"Nekem soha nem használódott el szimering két felújítás között." Ez olyan mint a cigány lova , már épp megszokta az éhezést mire beledöglött ! Gondolom azért fel kellett újítanod valamiért , és a szimeringek is cserélve lettek ?!
Ha te mondod.
Nekem már rohadt be a henger egyetlen tél alatt.
Nem áll semmiből belenyomni egy dugót.
Nekem soha nem használódott el szimering két felújítás között.
Ha szarul rakták össze, vagy silány szimeringet használtak, esetleg csesztek kicserélni, csak akkor lehet ilyen.
A f@szt kell ledugózni a kétüteműt ! Úgy is nyakig van olajjal mindene a kipuffogó végéig ! Medve és Elektro Józsi is leírta a valószínű hiba okát ! Kuplung felöli szimering kezd elkeményedni , hidegen bekap egy kis váltó olajat , amikor melegszik , puhul a szimering és akkor még egy darabig zár , aztán egyre tovább fog olajat szipákolni ahogy egyre szarabb lesz ! A hajtómű olajnak van kibaszott büdös szaga , mert nem tud tökéletesen elégni ! Medve jól tudja , tipikus Simson ill. 2T hibajelenség ! Ha szerencséje van , kivülről is tud szimeringet cserélni ! Megtudja nézni nem -e lóg a főtengely csapágy , de akkor nem, állna el melegen sem a füstölés ! Szóval a 2T kipuffogója meg a torka is mindig olajszaros , így nem csapódik le benne a pára , semmi baja nem lesz ha nincs ledugózva , szemben a 4T-vel !
Emberünk annyira tapasztalatlan, hogy a füstből nem tudja, víz, váltóolaj, 2T olaj, vagy túldúsítás füstje.
Egy vacak gyertyaképet sem nézett.
Célszerűbb lenne szakembernek megmutatni, aki tudja mit kell nézni és 5perc alatt megmondaná mi a gondja.
...persze szét is szedheti, aztán vagy megtanulja a szerelés és diagnosztika alapjait, vagy felhagy a motoros léttel
Mármint a kis 2T vagy az enyémet? Enyém csak télire van ledugózva mert ott van benne a dög nagy katalizátor szóval azért nálam nem hiszem hogy a hengerekeig jutnia :-D
Ha hajtóműolaj jut az égéstérbe az fehéren füstöl meg elég büdös (a fáradt hajtóműolaj magába se éppen a jó illat megtestesítője)
Többi motorolajról nem tudok nyilatkozni, azt még nem szagoltam , csak ismerősnek volt szimeringes a simsonja aztán összeült a konzílium
Én első körön kiégetném a kipufogót hogy az ne zavarhon a képbe ami abban van. Aztán ha a jelenség nem szűnik akkor keresném meg a forrást.Ha nem fogy a víz és megfelelő a keverék is amit kap rendesen húz és halad is. Nem csörög nem zörög úgy ahogy nem kéne akkor használd. Ami jó azt nem kell szétszedni ha meg rossz akkor ez nem reggelenkénti fehér füst meg büdös kipufogó formájában jelentkezik hanem komoylabb jelenségként. Mármint hogy valami fogy valaminek ronda hangja van.
Vagy ha rideg tartásban van mint az enyém akkor a lecsapódó pára ami melegedés közben szép nagy fehér gomolygó füstként kűúzik elő a dobból. Az enyém is ilyen reggelre leszáll a pára lecsapódik a dobban és míg legedig szépen gomolyag a felhő. Mikor megmelegszik abba marad és amúgy semmi baj az enyémnek sem nem fullad nem fogy a víz nem eszi az olajat. Csak a rideg tartás miatt a dög nagy dobok belső felületén egész sok víz csapódik le.
Én most klimpíroztam épp a választ. De KB ennyi. Vagy ha nagyon új a háznál akkor csak annyi a baja hogy a kipufogó nyakig van retek olajjal aztán az olyan rohadt büdös.
Nekem már rohadt be a henger egyetlen tél alatt.
Nem áll semmiből belenyomni egy dugót.
Nekem soha nem használódott el szimering két felújítás között.
Ha szarul rakták össze, vagy silány szimeringet használtak, esetleg csesztek kicserélni, csak akkor lehet ilyen.
Ezért írtam hogy szét is szedheti
Én is sok dolgot szétszedtem apám nagy örömére
Egy vacak gyertyaképet sem nézett.
Célszerűbb lenne szakembernek megmutatni, aki tudja mit kell nézni és 5perc alatt megmondaná mi a gondja.
...persze szét is szedheti, aztán vagy megtanulja a szerelés és diagnosztika alapjait, vagy felhagy a motoros léttel
Többi motorolajról nem tudok nyilatkozni, azt még nem szagoltam , csak ismerősnek volt szimeringes a simsonja aztán összeült a konzílium
Ezen felül mivel kétütemű, nem is nagyon fogja enni a váltó olajat.