Ezt milyen sebességgel sikerül elérni? Volt pár éve 1-2 motoros "kolléga" akik amúgy azzal dicsekedtek, hogy az autópályán is 70-nel mennek melóba oda-vissza mert akkor milyen jól fogyaszt......,hogy mennének a jó anyjukba, van a videóim között egy ilyesmi igaz tgk megy előttem még akkorról amikor bevezették az előzni tilost, kurvára idegesítő, hogy nekünk ki kell számolni percre az időt és akkor egy balfasz nekiáll hetvenezni a pályán, a rendőrök meg véletlenül sem baszogatják, na jó, amikor bevezették az előzni tilost akkor az M3-on kétszer láttam olyat, hogy kiviszik az elöl lassan haladókat, de ez hamar elmúlt, most inkább lesbe állnak és kiviszik azt aki már nem bírja mert az idő fogy és mégis nekiáll előzni.
Pl mikor mi megyünk Horvátba akkor a szállásunk 10 urora jön ki fejenként. a Kaja mivel visszük az is maximum még 10 Euro. Ami így 20 per nap kaja+ szállás és még mindig csak 6-7000 Ft-re jön ki.
Persze ha nyaralni megyek akkor okés. De Ilyen motorozós hosszú hétvégéken nekem most így innen fotelból, csak egy a lényeges. Hogy mindenhol motorozhassak . Amennyit csak tudok. :-D Nyaralás az más. Ott pihi van meg nyugalom meg parton tespedés. Az is jó meg ez is jó.
Hát pályán stabil nem durva pályatempóban ami 100-110-et jelent olyan 5-5,2 az áltlaga. Futóval talán 5.5
Karaván kivitelű 1,8 Td. Ez barátsággal meg jóindulattal megy. Fater mikor reggel jobb dolga hiányában azzal játszott mennyire alacsony átlagot tud kihozni belőle mikor ezzel járt. Nagy távokon tehát egy tank üzemanyag távolságokon is stabil 5 alatti átlagot hozott a Fordal mikor ezzel járt.
Jó de azért én itt m ost arról beszélek hogy azért egy hosszúhétvégét. Ami nálam 3 vagy maximum 4 nap azt napi 15.000-20.000-ből meg lehet odlani. Ez azért a nomádkodástól messze áll szerintem. Depersze kinek mi. Mi is járunk le Horvátokhoz ismerős helyre. Azt pl soha nem cserélném el. Kítűnő hely olcsó szállás. Persze a kaja árut visszük magunkkal De van konyha meg minden 100 méterre ott a tenger. Azt nem cserélném le.
Ennek is meg lehet a maga öröme, de valahogy nekem már nem annyira tetszene, nyáron ismerős családdal voltunk a horvátoknál, mi előre foglaltunk és elfogadhatóan el voltunk, ők tényleg többet láttak mert megtoldva egy héttel bejárták a balkánt, sehol sem foglaltak (a horvátoknál sem a főszezonban) viszont 4-en ettek a két alkalommal a két hét alatt vendéglátóegységben ahol 2 féladagot osztottak el maguk között panaszkodva, hogy a féladagban milyen kevés a sült krumpli és a többi napokon is alig ettek másra meg ugye végképp nem költöttek, jó, több helyen voltak, de én valahogy nem irigyeltem tőlük főleg nem a 2 gyerektől. A motornál is így vagyok, ha nem engedhetem meg magamnak, hogy úgy legyek el ahogy jól érzem magam akkor inkább nem megyek. A nomádkodásban meg 10 éve volt utoljára részem és nem is annyira forszíroznám.
Sőt ha úgy megy az ember ahogy mi mentünk még költséghatékonyabb. A Ford futóval együtt nem evett annyit mint a te motorod egyedül evett volna. Nem számoltam ki de szerintem egy te motoroddal is olcsóbbra jön ki futóval. Ha meg az enyém az alap akkor kifejezetten.
Nincs azzal a cicapocakkal semmi gond. Boltok odakint is vannak. De még egy pár éttermi kaja is belefér úton út félen. Most egy menüt ücsivel odakint is meg kap az ember 10-12 Eurórért. Azért az nem a világ vége. Szállást már 20 euró alatt kapni. Ha az ember jól gazdálkodik 30-50 Euroból megússza naponta a sztorit. Plusz a benya. 200 Euróból már egy hosszú hétvégét kényelmesen meg lehet oldani. Persze nem kevés de ha az embernek ez az élete havonta 1 beleférhet. Főleg ha nincs se kutya se macska se gyerek otthon. Nekem meg nincs.
Asszem ez a pénz kérdés is kicsit talán túl van misztifikálva. Ha motorozás a cél akkor azt Nem sokkal a Benzin ára felett meg lehet oldani. Nincs étterem Előre kikeres egy olcsó de biztos szállás. Idén mentem kb 15.000 Km-t Ha ezt leredukálom 10.000-re a fennmaradó 5.000 Km benzinéből simán elszállásolom magam a környező szerpentinek közelében. És akkor még rá sem igazán készültem.
Jah meg ha nem lenne olyan kibaszott hideg a tél akkor szerintem a tüzelő anyagom is elegendő lesz a télre. Nem akarok felesleget venni. Nem azért mert pénzbe kerül. Hideg nem lehet. Csak kerítést szeretnék jövőre csinálni és jó lenne ha nem lenne a faanyag útban hozzá.
Nem arra gondoltam hogy jó lenne ha nem lenni ilyen kibaszott hideg és ilyen hosszú a téli leállás. Idén egy picivel nyúlott a takaró így remélem jövőre lesz lehetőségem több 2-3-4 napos hosszabb útra is. Szeretném ha idő is lenne rá elegendő.
Az ősszel és Tavasszal az a bajom hogy a változékony idő miatt nem lehet rendesen kiszámolni hogy mikor hol mi a plafon. Én ma mentem egy kört kocsival de 2-esben simán elforogtak egy közepes gáza a kerekek. A vizel lehullott leveleken pedig nem egy erőmű a Nexia
nekem a tavasz , ősz , ami alapvetően mindenféle szempontból jó, változik a táj, újjászületés, színes, lehet túrázni, pont jó a hőmérséklet, motorozáshoz is, tél ha van hó, szép, ellenben szar a túl hideg, nyáron dög meleg van, szintén szar
Karaván kivitelű 1,8 Td. Ez barátsággal meg jóindulattal megy. Fater mikor reggel jobb dolga hiányában azzal játszott mennyire alacsony átlagot tud kihozni belőle mikor ezzel járt. Nagy távokon tehát egy tank üzemanyag távolságokon is stabil 5 alatti átlagot hozott a Fordal mikor ezzel járt.