Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én még nem tudom. El kell döntenem lassan, hogy mit akarok a TL-el. Jelen árnál olcsóbban már nem akarom adni, de így meg nem volt érdeklődés. Lehet meg se érné eladni. Valami majd jólesz alapon elállna a garázsban.
Nem,vissza fogják utalni az arra eső részt.
Én mondjuk véglegesen szanálni fogom valamikor.
Ha kivonok egy motort ideiglenesen a forgalomból, akkor kell arra teljesítményadót fizetni? Biztosítást azt tudom, hogy nem kell.
Nagyon én se parázok rajta. Egy mellékútról van szó aminek a közepére kiraktak két virágládát, a két végére két zsákutca táblát. Se felfestés se tiltótábla.
Megunták a forgalmat a nyuggerek.
Viszont ma fényképezgetett egy mami, hogy engem vagy a reggeli harmatot azt nem tudtam eldönteni.
De nagyon én sem látok fogást rajta.
Én néha ott megpróbálom ahol nem fér el. Mondjuk olyankor ritka esetlennek nézhetek ki kívülről
áh ez sztem sem para
Felfestés is csak táblával együtt érvényes, mivel ha lekopik, ráesik a hó, poros lesz akkor nem látszik, így nem is lehet számonkérni.

Mondjuk én eleve nem görcsölnék. Ahol elfér a motor ott mehetek :)
Ém akkor hagytam abba amikor egy karbi tisztításból lett a végén új henger új csapágy stb 2x szétbontani
Mindezt persze full ingyen mert már nem volt pofám pénzt kérni a 25d ezres anyagáron felül....
Most már senkinek nem csinálok semmit se, de lassan magamnak se
Na akkor hogy tisztázzuk. A Zsákutca tábla nem egy tiltó tábla vagy tilalmat jelző tábla. Hiszen kék az alapja. Az ilyen táblákat a Kresz Tájékoztatást adó táblák-na nevezi. A Zsákutca tábla csak annyit tesz hogy felhívja a figyelmed hogy az utcából elvileg nincs csak 1 kijárat. De nem tiltja meg hogy máshol is kigyere belőle ha tudsz. Szóval szerintem még tolni sem kell motort a virágládák között. Ugyan ilyen tábla pl a parkoló hely tábla vagy a pályákon az útirányokat jelző tábla is. Esetleg útfelfestés szabhat neked gátat. Tehát ha a virágládáknál van záróvonal akkor annak átlépésért kaphatsz büntetést de csak a tábláért nem.
igen, ezért gondolom én is, zsákutcába be lehet menni, csak zsákutca. Ennyi.
Aztat nem tudom, nekem csak a CB-ről van doksim.
Ha a járdán nem mentél akkor nem.
De ha leszállsz és áttolod, akkor pláne nem.
Amúgy is bizonyíték? Hitelesített kamera? Stb? Ha a rendőr rajtakap, akkor talán.
Tegyenek behajtani tilost, akkor lehetne büntetni.
Told át a motort az említett virágládákkal lezárt részen, utána felülsz. Így már biztos nem leszel büntethető, mert elvileg csak kerékpárosoknak engedélyzett az áthajtás, ott ahol ezt kiegészítő jelzés megengedi.
Igen tény, hogy mindkettő szerelőnek ahová viszem a kettő márkát jól megy nem is baj, ettől még le nem cserélném őket, megbecsülöm a jó szerelőt!
Én azért láttam. Persze rinyálni mindenki szeret akármilyen jól megy.
Ja, így jártam én is. Amikor már minden kötél szakadt akkor hozták a fostaligát. Valamit tettem az ügy érdekében, de nem volt kifizetődő.
Egy kis presztízs kialakítás után már valószínűleg én is szűrnék.
Ja,T.K.
Azért fogadni mernék hogy van alternatíva is
Ha más nem az oroszok tuti feltörték a protokolt
Ennyi
Bár az tény, hogy kezdőként minden hülyeséget elvállal az ember, de majd leszokik róla.

Én is gondoltam rábizom, hogy újítsa fel az öreg CB-m motorját. Mondta, hogy csak nekem megcsinálja, mert tudja hogy én nem fogok kicseszni vele, de ez a meló nagy szopás, jobban járnék ha elereszteném én ezt a motort, mert sokba fog fájni csak anyagáron is.. Aztán ennyibe is maradtunk, vettem egy új motort az öreg Hondát meg apránként majd én megcsinálom. Ha egyenként rendelem az alkatrészeket akkor nem fáj annyira
Versenyeken van műszaki kiírás. Azt kell megnézni és betartani.
Ha csak simán pályázik, arra tényleg csak annyi hogy ne rongálja a pályát és ne veszélyeztessen másokat.
Ez is olyan dolog mint amikor forgalomban kiszúrod a veszélyesen bizonytalan sofőröket és elkerülöd.
Egyik haver mesteri szintre emelte. Beáll a csóka és mondja neki, hogy teli vagyunk, nem tudja vállalni, még azt sem mondta mit akar. Kérdem tőle minek küldted el, itt unatkozol. Aztán mondta azért mert ezen látszik hogy szuper igénytelenül lestrapált motorja van, mindent maga gányol, most is csak azért hozta be, mert már nem boldogul, nem szeretik kifizetni a munkát, ellenben sok szopás van vele, és ha meg is csinálom amiért idehozta, előjön valami teljesen független probléma, azt is ráfogja hogy én okoztam. Tehát ráfizetés és még rossz híremet is terjeszti

Amúgy ja, nem mondtam hogy könnyű mesterség, de vállalkozni nem könnyű soha, főleg nem magyarországon, de legalább van esély továbblépni, nem a kereskedés veszteségeit próbálják betömni az általad keresett nem kevés pénzzel.
Bár olyan szakember hiány van, hogy a helyi Honda kereskedésbe külsős szerelő jött hetente egyszer, hogy legalább a kötelező szervizeket meg tudják csinálni. Most talán találtam már fix szerelőt, de azért elég jól jellemzi, hogy aki jó, annak azért nem kell rinyálnia.