Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne mondd már hogy egy KA-WA 001 rendszám nem érne meg hat kilót.. 🤣
Egy ekkora márkafannak 😁
Hmm... ez érdekelne. Ki mit tud erről, hogy lehet ennek nekikezdeni?
https://femina.hu/terasz/energ...
ne is mond. Ma emléxem az álmomra. Vettem egy 2 ütemű vartyesz kombiba mint a régi volt. Azzal hasítottam egész éjjel 😅
Voltak hibái. Nem volt hátsólökhárító meg egy kicsit kopottas volt a gép ép azon agyaltam, hol tudok alkatrészt beszerezni hozzá pert tip-top-ra akartam megcsinálni 😅 Csak közben felkeltem 😂 Igazából egy kicsit bánom jó volt nosztalgiázni 😅
Nemhogy vennének egy frankó Warburg-ot vagy fajin Zaporozsec-et! Na azzal tűnnének ki igazán. Én, épp tudnék is nekik szerezni egyet-kettő. 🤣
valahol volt a jutubon de lehet a tv-ben láttam már régebben egy műsort. Ott arról volt szó, hogy ezekben a gazdag arab országokban már nem tudnak mivel felvágni autó ügyben hisz mindenkinek van ferrari, aszton martin, rojsz rojsz lambordzsini szóval minden frekventált magamutogatós márka. Kitalálták azt, hogy egyedileg rendszámozzák ezeket a taligákat ami ott nem kevesebb mint 300 millió forint 😅
Ezt olyan 5 éve láttam azóta ez lehet már fél milliárd egy egyedi rendszámért 😂
itt jobban kell a pénz...
a műszaki is azért lett drágább mert üres a kassza
És? Mit neked az? Sajnálod a motorodra pénzt?
Fejed alatt nem viszed el a lóvét baszki el kell költeni(meghajlós)
én pont a múltkor vettem olyan sprét. Igazából nem voltam tőle elragadtatva nekem nem hozta a hozzá fűzött reményeimet ellenben nagyon kellemes narancsos szaga volt 😅
nem csak kint áll a verdája a lakókocsi mellett mifelénk mostanság napközben is mínusz 3 mínusz kettő fokok vannak. Gondolom ott sincs most melegebb sokkal(kezeit széttáró) Múltkor dolgoztam ilyen makita hőlégfúvóval azon volt 2 vagy 3 fokozat de a legkisebb is olyan durva, hogy lehet bajt csinál egy hideg szélvédővel(kezeit széttáró) Vagy legjobb ha megvárja a nyári kánikulát akkor körömmel leszedi és kész 😅
tapétát ne kaparászd szárazon. (ujjával nemet mutató) Virágpermetezőbe rakjál bele meleg vizet aztán alaposan spricceld telibe. Látni fogod ahogy átnedvesedik kell neki 10-15 perc. Ha nagyon idült régi ragasztású akkor ismételd meg a folyamatot. Ha szerencséd van akár egész tekercsekben is leszedheted. Ha régebbi a ragasztó akkor nehezebb a dolog de egy merev spaklival akkor is szépen jön le ha csicsog a víztől. Ha a "modernebb" Metylan-nal ragasztották spakli sem kell hozzá kézzel le lehet húzni egyben. Ha a tapéta lent van és megszáradt a fal a ragasztómaradványokat el kell róla távolítani vagy a glett nem fog fennmaradni. Nem kell nagy dolgokra gondolni egy széles spaklival át kell menni a felületen és pörög le róla a ragasztó maradvány. Glettelni elmennék mert nagyon szeretek csak nem tudok 😅 Bejavításos gletteléseket csőmarások helye stb. gyönyörűen megcsinálom de falat telibe glettelni nem tudok hatékonyan. Én többet csiszolok mint glettelek és ez így sem nem költséghatékony sem nem időtakarékos. Szerencsére ilyenre van emberem 😅 Glettelés előtt mindenképen falfixezz. Ha fent van a második sor glett és be is van csiszolva festés előtt is falfixezd az egész falat csak arra fess. Vékonyan és megfolyás nélkül kend a falfixet, jól dolgozd bele különben ha sötétebb szín megy a falra a falfix megfolyásai látszani fognak csíkos lesz az egész és azzal nem is lehet semmit sem kezdeni mert 5 réteg után is csíkos marad. Akkor csak a csiszolás marad szóval kezded előröl. 