-enként.
Mi bajod van a duksival??! Mész vele mint a golyó ??!!
Szerelőmnél az olajcsere 15papír munkadíjjal együtt gyári olajjal szűrővel.
Az vegye aki tisztában van az üzemeltetés költségeivel. Ezért van Thalia-m, röhögve tankolom és nem jajjveszékelek, mert olajat kell cserélni.
Így van! Senki ne vegyen béjjemwét meg duksit se.
Az egész ország ezt csinálja, a 22 éves anyjával panelban lakó majom gyerek megveszi az 520-ast, mert az nagyon kell a panel elé, az év 350 napján ott rohad szét a fa alatt, de neki kell a Bmw, de sok más márka is így jár. Meg jár a kútra hétvégente 1800-ért tankolni, szánalom...
Arról nem beszélve, hogy az alap karbantartást sem tudja fizetni.

Ezért szeretem az Alfás közösséget, ott inkább lebeszélnek mindenkit az Alfa vásárlásról, miközben ők Selenia olajjal töltik a gépet és nem a visszatekert óra, hanem a 300-400-500 ezres futásteljesítményekkel büszkélkednek. Na meg nem a Lidl parkolóban jönnek össze péntek este játszani az eszüket...

Bmw-sek is csinálhatnák ezt, a sok álmodozó félkegyelműt le kell beszélni róla, úgysem fogja örömét lelni benne, csak egyszer szarabb állapotba kerül adott márka gépállománya.
Hát igen. Mikor írják mert ez jappán ez így meg úgy meg óóó meg ááá elnyűhetetlen... azt mikor csendben olvasgatja az ember a különböző előjött hibákat, pont ezért a rideg tartásért mert erre nem kell költeni semmit azt lelakják a nincs pénz lóvéra tulajok. Tisztelet a kivételeknek!
Nincs ezzel baj,ha készül rá asz ember.Jó időtöltés.
De ne várja hogy mert legenda és sose hal meg nem fog minden hétvégén alá feküdni és nem kell majd még 30 évig semmit cserélni rajta.
Az emberek a legendásan tartós gépeket kettőzött módszerességgel rombolják szét mert pont a legenda miatt a minimális karbantartást sem adják meg nekik.
Az egyszerű jutzer meg megveszi és néz mint a szatyorban tátogó ponty mikor kinyiffan a csoda.
Akkó bocsánatot kivánok, csak már ugrok a szókiforgatósdira, meg bele-tovább-túlgondolásra. Totál egyet értek abban, hogy az összes ilyen 25 éves ex luxus-sport kocsi egy 15 gazdás gánytemető, ami a kezdeti nagy boldogságot pénzlocsolássá és idegbajjá változtatja.
Ha nincs akkor nem.
Nincs ott a kis körbenyíl kocka és az én hsz.-em fölé írtad, ergo simán tűnhet úgy, hogy nekem...
Kapjál már a fejedhez,a kis körbenyíl kocka szerint neked írtam?
Sok sok nyomatékot is hoz a turbó, gondolj csak a most divatos down sizing motorokra 1.0-1.2-es motorokból 170-200 Nm-t hoznak ki 2000-es fordulaton. A töltőnyomással bárhogy játszhatnak, simán lesz nyomaték is, nem csak lóerő.
Soha a büdös életben nem vennék ilyen kiöregedett romhalmazokat, pontosan tudom, hogy egy gánytemető az összes, de érdekességnek jó, hogy egy karbantartott darab (garázst kivéve) lazán elmegy ilyen futásteljesítményt.