Na ez jó, ilyenből nekem utánfutóra szerelhető kell, hogy elférjen rajta az asszony a bringával, elég lesz ponyva nélkül is hisz erősen izzadt lesz és nem szeretném ha a ponyva alatt túlhevülne. 😁
Ha csak így nem.
Én pont ezért reménykedem, hogy a BYD autók miatt nem ez lesz, illetve maszekban visszamegyek áramlopók lefülelésére 8% díjért, mert tuti üzlet lesz.
Aha, hol töltenéd? Mindenki venné ennyiért ez kétségtelen, de hol töltenéd? Mert a konnektorodban nem lenne áram, az tuti.
Lángoló, összeolvadt trafóból nehéz lenne az elektronokat a konnektorig eljuttatni...
Görgős csapágy jól javítható 😄 Igaz, nem csapágy, hanem bendix, az első BMW-mben amit 88-ban vettem 10 évesen 😃 Szalajtott az önindító, leginkább hidegen. Szétszedtem, kézben is szalajtott. Alkatrészről abban az időben nem nagyon lehetett beszélni egy nyugati autóhoz, se bontó... marad a javítás. Óvatosan flex-el sgolyókosár szétvág, görgő kivesz. Hát a csillag már be volt kopva, azzal nincs mit tenni, tehát görgő véggel üllőre rátesz, kalapács rábax 🤣 ettől zömült egy tizedet 🤣 összerak, kosár megpötty 1,5 pálca, utána semmi gond nem volt vele. Pedig akkoriban istenbizi, nem néztem pakisztáni videókat 😂
3x ráhúznak 2-3 ezer után aztán el fog még ez menni nekik 10-15 évet
amúgy el nem tudom képzelni miért kellett köszörülni, én még kopott görgőt nem láttam csak olyat amiből anyagkiválás volt, de akkor a csésze is kuka volt mert ami kitörik az nem tűnik el nyomtalanul
amúgy wartburg féltengely tűgörgőket válogattunk már össze bontottakból tolómérőt ráfeszítettük a tűgörgőre aztán volt ami befért és lötyögött volt ami nem is fért be, csodás ndk technológia 😂
utána évekig ment még a gép hibátlanul
avval is úgy volt a gazdája mint én az opellal hogy 2 évente elvitte utolsó műszakira, legalább 5x
igaz ott elkövettünk pár galádságot is 😆
a városi buzik meg majd mennek végre busszal 😂