Na,ilyenek nincsenek.
Igazabol egy fura dologba estem bele.
Pont megallaskor egy aprot rant valami a kormanyon.
Idegesit,megrangattam mindent,kormanycsapagyra tippeltem.
Minden betonkemenyen all,semmi kottyanas.Tovabbra is rant egyet.
Pici feknel mikor gurulsz a piroshoz,finoman feketel es pont megallaskor.
Szerelonek mutattam,ő aszondta fekpofa lehet.
De mivel vagy 15 ezret mentem mar ezzel es nem rantott furcsalltam.
Attaktam a regi gyarit nem a piros rambot,nem rant.Fasza,mentem kicsit,ujra rant.
Vettem gyari uj betetet.
De elpucolnam a dugokat.
Igazából a Tesla 12éve úgy működik, hogy bedugod, felismeri a töltő a kocsit, és automatikusan rendezi a számlát a töltés után. Még kártyával vagy KP-vel sem kell baszakodni, nemhogy applikációval. Mindent kiír a kocsi képernyőjén. A többiek meg simán nyomorékok. De az elején simán nem érte meg olyan kicsi forgalomra bekötni a bankba a töltőket. Aztán rájöttek, hogy nagyszerű marketing értéke van ha tudnak követni. A sok szolgáltatóra kitalálták a roaming cégeket mint köztes megoldás. De mint mondtam kezdenek már terjedni a kártyás fizetések, illetve mostanában kezdenek rájönni, hogy a töltő csatlakozó kommunikációs vonalán lehetne küldeni fizetési információkat is, csak még nem alakult ki egységes szabvány, mert hát az nem jó ami a Teslának van és ingyen bárki alkalmazhatja, buzi németeknek kell csinálni egy sokkal szarabb, körülményesebb és drágább rendszert.
Amerikában ez viszonylag fájdalom mentesen lezajlott pont tavaly. Mert szinte kizárólag Teslák futkostak ott, és a Teslának volt értelmezhető töltőhálózata. Így az lett a szabvány, annyira hogy már észak amerikai szabványnak nevezik a Tesla rendszerét, és minden autógyár és töltőszolgáltató áttért rá a tengeren túlon, de itt még megy a töketlenkedés az európai CCS szabvánnyal.
Persze már léteznek olyan szolgáltatók akiknél megy a Teslához hasonló Plug&Charge rendszer. A drágább német autók tudják, ne kérdezd hogy miért nem az összes, mert amúgy csak szoftver kérdése, illetve a Fordok is ismerik, csak még viszonylag kevés a szolgáltató erre. Leginkább az Ionity meg egy két nagyobb nyugati hálózat tudja.
Meg van egy olyan amelyik a régi kocsiknak a hálózati címe alapján azonosít, ez ugyan nem biztonságos, ezért kell mellé az applikáció és a telefon, de neked már nem kell nyomkodni, hanem automatikusan intézi, csak ott kell lennie a telónak ahol a kocsi tölt.
Szóval röviden: Még kiforratlan ez a dolog, most kezd beindulni a verseny és ki kell hullani pár nyomorék cégnek, hogy a többi szolgáltatni akarjon, de a jövő az lesz ami a Teslánál van, mert a kártyás baszakodás is hülyeség igazából.
vedd ki a dugattyúkat, aztán a porvédők-karmantyúk alatt is takarítsd ki
ha nem fordul el a dugattyú könnyen kézzel akkor tiszta retek az a vájat amiben a gumi van
de ha a nagyja melót szereted akkor cipőfűzőt átbújtatod a dugók között és avval kitakarítod
200-as smirgli 😁 sztem a féktisztító egyáltalán nem oldja a fékport... az az olajat-zsírt oldja, a felnibe égett fékporra fújkálhatod napestig. Hideg zsíroldó viszi, de az meg nem érhet aluminiumot (csaka ha lakkozott, akkor se sokáig)
az ájfón is tud vicces lenni
pl cipruson a reptéren a beszálló kártyát meg akartad mutatni a kapunak aztán egyből indult az apple pay, de olyan gyorsan hogy nem látta a kapu a kódot
valamiért pos terminálnak gondolta az ájfón....... az androidok meg nem
szóval képernyőfotó lett a vége majd androidra átküldve és úgy lett beolvastatva
jó app? azt még nem találták fel... vagy a teló nem kompatibils (android verzió) vagy a régió (nyelvi modul) vagy csak épp a net szarakodik (vagy a rúming nem OK). Valami szar mindig van....és gecizhecc vele, mire megindul.
Az ájfón talán egy fokkal jobb e szempontból: az vagy műxik, vagy nem 😁
egy jó appal nincs kínlódás, de magyarisztánban valahogy semi sem működik jól
pl gyerekék mentek dubajba pénzt szórni ott olyan taxis app volt hogy amikor a szállóból a liftben mentek lefelé megrendelték a taxit és amire kiértek a szálló elé ott volt, aztán a célnál egy ok és már vonta le a pénzt
persze előre kiírta mennyi lesz a költség, mert beírtad hová szeretnél menni
a taxissal egy szót nem kellett beszélni csak ha valami extra kívánságod volt
szóval az app mint olyan kurva jó dolog, ha meg van csinálva rendesen
persze ha neked kp fizetés volt a jó akkor avval fizettél, volt olyan taxis ember aki megadta a számát hogy bármikor hívhatják bárhova elmegy, bármit beszerez, amikor a sivatagba mentek tevéket nézni akkor haverkodtak össze vele
ja és ami a vicc hogy pesti árszinthez nézve semmivel se volt drágább a taxi, aztán nem holmi villany leaf vitte a népet hanem bazi nagy terepjárók
Ezt a töltősdit egyáltalán nem értem, valaki kiépít egy hálózatot gondolom azért, hogy energiát adjon el, akkor miért nem lehet simán rácsatlakozni és mikor végeztem vagy előre ha nincs bizalom kifizetni bankkártyával vagy készpénzzel mint az automata benzinkutakon? Miért kell mindnek külön ragaszkodni egy appos faszkodáshoz amivel mindenki csak kínlódik?
Igazabol egy fura dologba estem bele.
Pont megallaskor egy aprot rant valami a kormanyon.
Idegesit,megrangattam mindent,kormanycsapagyra tippeltem.
Minden betonkemenyen all,semmi kottyanas.Tovabbra is rant egyet.
Pici feknel mikor gurulsz a piroshoz,finoman feketel es pont megallaskor.
Szerelonek mutattam,ő aszondta fekpofa lehet.
De mivel vagy 15 ezret mentem mar ezzel es nem rantott furcsalltam.
Attaktam a regi gyarit nem a piros rambot,nem rant.Fasza,mentem kicsit,ujra rant.
Vettem gyari uj betetet.
De elpucolnam a dugokat.