Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én meg gyorsan túlestem a hatvanezres szervízen, fitt az autó ismét. Érthetetlen módon ki volt égve mindkét rendszámvilágitásom, amit sose kellett egy autón se cserélnem itt másfélév alatt kiszáradt.......ez legalább annyira érthetetlen mint ini kimúló led égöi.
En is beijedtem tole,de majd metitek batorsagot. 😆
Az nagyon durva, nehogy szétszaladjon a ménes
Ja,es ahogy mondta agresszivabb a gep mint ahogy a tobbi 200 lovas motor,bizonyos fordulaton.
Nem,de befordult az arokba,szerintem ilyen vizelvezető bajnan van az emelkedo tetejen ahogy tarjanrol beersz.
Neztem a feher csodajarganyt,70kw,az 95 ló.
Kurvaerős. 🤣
Vagy annak megfelelő fényáramot tud, a laikusok azt jobban értik.....
Simán. Vannak ilyenek, de ott a fényáram is 12-15 ezer lumen tája (ha nem több), az meg nem szarozik.
Mondtam már,te csak maradj a vészhívó gombodnál.Nem értesz hozzá,eleve ebben az esetben a motor nem 5000fog forogni
Vettem a télen 2db 120cm-es 4 soros led lámpát és meglepődtem, hogy 300w van beixelve, elképzelhető, hogy annyit eszik?
Valahova feltették az esést?
Simán lehet hogy az inverter rátesz egy rakás zavaró jelet, amit a másik kapcsolóüzemű tápegység meg nem bír.

Van itt a melóhelyen egy több millás Fluke hálózat analizátor, azzal meg lehetne nézni.
De lehet sima szkóppal is látnánk.
Esetleg egy egyszerű zavarszűrőt tegyél rá a világítási hálózatra.
Ja és még csak nagyon el sem baszta, csak szerencsétlenül esett. Normál esetben egy kuplungkar, meg tükörcsere egy hasonló művelet.

Én is így estem Kakucson, hogy kicsúsztam és rögtön le is akadt a gumi, így meg átbaszott a másik oldalra. Na az volt a fájdalmas, nem az esés. Bár én csak egy kulcsont töréssel megúsztam.
ezt én is tudom de ami kompakt cső előtte bírta 10 évig az utána miért csak hónapokat bír?
mondtam neki vegyen egy akkut egy invertert meg egy töltőt aztán független lesz a hálózati anomáliáktól mert az inverter stabil áramot ad ki
lesz 10-15% veszteség na de valamit valamiért
de az izzó állítólag olcsóbb 😂
én nem értem mi van itt, itt minden létező anomália előfordul, kicsiben is meg nagyban is

ismerős mondja hogy neki vannak 3 fázisú automata gépei, azán néha csak 1-1- fázisba megy el a villany pár tizedmásodpercre, aztán emiatt megkergül a gép és indíthatja újra.....vagy akár kompresszor 10 bar része megy de a booster meg megáll ilyenkor
és hiába jelenti be céges szinten szarik rá mindenki
Az megelőzve. Ugyhogy nem kell😆
Ezt a problémát se tudom értelmezni. Fura helyen éltek....
Csórikám... azé sajnálom... megviccelte az M-es BMW. Láttam ár féccen
Majd lesz,de az atrohado kuszob tesztjere is alkalmas a bicska. 😆
A gagyi LED-ek nekem is hullanak, de ez napelemtől függetlenül. Igaz elég rég vettem a kínai piacon, de a meghajtó elektronikában az olcsó kondenzátor fárad el általában. Meg szintén a gagyi LED-ekre jellemző hogy rossz a hűtése, ahhoz képest meg nagyon túlhajtják hogy jobban világítson, és így is durván gyorsabban elöregszik maga a LED.

A Philips, Osram LED-ekkel nem volt még bajom és ezeknek a fénye is szebb. Illetve mostanában az IKEA-ban szoktam venni, mert ott viszonylag olcsóbb, és ezek is jól bírják, de a kínai piacon vett olcsó LED lámpák már szinte mind tönkrementek.

De olyan ez mint a Dacia. Ha jó alkatrészekből van összerakva, örök élet. Ezért kell cserélni folyamatosan, hogy meglegyen a tuti kombináció 😆

http://youtu.be/sP3GKFRlVok
érdekességképp
ismerőssel most beszéltem, azt mondja amióta üzemel a napelem rendszere kb annyit költ(ött) led égőkre meg kompakt fénycsövekre mint előtte a villanyszámlája volt...
a kompaktokat pár hónapja baszta ki ki és tett helyette sima izzókat, ahol sima led izzó volt ott is izzó van, konyha pultba nem kapott még eddig semmit, de cserélni kell mert kb 2 heteket bír egy led biszbasz
villany mester is volt megnézni a dolgokat de nem talált semmit sem
nesze neked zöld energia, máris pazarolni kell miatta 😂
bezzeg a gagyi inverterem nem bánt semmit sem, max majd egyszer kigyullad na de akkor se kell égőket venni 😆
Úgy tűnik, igazából az életkort nem szereti senki figyelembe venni, akármennyire karbantartja magát az ember akkor is gyengül a teljesítmény minden téren, nyilván nem tudjuk mi történt, de nekem is úgy 5-6 éve tudatosult, hogy messze nem tudok úgy reagálni ahogy régen és van aki ezt nem tudja elfogadni vagy el sem ismeri.
Ez nem BMW :D Egy szimpla bilincs fogja általában a gumicsövet. Bár ennél nem tudom mennyire hozzáférhető, de haver Citroen BX-n működött ez a módszer amikor megszaladt. És ugye az automata volt, tehát esélytelen volt lefullasztani.
Amiket én láttam azoknak a turbó csesződött szét, ott szívta a motor olajat. Azért az elég hulladék konstrukció, ha a kartelgáz csövön fel tud szívni ilyen mennyiségű motorolajat.
Na? Dodor összetörte magát?
http://youtu.be/UuWBIH_xa1w