Te fogadd el,nem fog.
Szegeny fater kozel a 60 hoz kb ketkiloval ment omegaval az M3-n es aszondta hü,jol tolta ki az ulesbol mogyorod kornyeken.
Jo szerintem 170 lehetett,de akkoris. 😁
Akkor csak fogadd el, ezt IS elhiheted nekem, pár dologról másképpen kezdesz majd gondolkodni. Ha jellemes vagy, akkor az alapértékek talán nem változnak, de hogy visító majomköszörűről egy nyugalmasabb haladásra is beindul a nyálelválasztásod, az szinte borítékolható.
Mondjuk nálam a cigányokkal kapcsolatos az semmit nem változott - hála a jó Istennek.
Fontos is hogy egy tripla leszurt ritberger legyen,ha letarolom a majomkapaszkodot az megtori a brillians ívet.
Es teny hogy meg a borkabaton se volt mikronnyi karc se. 😁
Ez azert tudás. 😆
Nem is neked való, túl izgága vagy ezekhez. No meg ez ha blokkol elöl, csak csúszik, ezekkel nem lehet csak úgy bukfencezni holmi Mustangok vászontetejére :D
Volt hát, miután kiment az eleje, végighúzta az aszfalton.
De ha belenagyítasz, látszik, hogy pont a kicsúszás előtt még van hely a trepni és a talaj közt. Ennél sokkal mélyebbre le tudnak ezek menni.
Hang? Azt én nem hallottam, de biztos bennem a hiba.
Ha meg így van, nem tartotta be a faszi, kicsivel kezdje.
Én pl. 50-125-500-650, de tudom punci vagyok, hogy nem egyből a másik végével kezdtem.
A trepni nem merev, felcsuklik ezeken, volt ilyenem, lehet borogatni - csak a súlya miatt lassabban. Nyilván nem "burkolt sornégy", de szerintem messze volt ez még attól, hogy leérjen bármije.
Hát nem tudom. Nem egyértelmű. Mintha meglökné valami mielőtt eldobja, azaz leakadt valami merev alkatrész.
Én is azt vártam hogy kiegyenesíti a kanyart, de igazából egész jól kezelte amíg le nem esik róla.
Persze aztán nincs kizárva hogy ijedtében rámarkolt az első fékre. A lábtartó karistolás kezdeténél van egy rövid gumi nyom is. Lehetséges hogy tényleg a fékezés volt előbb. Ha kiemeli a lábtartó, akkor a karistolás után kéne kezdődnie, vagy egyáltalán nem kéne lennie guminyomnak.
A hang is bemondja az elején, hogy újonc, jó eséllyel első motor is.
Az ezeregyes Drag Star lapos villaszöge és relatíve harapós dupla tárcsája azért igényelt volna némi "előképzettséget". Ez meg vakmerő módon gyorsít még az íven is, aztán amikor meglátja, hogy szűk lesz, pánik és fék.
Ez van, majd megszokja.
Szegeny fater kozel a 60 hoz kb ketkiloval ment omegaval az M3-n es aszondta hü,jol tolta ki az ulesbol mogyorod kornyeken.
Jo szerintem 170 lehetett,de akkoris. 😁
Mondjuk nálam a cigányokkal kapcsolatos az semmit nem változott - hála a jó Istennek.
Es teny hogy meg a borkabaton se volt mikronnyi karc se. 😁
Ez azert tudás. 😆
Ha nem hiszed, kérdezd meg egy ennyivel idősebbtől.
De ha belenagyítasz, látszik, hogy pont a kicsúszás előtt még van hely a trepni és a talaj közt. Ennél sokkal mélyebbre le tudnak ezek menni.
Ha meg így van, nem tartotta be a faszi, kicsivel kezdje.
Én pl. 50-125-500-650, de tudom punci vagyok, hogy nem egyből a másik végével kezdtem.
Én is azt vártam hogy kiegyenesíti a kanyart, de igazából egész jól kezelte amíg le nem esik róla.
Persze aztán nincs kizárva hogy ijedtében rámarkolt az első fékre. A lábtartó karistolás kezdeténél van egy rövid gumi nyom is. Lehetséges hogy tényleg a fékezés volt előbb. Ha kiemeli a lábtartó, akkor a karistolás után kéne kezdődnie, vagy egyáltalán nem kéne lennie guminyomnak.
Az ezeregyes Drag Star lapos villaszöge és relatíve harapós dupla tárcsája azért igényelt volna némi "előképzettséget". Ez meg vakmerő módon gyorsít még az íven is, aztán amikor meglátja, hogy szűk lesz, pánik és fék.
Ez van, majd megszokja.