Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az vasárnap lesz és ha végzek az öreg csótány platóssal akkor vele megyek.De ha akad egy szabad napos hétvége valamikor októbarben valszeg támadok.
Akkor suldigung! Ha mész nővéredhez Móvárra idetolnád a pofád, szívesen látlak...
Coming soon....
Meg van a noje wartburg és baszod megosztani
A naranccsal nem mentem 800-nál többet idén.Utána pápá.
Jó lenne még idén végezni a bejáratással.
Az nekem is, de két motorral összesen
Én csak anno a tesztelések alkalmával ültem ilyen teleszórt elektronikás gépeken, igaz kértem is kapcsoljon be mindent a kereskedő, azért nem szerettem vón tanksapkáig dönteni.
Lassan meglesz idén is a 8000.
Én eddig csak 4000-et mentem a cbr-el. Vettem rá egy új gumit, szóval mondhatni kurva problémamentes fél szezonom volt Ezen aztán tényleg nincs mit csinálni. Az előző hondám is ilyen volt.
Én is örülök mert a szezonban egy benzinrelén kívül semmit nem költöttem rá csak gumit egyet.Tudtam spórolni meg motorkázni.
De ha nem kell pénzt gyüjtenem másra tudom apránként stafírozni és lesz egy elektronikamentes motorkám abs nélkül.
Gyanítom sokan örülnének az ilyen "lomnak" is!
Csak tippelek,a villahíd a gyujtáskapcsoló körül kb ilyen futástól lesz ilyen mint nekem.A valósat sosem fogom megtudni.
Amúgy nuku problem.Viszont a nockalmon eléggé csuklott féltávnál,és csutkagázon se húzott úgy ahogy lenn.
De tökmindegy mert nem ez lesz a rendes járos motorom.
A sóderágyba mókából bepácolni meg jó a lom is.
Gondolod, hogy egy valósan 80ezret futott motornak komoly bajai lennének
Látatlanban én tippelnék vagy 2x annyit. Gondolom az első tárcsád fasza, mert már egyszer cserélték valami bontottra amit olcsón adtak valahol, mert üt, mint állat
Intő jel az is, ha autószűrőt tákolnak bele valamiben. Aztánmeg faszán szívta a homokat blokk
38000,érzésre 60-80e körül.
Mondjuk tipikus sokat állt jesoloban digó motor.
Totálgyári mert minden csavart én nyitottam meg,tákolóművész nem járt ott soha.
Igaz normális szerelő sem mert csak ment.
A hátsó tárcsa egyértelműen szarrá kopott,az első nem mert azrendben van,viszont ráz,amit leszarok,csak muris ahogy lökdösi a nyerget.
A teleszkóp cromcső meg mivel tényleg '12-óta állt valahol apró rozsdapettyes,nem cseszte szét a szimeringet mert 800-et mentem vele és porszáraz csak bassza a csőröm.
Nameg az ipse belemókolt egy autószűrőt és csak 3 oldalon szilózta le,így volt benne homok a szvócsőben.Még nem mértem nyomásokat de nincsenek illúzióim.Minimum valami kegyszert kell majd beledönteni,de lehet más is kelleni fog.
Megy,olajat nem eszi,de pályára így nem vinném mert csak nyögdécselés a vége.
Mindkettő érdekes lehet, ha már döglődő technikáról beszélünk
Az órában vagy a motorban?
Hány km van abba 200ezer?
Utcán egy féktárcsa csere,teleszkóp csö cserével meg egy hátsó gátló felújítással sokáig elmenne.
Csak hát elkurvultam a radiális fék-fordított teló miatt.
És ha tényleg el kéne egerésznem pályára akkor már mért ne ha csak ott állnak a cuccok a polcon.
Szerintem még olcsón is adom Bár ugye nehéz megítélni, mert pár éve még átlagban 2-300 ezerrel olcsóbban mentek a TL-ek.
Van 10 ezer km a nagyszervízig. Fék futómű rendben van.
Elvileg semmi tennivaló nincs a motoron ezen a télen.
Előző tulaj megesküdött, hogy megcsináltatott mindent rajta legutóbbi szervízkor.
Eddig nincs átbaszásra utaló jel, így lehet hinnem kellene neki, és ezen a télen nem erőltetni a szerelést. Még megálmodom.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_tl_1000_s-12019866 ez az ugye nagyon kutya a gép és jó áron szerintem!
Vissza kell térnem a másfél évvel ezelőtti tervre.Így hogy mentem egy 8000-et vele látom hogy szívós dög,de ki kell találnom mi legyen vele.Vagy beleölök pénzt és kurvajó lesz vagy csak minimálisat és gyári.
Ez még a jövő év zenéje.
A futómű-fék az tuti felújítós mindenképp.
Nagy többség már rég megvette amit szeretett volna, aki meg szintén elad és lehet, hogy olyat venne ami pont a Tied és eladó, nem tud rácsapni mert szabadulna a sajátjától is. Nekem sem vitték el anno a az exmeraldát, következő éven (idén) meg február elején 20-nap alatt elkelt.
sztem ne add el, ha szereted ( de ezt írtam máshol is)