Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a gazdaságosság csak pusztán anyagiak, a többinek köze nincs a gazdaságossághoz, az már inkább a kényelemhez tartozik
ez sem így van
mert nem azt mondta abank hogy tesó én átvállalom a kamatot csak vegyél fel pénzt mert ez neked nagyon jó lesz, nekem meg úgyis van sok pénzem nem számít ha bukok
a banknak nem lett volna rossz mert ha az árfolyam változik akkor több a törlesztő
ez egy nagyon jól felépített átbaszás volt, igazándiból az átlag emberek számára kivédhetetlenül
Azert hiszed, hogy gazdasagtalan, mert csak az anyagiakat veszed szamitasba, a szubjektiv ertekeket meg nem.
...mert? Volt limitálva? Csaloka volt, hogy nyereszkedni lehet, ez a kis jozan eszuket is elvette. Kinek hittek, hogy ez jo lesz? Az ellenerdeku felnek? Ennyi.
amúgy az új autó kivétel nélkül gazdaságtalan egy használthoz képest
még amikor tartósra tervezték a kocsikat akkor esetleg jobban megérte az új
de vannak olyanok akik boldogabbak ha újat vezetnek és nem 20 éves lomot, és a boldogság megéri nekik a különbözetet
bár vannak akiknek csak addig tart az öröm amíg nem kell szervizelni, szomszéd is ki volt borulva amikor a kuplung 400 ezer volt a suvhoz 😂
azért a devizás átkúrós kölcsönök más dolog
persze le volt írva hogy változhat a kamat, de azért arra senki sem számított hogy egy 20 ezres törlesztő lehet akár 80 is vagy mégtöbb
azért ez kőkeményen a beszopatás szint
Meg kell számolni, akik új autót vesznek, azok jellemzően hány év után cserélik le, ebben az intervallumban mennek-e annyit, hogy a fogyasztáskülönbségből a vételárkülönbség kikerüljön? Szerintem biztosan nem.
És. És akkor még mindig csak a kamat nélküli pénzüknél vannak, ha az inflációt nem is számolom. Aki megtakarítani akar, szerintem azoknak 75%-a jobban járna azzal, ha venne egy elfogadhatón szükséges/elfogadható méretűm, teljesítményű autót, a különbözetet meg valami jövedelmezőbe forgatná bele, de még az inflációkövető bankbetét is jobb lenne.

Persze ha valaki mutogatni akarja, hogy sötétzöld és megmenti a bébifókákat, az vegyen elektromosat, csak ne sírjon. Akinek meg napelemrendszere van akkora, hogy arról tölti, annak viszont biztosan jó dolog ez, pláne ha az autóra is volt támogatás meg a napelemrendszerre is.
Értem, hogy a hülyék megbánták. Amúgy a faszi által felsoroltakba majd számold bele azokat, akik képtelenek még egy sörét szobában önmaguknak is bevallani, hogy rosszul döntöttek, azok egy ilyen utcán megállítós kérdésre mit fognak mondani?
Én pont a svejci bank hitelek kapcsán mondom azóta is, hogy a hitelt felvevők döntő többsége nem tud számolni, sem fél évnél tovább előre gondolkodni. És szeretik beszopni a mézesmadzagot is.
Én szeretem olvasni, amikor a helyi HMCS-k az összes többit úgy nézi hülyének, hogy amiről szó van, azt ITT mindenki használja, ergo a nap gyakorlati szinten mindenki ért hozzá, hülye a szakember, hülye a logika, hülye a tényadatok...
Igaz, hogy ezerszer le lett írva, hogy elektromos autó mint technika nem rossz, de nem képes így kiváltani a jelenlegi rendszert, sem technikai oldalról, ami eredményt eddig felmutatott az új technológia használatához szükséges környezet, azt mind-mind a politikai- és esetlegesen a lobbytevékenységnek köszönheti a létét.
Tehát a technika és a megfelelőség eddig csődben, mert egy közlekedést NEM lehet csak- és kizárólag az autó oldaláról vizsgálni, hanem komplexen kell- és lehet.
Az én "időmben" nem volt csak áfor kut,az is csak kb este 8 -ig. Kb 15 km-re,ugyan úgy kellett "matekozni"
más
vacakol az eq kapcsolója, aztán gondoltam veszek inkább a bazárban egy másikat mert lusta vagyok baszakodni vele
hát nem veszek, meg vannak ezek őrülve: https://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Aiwa_GE_950_Equalizer_2x7_savos_2x4_program_Grafikus_Hangszinszabalyzo_148127863.htm
ez nem pénz kérdése, tőlem nem sok csóróbb van aki használ kocsit aztán simán belátom hogy elképzelhető több olyan használati mód ahol megéri a villanyos kocsi
persze ha a 20+éves passat az összehasonlítási alap akkor sosem lesz a villanyos közlekedés gazdaságos mert 200+km távokra kevesen ingáznak napi szinten, ehhez már az kellene
én inkább úgy mondanám hogy a hülyék megbánták, akinek meg volt annyi esze hogy fel tudja mérni azt hogy neki jó lesz-e a villanyos kocsi az meg nem
a többi csak kamu duma
mert ritkán változik meg annyira az életkörülménye hogy alkalmatlanná válik a villanyos kocsi használata
de ha meg megváltozik akkor meg nem sírni kell hogy szar hanem el kell adni

