Azért a rutinos közlekedőknél van pár segítség. Amikor a motorost a felezővonalon látom jönni, akkor én már sejtem, hogy tempósabban jön. Ha az út szélén, akkor én sejtem, hogy valami csettegő közeledik felém.
a vasút más tészta, ott is a rohanás a fő ok
a másik meg az hogy a jóságos magyar vasúti pálya teli van verve lassú jelekkel, és mivel a fénysorompó zárás automatikus és úgy van megoldva hogy az adott pályasebességre van méretezve a lezárás távolsága így ha van lassú jel sokkal előbb zár le időre mint kellene
aztán megszokja a nép ha piros még mindig kurva messze van a vonat és átmegy... aztán ha épp megszűnt a lassújel vagy csak benézte akkor karcolja a mozdony a fényezést....
mert rengeteg embernek 1000 gondja van kapkod rohan idegileg kivan, aztán kurvára nincs ideje analizálni a helyzetet hogy az egy távol lévő autó vagy egy közelebb lévő motoros
és ha az összes ilyen nem kapna jogsit nem lenne annyi az utakon mint a 80as években.....
amúgy ha a motorosoknak kötelező lenne világítani és az autósoknak nem akkor sokkal jobb volna a helyzet, mert ami világít az motoros és akkor sokkal előbb felfognák a különbséget
Ahogy a nagyokét is rosszul becsüljük meg, sokkal lassabbnak tűnik egy kamion, vonat, busz annál ahogy valójában közeledik ezért megyünk ki eléjük, azért írom így mert nem vonatkoztatom el magam a járművezetőktől, mi követjük el ezeket a hibákat közösen.
Érdekes. A többség fel tudja mérni. Igen, nehezebb mert kisebb, pontszerű. De ha nem tudja felmérni inkább várja meg. De autók sebességét se tudja felmérni egy részük, mert ugyfordulnak ki elém néha hogy azt se értem hülye vagy vak.
Van olyan, hogy van jogsija, de akkor is alkalmatlan, a példát már írtam, amikor mutattam a videót, hogy a hülyéje bennszorult a két sorompó között. Nem tudom, hogy mi a jó módszer a vezetésre alkalmatlanok kiszűrésére, az biztos, hogy ilyen, alapvető problémákkal küzdőktől azonnali, végleges eltiltással kezdődne a felelősségre vonás. Tehát amit nem tudnak a felkészítésen és vizsgán kiszűrni, pl. a rendhagyó eseteknél a reakciók, vagy pl. felém- vagy elhaladó sebességének a helyes felmérése a vezetett járműhöz viszonyítva. Aki erre képtelen, az NEM tud közlekedni, menjen busszal.
sosem másodlagos a sebesség
sajnos az autósok túlnyomó többsége nincs a motorosokra szocializálódva, emiatt a motoros kurvára távololi járműnek tűnik(a kocsihoz képest) még akkor is ha normál tempóban halad
szóval még ha látja is és a motoros szabályosan közlekedik akkor se tudja felmérni rendesen milyen messze van
aztán ha a motoros még egy kicsit gyorsabban is megy akkor meg végképp fel sem tudja fogni az autós a helyzetet
az autósokba kellene valahogy beleverni ezt a motoros dolgot, de ez meg kb lehetetlen mert ilyen 3-4 hónapokat motorozik a többsége szóval nincs folyamatos motoros "inger"
Tényleg kurvára szigorítani kéne a jogsit. Tőlünk egy kmre ütöttek el most egy motorost. Teljesen jól belátható nyil egyenes uton ment tiszaujváros felé, szemből érkező befordult elé balra......meghalt.....csak azért mert valaki teljesen vak volt és nem látta.....
Mikor mentem pont akkor jött a helikopter, visszafelé már csak a rendőrök helyszineltek meg a motoros letakarva a motor mellett.
Nem,van meg ket masik motorom,kocsik,furgon,utanfuto,stb,azokat is mukodtetni kell.Ez megy,eljutok vele a madarasba,meg lejutok godollore ha kell es vissza.Egyenlore ennyi eleg.
a másik meg az hogy a jóságos magyar vasúti pálya teli van verve lassú jelekkel, és mivel a fénysorompó zárás automatikus és úgy van megoldva hogy az adott pályasebességre van méretezve a lezárás távolsága így ha van lassú jel sokkal előbb zár le időre mint kellene
aztán megszokja a nép ha piros még mindig kurva messze van a vonat és átmegy... aztán ha épp megszűnt a lassújel vagy csak benézte akkor karcolja a mozdony a fényezést....
és ha az összes ilyen nem kapna jogsit nem lenne annyi az utakon mint a 80as években.....
amúgy ha a motorosoknak kötelező lenne világítani és az autósoknak nem akkor sokkal jobb volna a helyzet, mert ami világít az motoros és akkor sokkal előbb felfognák a különbséget
sajnos az autósok túlnyomó többsége nincs a motorosokra szocializálódva, emiatt a motoros kurvára távololi járműnek tűnik(a kocsihoz képest) még akkor is ha normál tempóban halad
szóval még ha látja is és a motoros szabályosan közlekedik akkor se tudja felmérni rendesen milyen messze van
aztán ha a motoros még egy kicsit gyorsabban is megy akkor meg végképp fel sem tudja fogni az autós a helyzetet
az autósokba kellene valahogy beleverni ezt a motoros dolgot, de ez meg kb lehetetlen mert ilyen 3-4 hónapokat motorozik a többsége szóval nincs folyamatos motoros "inger"
Mondjuk én pont az ilyen barmok miatt lassitok be minden kereszteződés előtt
A 16-os (Piaggio cikksz: 561927) meg 38mm x 30mm x 20mm.
Mikor mentem pont akkor jött a helikopter, visszafelé már csak a rendőrök helyszineltek meg a motoros letakarva a motor mellett.
https://oem-parts.hu/parts/pia...