én a kulccsal nyitom és zárogatom és csak mondom hogy nyom...nyom..nyom
gyorsabban elzárom mint ahogy visszaengedi a pedált
2 másodperc alatt 3 nyomás a minimum, esélye nincs a bubinak visszamenni
Vagy úgy légteleníteni amit mondtam, azaz résnyire kinyit és pumpál mint a bolond, mert akkor gyorsan átöblíti a rendszert és kivisz minden apró buborékot és nem a kinyit-nyom-elzár-lelép módszerrel, ami túl lassú.
Esetleg még vákuumos cuccal lehet jól. Én csak akkor szorítom el ha amúgy nem akarom a folyadékot cserélni.
Miért? ABS mit nehezít? Nekem soha nem volt gondom ezzel. Simán a szokott módon légtelenítettem. Ha nem cseszed el, és töltögeted után a tartályban, akkor ABS kockába nem jut levegő. Persze van egy két típus ami szopatja a felhasználót, de BMW-t nem veszek 😆
Van vákuumos folyadékcserélőm, de az gyenge ahhoz, hogy az abs-est is megoldja csak az anélkülihez jó komolyabb eszközt meg nem használnék ki bár az olcsóbb 50-100000-esekkel szemezgetek egy ideje hisz csak szgk van 8 a közeli családban.
Ez igaz, akkor úgy tűnt sikerült mert könnyen járt a csavar és meg lehetett húzni, az idei folyadékcsere lehetett már sok neki bár, hogy akkor miért nem azonnal kezdett ereszteni miért csak most azt nem tudhatom pedig volt kerékcsere meg alatta mászkálás és gondolom feltünt volna ha nedves a féknyereg. Na mindegy, most még nem jó illetve reggel derül ki, hogy bugyborékos még vagy nem? 😁
falsot szívni csak fent tudna, a főfékhenger után inkább ereszt, errefelé max akkor szívna falsot ha spriccel a fékfolyadék
az biztos hogy a fékcső teli ment levegővel, és buborékos, a buborék meg nem szeret lefelé menni
gondolom millió kis buborék van ami néha összeáll pár nagyobbra
Ez a project 2 éve lett elbaszva, szerencséd, hogy így megúsztad. Mondjuk azzal szúrtad szíven végleg, hogy a nem bele való menetet túlhúztad, de így legalább rögtön kiderült otthon....
Ez még öreg ehhez szerintem legalábbis 3x volt eddig hagyományos módon folyadékcsere és nem volt gond. Most van, igaz 1 napig a fékcső magányosan csepegett mélabúsan míg az új féknyereghez nem csatlakozott, de még mindig kavarognának benne kósza buborékok amik később jönnek rá, hogy folyadék veszi körül őket és olyankor ijedten igyekeznek a légtelenítő felé? Vagy folyadéknak hiszik magukat és pofájukat felfújva egy darabig összenyomhatatlanná válnak, de oszt hirtelen leeresztenek és rájönnek, hogy csak üres levegők?
Nyomorult féknyereg, így még nem jártam amúgy autó bár motor is lehetne, vagy 2 éve légtelenítő beletört, de kiimádkozva másik használt légtelenítő beletéve működik, idén februárban folyadékcsere aminél semmi gond nem volt, de a héten visít a műszerfal, ebs/abs/asr/brake/handbrake fault ami újraindításnál eltűnik, de másnap megint mire gondoltam, hogy valamelyik csati/vezeték szarakszik mert hát nem mai darab na meg a kutya is rágott már meg ilyesmit alul, de azért motortér felnyit és kiderült, hogy a fékfolyadék tűnt el, de semmi puhulás meg ilyenek, alánézve a régebben javított légtelenítőnél eresztés látszott mire ráhúztam kissé oszt fékrelépésnél behullott a pedál a légtelenítőt meg kilőtte még jó, hogy nem menetközben mert előtte pont pályáztam a nagyfutóval a munkagéppel. No, kiderült, hogy olcsó a komplett féknyereg így lett egy új és nem taknyoltam tovább a menettel viszont 2 napja, hogy cseréltem, de légtelenítem, jónak tűnik, de másnap már rá lehet pumpálni 1-2-őt és újra jön egy kis buborék mire megint jónak tűnik, már azon agyaltam, hogy az új utángyártott nyereg szippant valahol vissza némi levegőt, a folyadék nem fogy és nem látszik sehol, hogy eresztene. Most megint légtelenítettem és kemény, de holnap reggel kiderül. 🤨
gyorsabban elzárom mint ahogy visszaengedi a pedált
2 másodperc alatt 3 nyomás a minimum, esélye nincs a bubinak visszamenni
Esetleg még vákuumos cuccal lehet jól. Én csak akkor szorítom el ha amúgy nem akarom a folyadékot cserélni.
az biztos hogy a fékcső teli ment levegővel, és buborékos, a buborék meg nem szeret lefelé menni
gondolom millió kis buborék van ami néha összeáll pár nagyobbra
ha ezt megteszed nem lenne gondod