nekem is volt dízel opel 2 évig aztán eladtam a picsába mert mindenki csak igérgette hogy hoz olcsó gázolajat de nem hozott senki sem, aztán lett egy benzines ami gázosítva lett és veri a dízel fogyasztást költségben
Én inkább úgy látom, azoknak nem jó az e-autó - akik nem bírják megvenni 🤣 és keresik a kákán is a csomót, hogy megmagyarázzák a csóróságot. Szánalmas...
Miért nem lehet azt mondani: "Biztos jó az a villanyverda, de 15 milla, és nekem csak 20 éves 2 millát érő fóccvágenre fussa..."
nekem fussa rá... veszek is egyet. Viszont legszívesebben 200 millás Aston-Martint vennék, de arra nem fussa. Mégse fosom tele az összes fórumot vele, hogy szar az Aston-Martin, mert nem fér bele a rotakapa, mint a dízel fóccvágen kombiba 🤣
Látom, frilaci is rárántott a brére erre a cikkre, pedig neki kéne annyi eszének lennie, hogy tudja, csak ez a jövő, kihal az összes belsőégésú, talán még a mi életünkben, de utána biztosan.
Dízelből se 50 milliósat vettél... de neked amúgy se való az e-autó... nem mész lófaszt se vele, esetleg csak lakókocsit húzva, arra meg pont nem jó.
Én pragmatikusabban gondolkodom, ha ennyi pénzt kéne elköltenem járműre, inkább vennék valami belsőégésűt meg egy motorcsónakot ebből a pénzből.
Valószínűleg nem figyelmesen nézted. Az elején a suttyó elmondta, hogy ahol nagy állami támogatás van és az infrastruktuálisan kedvező helyeken jobb ez az arány. Ugye elgondolkodtató, amikor egy tárgyat NEM a feladatmegoldó képessége miatt választok, hanem mert szubvenció van rá. Ami mondjuk nem baj, csak elgondolkodik az ember a megfelelőségen.
Dehogynem értem meg ! És szívesen kib@sznék 50Misit rá ! Bárcsak lenne úgy, ahogy nincs ! 🤔
költség
mostanában lett egy kis futár melóm aztán pörög az astra rengeteget, idén már 1500km felett mentem vele
legutóbbi tankolásom szerint 8 literes fogyasztás jött ki, ugyanannál a kúton tankolva mert a gázt nem mindegyik tölti egyformán
most olcsón 335ért tankolam(nálunk 355, egy faluval arrébb 345), szóval lehet számolgatni mennyibe is kerül......
csúsztatás
egy negyede gondolja azt hogy kár volt megvenni
de
mennyi adja el?
mert az az igazi mérőszám, azt kellene felmérni hogy aki árulja/árulta az elektromos autót mennyi vett utána nem elektromost
ilyen hülye cikkeket lehetne írni a parkside termékektől is mert rengetegen visszahordják, női ruhákról meg akár 10 cikket is mert jópár hibbant picsa 10 rendelésből 8-9 terméket visszaküld
Te sem rted meg, akinek van csak autora ennyi, azt sem a fogyasztasa nem erdekli, a zoldseg meg plane nem, hiszen a tehetosebbek biologiai labnyoma szandekosan nagyobb, ergo azt is leszarjak.
Nagyon keves olyN elektromos autos van, akinek az indoka toleralhato es megertheto.
Én nem bántam volna meg , akkor legalább tudom , hogy volt egyszer kidobni való 50M Ft-om ! 😉
http://youtu.be/1ppSNu8ibMU

Megbánták az elektromos autósok, hogy elektromos autót vettek.
Azt hittem , a babgulyás ! 😜
https://www.facebook.com/profile.php?id=100015815672849