Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A városba egyhengeres 4T enduró kell
Annál nincs jobb,egy DR 250-350 már elég ,nem zabál és rohadt élvezetes
400 trial nem igen van ,no meg azokon nem lehet ülni,pici tank,rövid váltó!
Bár az én 280-as Beta-m, 6.-ban ment valami 80-90-et
Van itt valakinek 1,6 benzines Kia Ceed?
Elszabtam, 17 órát akartam írni !
'7 óra van , és Badacsonyban már sötét van . Mire jó ez ?!
Ebbe a 765 lehet nem esik bele,tavasszal lemazsalom valahol.
Bocs, 24/2005 IV.21. GKM rendelet... Kicsit előre szaladtam.
Én a 30 fokban rutinoztam és a GSX persze, hogy túlmelegedett. Elhozta az "oktatóm" a sajátját, gyakoroljak azon. Egy 1 éves SV1000-est. Szerintem fél métert mentem vele mire visszaadtam, hogy köszönöm, de én ezzel nem akarok elesni
Pontosan 595 ccm-től elfogadott. Illetve ugye a teljesítmény/tömeg aránya. De hamarosan újra lesz valami változás... 24/2015-ben benne van...
„A” kategória
2018. december 31-éig: „A” kategóriába tartozó oldalkocsi nélküli kétkerekű motorkerékpár, legalább 595 cm3 hengerűrtartalommal és legalább 40 kW motorteljesítménnyel.
2019. január 1-jétől: „A” kategóriába tartozó oldalkocsi nélküli kétkerekű motorkerékpár, legalább 595 cm3 hengerűrtartalommal (amennyiben elektromos motorral van felszerelve, teljesítmény/tömeg aránya legalább 0,25 kW/kg), legalább 180 kg terheletlen tömeggel és legalább 50 kW motorteljesítménnyel.
Ezek még istenesek, az én vizsga gépemen km óra sem volt! Be volt tanulva, hogy 2. félgáz a vasúti átjáró, 3. kisgáz a 40-es tábla, félgáz az 50-60...
De asszem csak 2013 óta, mert én még abba a kategóriába estem még, amikor 21 év volt a korhatár. 2013-ban fel lett emelve a korhatár 24 évre és akkor lett azt hiszem a ccm is feljebb véve.
Pont az sv vicces amikor egyesben totyogve a mazsola elcsapja a gázt
Anno mikor én csináltam a korlátlant, akkor sv volt meg gpz. A versys az oktatóm saját motorja volt, nem tudom miért azzal kellett vizsgáznom. Ennél a sulinal most sv650 van meg er6n.
Pff én egy fos '85-ös GSX550-esen csináltam. Ami szar lehetett, az szar volt rajta
persze-persze, ahogy "szoktam"
Nem röhög, együttérez
Már jó pár éve 600 feletti köbcentit írnak.Vagyis a tényleges 600-nak kell lennie minimum.
Így kiesett az összes 600-as.Talán az SV és az ER család.Meg a honda 650-esei lehetnek tanulógépek.Ha jól tévedek.
Én egy kotványon kezdtem és utána megkaptam a jobbikat.De az is GS500 volt.Assevolt jobb.
Nekem vizsgabiztos ismerősöm Pestszentlőrincről jár be a Vajdahunyadba. Kocsival 1-1,5 óra is volt már az útja, motorral max fél óra. Direkt ezért vett egy Tricity-t(?) is és büszkén mutogatta nekem januárban a fényképet, hogy a sisak meg a motor plexijén az ónos eső oda van fagyva. Mondtam is, hogy egy állat 50 évesen azért tud már valamicskét azért a motorozásról
Ok. De néha muszáj. Bár ahogy néha megyek a városban az ... hát ... hagy kívánni valót maga után. Olyankor alátámasztom az összes motorosokkal szemben alkotott sztereotípiát.
Ne motorozzunk városban :)
Én nem és egy ZR7-esen meg valami 600 vagy 650-es suzun. A Gs500-asokkal mára már csak korlátos A-t lehet csinálni. Asszem
Biztos van aki nem. :D
Én nem :D korlátlant Versysen csináltam xD