Az előző tulajtól elhozott állapotban az IGO-t meg a Google maps-ot látom rajta.
Azt kell kitalálnom, hogy a motorra fel tudom-e applikálni, hogy ne takarjon ki semmit.
mondjuk nem a max ez sem
ellenben ingyen kaptam mert össze vissza volt karcolva a gyári fólia a képernyőn, szétszedtem lefóliáztam és teljesen újszerű lett
univerzális vágható tablett fólia volt vagy 500 ft az aliról
Vettem a vaterán egy kifogástalan Wayteq 995Max navigációt 9 ezer forintért, a idősebb úr azért adta el, mert neki már kicsik a címbeállításnál a karakterek.
7" átmérő, kamera, védőfólia. Ennyit akkor is megérne, ha éppen nem használnám semmire.
Nálunk úgy van, hogy a lámpás kereszteződés miatt van kint 50-es tábla. De annyira előre kirakták hogy 200-as tempóról motorfékkel is megállok a lámpáig. Így meg természetes hogy mindenki simán belecsúszik 100-al, mert egy két külföldit leszámítva mindenki később veszi el a gázt. És oké legyen kint előbb a tábla, csak ne csesztessék a népet, de ugye ezek pontosan azért vannak így, hogy legyen miért.
azért a 6 pontért azért már tenni is kellett
az nem csak egy kis plusz a megengedett sebesség felett
gondolom a lakott terület elején beszállt 90-100 körül a trafiba
Azt tudni kell, hogy az eu a kozlkdesi halalos balesetek szamat mindenkeppen csokkeneni akarja, igy a tagallamoktol ennek megfelelo intezkedeseket var el. Az ntezkedesek egyik eleme az ellenorzesek szamanak novekedese. Ez csak rosszabb lesz, ha a szabalyok betartasat rossznak vesszuk.
Kecsó jörnyékén a mozgó valami audi féleség ls a lényege, hogy mindig megállítják akit bemértek hisz akkor nem közigesként büntetik meg és a pénz fölött mindig ugranak pontok is, nej kolléganőjééket épp 2 hete csípték meg és 6 pontja is bánta.
Én hajtok gyorsan, de még nem kaptam még csekket. Legalább is egy gyanús eset már 3-4 hete volt, szóval talán eléggé gyorsan mentem, hogy elmosódjon a rendszám, mert ha nem akkor akármilyen blokkoló ára kijönne a büntetésből 🤣
De többnyire, amellett hogy gyorsan hajtok odafigyelek a potenciális veszélyes helyzetekre, és a trafi is ilyen tényező.
Legtöbbször a többi jármű mozgásából látszik, ha mérnek, illetve az olyan helyeken, ahol mérnek nagyon gyakran eleve lassabban megy az ember, mert mondjuk takarásból kijöhet valami, vagy csak gyanús helyen áll az az, elsötétített fehér Skoda.
Valamint ha valamerre gyakran jár az ember, akkor nem csak az aszfalt repedéseit és az ideális íveket tanulja meg, hanem azt is, hogy hol szoktak mérni és ott figyel, meg elindítja a waze-t, ismeretlen helyen, meg eleve óvatosabb vagyok.
Egyedül ezek a mozgó álcázott trafik a geciségek, merthogy attól senki nem fog lassabban menni, az simán csak pénzbeszedés, ha a mérés után két héttel derül ki, hogy bemértek. Persze a rendőröket is megértem. A Waze elterjedésével nagyon lecsökkenhetett a bevételük, kellett valamit lépni 😆
Nem, semmi problémám nem volt veled - csak te írtad, hogy kiszámoltad, és nem érte meg... erre reagáltam, hogy bizony nekem megérte, meg mindenkinek, aki gyorsan hajtott.
Anno 2008-2015 közt komoly hobbiként űztük ezt, meg ugye pénzt is hozott. Gyorshajtás, OK, de nem ez volt a lényeg: egyfajta polgári engedetlenségnek tekintettük ezt, a sunyi geci 30-as táblás mérések ellen, és kurva jó érzés volt kibaszni velük 🤣
valaki előzményezze már meg, hadd lássa Kawa, nem akarnám, hogy olyanért fújjon rám, amit nem is úgy gondoltam - fújjon akkor, mikor baxtatom 😅
Valahol fonalat vesztettél. Én azt irtam hogy egy jóminősegű jól elhelyezett blokkoló a megoldás. Az, hogy nem vettem meg igazából azért van mert az árát két autóra plusz motorra kelett számolni és nem jött ki a matek. Egy járműre simán vennék ma is. De ezzel most nem tom mibajod mert még csak ellentmondásba se keveredtem veled.
Látod te majom, ezért tiltottalak le... nem bírod elviselni, ha valaki valamit jobban tud, mint te, azt személyes sértésnek veszed - pedig hidd el, a hozzászólásaiból ez nyilvánvaló - annak, aki ért hozzá. Pont ugyanezt csináltad, mikor az AI-ről meg a számtechről volt szó.
Nyugi, én már kiismertelek, de többieknek még jácchatod a nagymenőt, savanyú ostoba fax.
ui: direkt benéztem inkognitó ablakból, kíváncsi voltam, mit vartyogsz, nem kellett csalódnom.
Ja, a szokásos, mert csempészett elektronikát, már ért is hozzá. Mint amikor a betárcsázós netet, mint szolgáltatást továbbadott, akkor ért is a zavaró - és általában mindenhez is, ami árammal megy.
Eszem-faszom megáll az ilyenen.
Aki nem kapott csekket - az nem hajt gyorsan, ennyike. Legtöbbx nem is tudja, hogy épp megmérik, mivel nem kap csekket. Na, én tudom, mert a Ceptor jelzi mindig, ha lassan megyek is. Tizen év alatt 60valahányig számoltam... és annyit Kawa megjegyzéséhz, hogy nem éri meg a pénz, hogy nekem kb. 3x kerete meg az árát... mert ÉN gyorsan hajtottam mindig. Már nem tolom annyira. Itt egy jó beszerzés, ez 7 autóra való adag volt, inkább nem írom ide, hány ezer juró volt...
Ne úgylátamozz, nyugodtan írd meg, hogy direktben olvasol.
Azt senki nem mondta, hogy mérhetetlenné lehet tenni egy járművet, ezt csak a te csökkentséged - amit a funkcionális analfabétizmus és a lobotómia tesz veled - hanem csakis azt, hogy van-e idő az észlelés és a fénykép elkészülte között tenni.
Volt hogy pesten a szerencs utcánál fényképeztek le.....pedig tudom higy ott van, piroson átmenést is figyeli, akkor is mivel késő este jöttünk még mondtam is el ne felejtkezzek rrla mert ritka a forgalom és ne akarjam a zöldet elérni....elfelejtettem mire odaértem és elbeszélgettem.
Azt kell kitalálnom, hogy a motorra fel tudom-e applikálni, hogy ne takarjon ki semmit.