😅 Falfix száradásával várj legalább egy félnapot. Jobb ha másnap rakod rá a színt. Lehetőség szerint vékony szőrű hengerrel dolgozz. A diszperzitet higítsd fel ne hagyd bázisban mert nagyon sűrű lesz és csúnya lesz a festéskép. 15 literes diszperzithez mehet 1 liter desztvíz. Ha a színt te kevered bele azzal az 1 literrel hígítsd fel és mosogasd bele a vödörbe. Csapvizet ne használj mert 2 hónap múlva a maradék festék berohad. Büdös lesz és kiválnak a sötét színek el fog térni az eredetitől. Pedig jó ha van javítani amikor a szekrénnyel vagy az ággyal beköltözéskor szétbaxod az új festést 😅 Ne a tele diszperzites vödörből dolgozzál illetve nem is tudsz mert nem fog beleférni a teddyrács. Kb. felét öntsd át egy ragyogó tisztára mosott üres vödörbe. Amikor fogy mindig öntsél utána az alját sose használd a festéknek mert az már tele van szösszel és apró szennyeződéssel amit húzol fel a falra a hengerrel. Ha már kb. összesen olyan negyed vödör anyag marad szűrd át egy szúnyoghálón. Festés előtt amikor kibontod az új hengert a nejlonból érdemes erős fehér festőszalaggal körbetekerni majd levenni ez kihúzza a gyártásból fennmaradó elemi szálakat és nem fog szöszölni a henger. Lehetőleg mind két végén enyhén lekerekített végű /kúpos/ hengert vegyél így csak vékony csikokat húzol a falra amit átdolgozással el tudsz tüntetni így szép egyöntetű lesz a falad. Jó munkát! 😅
De lehet azt melegen is csinálni, van fűtés egy kocsiban.
Mert anélkül nem érvényes a rendszám , nem lehet anélkül autózni ! 😉
Azért vicces, hogy mit tudnak ezen ennyit elkérni. Amcsiknál meg 10$ aztán azt írsz rá amit akarsz, annyi a feltétel, hogy ne legyen ugyan olyan.
Majdnem 600000Ft lenne , most kihagynám ! 😉
De létezik matrica eltávolító spray. Az segít fellazítani, de azt sem -3 fokban csinálnám.
És miért -3 fokban kapirgálja? Haragszol rá? 😆
Hőfokszabályzós hőlégfúvó. Olyan 80fokos levegővel próbálkoznék, attól már elfolyósodik a ragasztó.
Ezzel a módszerrel simán átraktuk régen a leszedés biztos matricákat 😁
Nem annyira, szerintem 100 alatt nem lenne. 😁
Marha ! 🐮
ha egyedi rendszámot csináltatsz akkor tudod nagyon drágává tenni ahogy te szereted(meghajlós)
Bár alapvetően minden rendszám egyedi, de ha csak simán a soron következőt kéred az neked olcsó 😅
Legyen az rajta, hogy "Ekecs 001" 😅 Az tuti drága 😆
Csak tetszik az új formátum , így cserélni fogom ! 😏
Kelleni nem kell ! Még ! 😉
Le kell cserélni a rendszámot? erről nem is hallottam...
Köszi megpróbálja ebben a formában ! Még jó hogy a motoron nincs ilyen szar , vakerászni való ! Majd azon is cserélnem kell , a három számjegyeset újra a négyesre ! 🤔
vagy ragassza fölé a réginek 😅