Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így van. Meg ugye persze a V2-nél az ember tökét veri az egyik henger de azt sem szabad elfelejteni hogy a sima normál beépítésű Sor 4-eseknél egyik térdednél az egyes henger zakatol a másiknál meg a 4-es és mivel az építése ugye szélesebb mint egy Sor 3 tehát nagyobb terpesz kell rajta azaz így nehezebb eltartani a lábad a hőtől tehát ez sem nyerő. De valójában mindegy is hiszen szinte mindegyik fajta motoron ott ül az ember centikre a blokktól ami azért termeli a hőt a rendesen. Az viszont igaz hogy azok a gépek ahol a kipufogók a blokk alatt mennek hátra és nincsenek felhozva az ülés alá ott egy picit vállalhatóbb a hőérzet.
Ki nem?
Én a ventilátorból nem érzek semmit, nem rám fújja, de épp elég, hogy szaunáznak a golyóim.
A +35 fok már tényleg nehezen birható.Főleg mikor újították a Népstadion-Pillangó-Örsvezér részt.És lépésben.Inkább tűztem a felúíjós részen a melósok közt.
Azon csináltam a korlátlan A-t. :D
Igazi pokolgép
Nekem a tl-bél is a tököm alatt a henger, de annyira nem melegszik. Bezzeg amikor a cbr-en bekapcsol a venti. Pont rám tolja a meleget.
Városban szerettem en is az egyhengerest. Elmúlt az is. Meg a varosban állatkodás hatványozottan veszélyes :D voltak necces pillanatok.
Rövidgatya,póló google maps kép.
Tudom hogy nem lebecsülés miatt tetted fel!
Mondjuk felénk nincs is ilyen forgalom! Bár ami azt illeti van erre is necces helyzet,és sajnos baleset is!
Ducatinál ugyan ez a helyzet, de elég hozzá 20 fok is. Főleg, hogy a lábaid között van az egyik henger is, plusz ott megy a kipufogó a jobb lábad mellett xD De ettől függetlenül is utálok városban tötyögni vele.
Nem érdemli meg a szar kifejezést sem, ez tény de ettől függetlenül az én kis szarom
Az Alplandrider csávó elég jó helyen kavirnyál,a kamerája egészen tűéles videókat csinál így tippnek jó hogy merre kell menni,meg az NRBmoto csávó is vicces amiket megy pesten.
Elütni az időt mikor nincs itt a janó megfelelnek.
Azért a városi tötyögésen én sem díjazom mikor elindul a ventilátor. A széles blokk amúgy is melegít rendesen de akkor nagyon jó. Mondjuk még mindig jobb mint az XX-en. Az konkrétan a lábbelsőhöz fújja a hűtőből a meleget. Hát nem igazán városi tötyögésre vannak kitalálva. (Éppen ezért megyek a városban mint a meszes)
Na az tényleg állat. Nem az én stílusom, de jó nézni, hogy képtelenek egyszerre két kerékkel is talajt fogni
Rövidgatya, póló, supermoto :)
Mondjuk nekem a 675 érdekes volt.A hűtőrendszer birta csak én nehezen a szüttyögést.Olyan szinten ontotta a hőt hogy +35 fokban megsültem ropogósra.
Ülés alatti dob kurvajól néz ki.Viszont hálát adok a tervezőnek hogy lekerült a blokk alá.
Igy nem kell kisérteni a halált.
Na ugye. Akkor már inkább egy Svájci hegyi csapatás mint Pl ez :

http://youtu.be/LN2pTsegF7k
Melegedne
Teljesen jó lenne az ezres ha nem megedne rohadtul.
Amúgy 650 4t supermoto. Na az állat városban.
Városban.Mi a jó.125-ös 2t-4t vagy ezres4t sport.
Mit? Elhagytam a fonalat..
most találtam Zümi mellett egy kawát :) ez megfogott benne
nekem volt egy udvarlóm, mint tudjuk ... sok közös vidink is van, hm hát érdekes , pl egy- két közlekedési szitu, mi volt, hogy oldotta meg, az nekem "bejött", esetleg ha vmi jó témáról is szól , érdekel a véleménye, de másképp néztem, mert udvarolt, érdekelt , stb de csak gy simán vhogy nem izgulok a témára
Az témától függ, de a motorozás tényleg csak aláfestés.