Én sem pont 50/90-el haladok, ha nem is állat módjára, de életemben eddig még nem kaptam gyorshajtásról csekket.
Arra emlékezem, hogy a Kawa 6-ban 5 ezernél éppen 108-al halad. Persze csak forgalomtól elzárt területen.
Látom frílaci megint ugat 😁 10 évig hordtam blokkolót horvátból, a legjobbat (amire Kawa azt mondta, nem veszi meg, mert drága 😄) olyan volt az autómon (a jelenlegire lusta voltam még átszerelni) most is van itthon vagy 2 készlet, fent a szobámban...
Anno hobbí szinten űztük a "mérhetetlen" autó elkészítését, sikerült is.
Igazából már elfogadtam, hogy itt olyan faxok vannak, akik el sem tudják képzelni, hogy valaki valamit jobban tud náluk (frílaci, kawa is ilyen, Bléd nem, ő egyszerűen csak mindenbe is beleköt 😅 nem baj, én ilyennek szeretlek benneteket 🤣
Az a gxakorlat nagyjából amit leirtam. De ha egy új rendszert helyeznek üzrmbe vagy tul buzgo a hatóság megeshet bármi. Nincs tuti védelem csak csökkenteni lehet az esélyeket. Én eszerint közlekedek minden nap többször gyorsabban mint a közig birság ehhez képest évente egy vagy két csekk jön annak is egy része azért mert figyelmetlen voltam épp. A többi meg a hatékony álcázás.
Én nem a technikában rejlő lehetőségeket kérdezem, hanem a gyakorlatot. A technika valószínűleg tényleg behatárolja a védekezést, hiszen akkor nem engednék a detektorokat szabadon forgalmazni, de mint mindenhol, az ember a gyenge láncszem.
Azt nem tom mit állit, tény hogy a mérést végző állitja be a mérés távolságát azaz ott fog kép készülni, és csak ott készül kép ha még ott is gyprsanhajt. Van néhány menetközben mérést végző kacat ami minden más szabálytalanságot is rögzit, áltában civil autóba teszik és ha már összeszedett néhányat akkor állit meg. Szerencsére nem sok van bőlük de miskolcon is van egy. Aztán ha kiszed sorolja egy záróvonal kétszer 68 az ötven helyett, irányjelzés elmulasztás plusz telefon😄
Hüje az apád f...a😁 pont ezt mondtam, gyökér, de úgy látom, frílacinak sincs gőze se erről, de azért okoskodik meg logikázik... ja, pont emiatt tiltottam le 🤣
de mondom, túlkombináljátok megint... le van téve az a szar, mint egy infra sorompó, keresztezi az utat hegyes szögben. Mindenkit lát a kamera, mér a lézer, és ha a sebesség a beállított felett van, rögzül a kép. A rendőrnek semmi dolga vele, a kamera sem "követ" senkit. Nem bonyolult ez.
hozzátenném hogy egyszer az asszonynak volt egy 109km/h sebességű eszteken száguldása
az egyik képen megvolt a 109-es tempó a másikon ami jóval közelebb készült azon meg a rendszám virított ekkor már 100 alatti tempót rögzített
szóval hihettek bármit, ha a terepviszonyok engedik a hosszú távú mérést akkor bizony simán lekövet a gép és megy a csekk....
Ebbe sok okosat nem tudsz mondani, elég sokat informálódtam, volt kiktől mert mai napig is mérnek páran az ismerősök közül, autópályások is vannak, és mivel sürün hajtok gyorsan próbáltam napiszinten képbe lenni a technikával. Kutattam a valós tesztek alapján leghatékonyabb blokkolókat de az már drága lett volna, viszont az az egyedüli jó megoldás a szabályok betartása után.
Igen, ezért nem igaz az, hogy messziről lemér, hogy gyorsan haladok, de ha csökkentem a sebességet, akkor is rjtam tartja, hogy amikor közel érek, a rendszám is olvasható legyen.
A mlas is csak ideokádja a hülyeséget, közben azt hazudta, hogy nem olvas mert letiltott - de olvasson csak nyugodtan.
Nekem van rendszám takaróm,de nem szoktam használni,ha elkapnak vele az sokkal jobban fájna,de érdekes mert motorral még soha nem volt gyorshajtás büntim,sokat számít hogy elől nincs rendszám.
Arra emlékezem, hogy a Kawa 6-ban 5 ezernél éppen 108-al halad. Persze csak forgalomtól elzárt területen.