Ó, azért én nem becsülöm le a 125-öst sem. Nagyon szeretem azt is ilyen környezetben, legfeljebb a dinamikus kigyorsítások maradnak el, de az csak a szórakozás része, a kisebb tömeg és mozgékonyság kárpótol.
Ja, hát ügyes volt, de ha célzás akart lenni, akkor szeretem azt hinni, hogy ennél óvatosabb vagyok.
Eleve nem ilyen tempóval megyek és nem mindenáron húzom neki.
Sorok között sem megyek gyorsan...bár a robogósokat letolom az tény de csak kicsivel.
Én ezt a motovlog dolgot sosem nem értettem meg. Most akkor motorozik vagy talkshowt vezet vagy mi ? Nekem nem gyere be. HA túrabeszámoló akkor érteném de nem az.
CBR650f, szerintem elég jó ez is városban. Kicsit azért munkásabb mint a 125-ös, de imádom.
Ahol a robogósok elmennek, ott én is csak ebben van még kraft is. http://youtu.be/0jaWBdXDtWQ
Azért én is rajongtam, de mire tudtam volna egyet addigra kiöregedtek. 20+ évvel meg nem akartam venni.
Kezes és pofás motor, nagyon megbízható, és takarékos.
Nekem van kocsim, meg minden, szóval annyira azért nem vagyok elvetemült hogy szarrá fagyjak, meg jégbordákon csúszkáljak, de amíg ilyen jó az idő, dehogy autózok.
Persze a de lényeg hogy valami kisebb jármű kell. Mert én ha nagyvárosban laknék tuti biztos hogy ezt a nagy dögöt elő nem szedném a téli hónapokban. Megállni elindulni nagyit nem elgázolni a zebrán. télen ez nem való olyankor oda.
De amúgy lekirályabb egy 400-as 2T-s triál motorral kéne menni amit még használni is tudok mert azzal már utak sem kellenének.
Váltóssal is lehet, egy 125-250-es 4T váltós motorral is el lehet boldogulni városban könnyen, de ahhoz fejben le kell szarni a sok váltogatást meg kuplungolást. Meg azért üzemanyagban lehet egy kicsit fogni a váltóssal, a robogó mindig a nyomaték max körüli fordulaton fog hörögni, váltóssal meg 3. alapjáraton lopakodhatsz a kocsik között. :)
Nem robogó,de postás motor volt a Yamaha SR-125-ös is! Városi motornak tökéletes szerintem! Én például nagyon szeretem. Viszonylag nem is kell sokat kapcsolgatni,könnyen fordul,és a kátyúkat is bírja!
Volt nekem 125 ST Aprilia Leonardom. Vitte velem egyenes úton a 130-at zabált annyit mint k ét normális motor. és 3 hónapból 2-őt a műhelyben töltött. De mikor ment és bekeveredtem vele a városba akkor mindenkit megette. még testes robogó volt tehát kényelmes de nem annyira hogy a sörök között ne fért volna el. Nagyobbcsak de ballonos kerék volt rajta asszem 120/60/12 hátul meg kommersz elöl. Ment mint a meszes. És volt még hely az ülés alatt. olyan lenne a legnyerőbb. Szerintem. Ha csak az ingázás a kérdéses. Ha már menni is akarok akkor persze váltós de ha csak bejutni a melóba a nagyvárosba meg haza akkor inkább egy olyan.
Nem beszélve arról, hogy igazán havas időszak az idei január volt összesen, az elmúlt években kb. semmi, de az átlag évi 2x2 nap hóesés és talán összesen 5-6 nap havas utat még motorral is túl lehet élni városban, csak a hideg az ami para.
Eleve nem ilyen tempóval megyek és nem mindenáron húzom neki.
Sorok között sem megyek gyorsan...bár a robogósokat letolom az tény de csak kicsivel.
http://youtu.be/tvaLGrShgtg
Ahol a robogósok elmennek, ott én is csak ebben van még kraft is.
http://youtu.be/0jaWBdXDtWQ
Kezes és pofás motor, nagyon megbízható, és takarékos.
De amúgy lekirályabb egy 400-as 2T-s triál motorral kéne menni amit még használni is tudok mert azzal már utak sem kellenének.