ezt hülyeségnek tartanám(kezeit széttáró) A kötelező nem csak az autóban keletkezett összes kárt téríti, hanem téríti a személyi sérülés során még a kórházi ápolás költségét is. A megvett új pizsomát az új köntöst, az új papucsot még a budipapírt is amit használszu a gyógyszereket amit nem térít a tb stb. Ezen felül téríti a rajtad lévő ruházatot ha szétszakadt órát ájfont kiesett fogtömést mindent. Ezen felül ha igazolni tudod, hogy a baleset miatt nem tudtad elvégezni a ház körüli betonozást árajánlatot kell kérni egy vállalkozótól és az árajánlatot figyelembe véve téríti azt is, a ház festését amit mással vagy"kénytelen " megcsináltatni mert kórházi ápolásra szorulsz. Egész elképesztő a kötelező biztosítás mi mindent térít csak ezt az emberek 99% nem tudja. Az emberek azt hiszik, hogy a kötelező biztosítás csak az autóról szól és semmi másról. Kapásból elfogadják a felajjánlott összeget mert első hallásra csábítóan hangzik(kezeit széttáró) Aztán amikor kézbe veszi egy biztosításra szakosodott ügyvéd a dolgot halom lóvét ki lehet a biztosítóból csavarni az autóban esett káron felül(kezeit széttáró)
forgalmi, rendszám okmányirodában figyel,mert nincs biztosítás az autóra(kezeit széttáró) Anélkül meg ugye nem mehet forgalomba,mert kéri teszláját kettéütném vele pereskedhetne polgárin 5 évig tőlem úgy sem látna egy huncut vasat sem(fetrengős)
evvel nincs is baj megyek kifelé akkor a földút előtt ráteszem, bár én nem akarok 10-15 perceket erre elbaszni
de amikor veszed le akkor már kifelé jössz és full gané minden, pl ma reggel is az egész sárvédő dob full sár volt, itthon mosogattam 20 percig mire kijött minden sár
Kár, most biztos mondogatná a magáét(fetrengős)
Tegnap este az asszony elhozott egy retyó klió csereautót ami szalonautó mert már 8 autójuk van kiadva ügyfeleknek a megdöglő új autók miatt(fetrengős)
baszki én soxor hóláncoztam akár nyáron is de valahogy mindig volt annyi eszem, hogy mielőtt elakadok benne az előtt teszem fel(fetrengős)
Nos olyan hólánc nincs amit egyszerűen fel lehet tenni. Olyan van ami nekem is volt,hogy nem kellett ráálni, hanem felülről kellett rátenni a kerékre akár egy hálót aztán hátul "összegombolni" meg elő a feszítő főszálat összeakasztani. Majd amikor mind a 2 lánc fent volt akkor negyed kerék fordulatot előre és a talpn álló kimaradó részt hozzáigazítani és átfeszíteni a főszálat. Nem mondanám, hogy egyszerű volt sok gyakorlat után 4-5 perc/kerék. Ennek az az előnye, hogy elakadáskor is rá lehet tenni a kerékre a láncot pont olyan balfaxonak való mint te akik utólag gondolkoznak 😅
inkább azt mondjátok meg létezik-e olyan hólánc amit kurva egyszerű le-fel tenni
akkora a sár a parton hogy kell a hólánc, csak ugye (leginkább visszafelé) egy kurva nagy sárgombóc kerékre kell le-fel tenni
Én nem adnék pénzt vízálló vagy szélálló bélésre ha ott a hevik esőfelsőd. Pénzkidobás és eleve hülyeség hogy a kabát átázik mert belül van az vízzáró. Az esőfelső amúgyis szélálló, kívül a helye.
Gondolom a külön megvásárolhatö szél és vizálló béléshez. Nyári cuccokhoz többnyire opcionális, mivel aki hosszabb utra indul hőségben, még elkaphatja az eső. Nekem a nadrágban van ilyen a lábszárnál.
Amikor hazahoztam a Yamahat az angoloktol a Netrisk nekem is 18 ezer feletti eves biztositasokat listazott. Brachibol megneztem az Allianz sajat oldalan a kalkulatort, 11 ezer lett belole.
Lehet erdemes lenne parat a sajat honlapjukon is megnezni, hatha.
Ez úgy van ha neked van biztosításod és annak meg nincs aki a kárt okozza neked,akkor a mabisz részedre ugyanúgy rendezi a kárt mint normál esetben,Ő meg behajtja a károkozón.
de amikor veszed le akkor már kifelé jössz és full gané minden, pl ma reggel is az egész sárvédő dob full sár volt, itthon mosogattam 20 percig mire kijött minden sár
Oszi eladhatja a ktm-et, itt a motorja.
Tegnap este az asszony elhozott egy retyó klió csereautót ami szalonautó mert már 8 autójuk van kiadva ügyfeleknek a megdöglő új autók miatt(fetrengős)
Nos olyan hólánc nincs amit egyszerűen fel lehet tenni. Olyan van ami nekem is volt,hogy nem kellett ráálni, hanem felülről kellett rátenni a kerékre akár egy hálót aztán hátul "összegombolni" meg elő a feszítő főszálat összeakasztani. Majd amikor mind a 2 lánc fent volt akkor negyed kerék fordulatot előre és a talpn álló kimaradó részt hozzáigazítani és átfeszíteni a főszálat. Nem mondanám, hogy egyszerű volt sok gyakorlat után 4-5 perc/kerék. Ennek az az előnye, hogy elakadáskor is rá lehet tenni a kerékre a láncot pont olyan balfaxonak való mint te akik utólag gondolkoznak 😅
akkora a sár a parton hogy kell a hólánc, csak ugye (leginkább visszafelé) egy kurva nagy sárgombóc kerékre kell le-fel tenni
Kérdéses hogy a hosszúság passzol e ehhez a kabáthoz. 🤔
Majd írok nekik.
szar szemét cég ez mind
kb mint az autókban a kábelkötegek
Ez minek van benne?
Mas kabátokban a belest fogja,ez halos nyari,nincs beles.
Lehet erdemes lenne parat a sajat honlapjukon is megnezni, hatha.
vagy más alkuszra gondolsz?