Ilyen pici motorral nincs.
Mazda akar ilyet, wankel motorral. BMW sem csinálta sokáig, mert rájöttek hogy marhaság. Hatótáv para ellen jó, de akit ismerek hogy volt neki, azoknak belerohadt a benzin, mert soha nem használták, mert nem túl hatékonyak a soros hibrid meghajtás. 10literes fogyasztása volt. Aztán ahogy növekedett az akku kapacitása, semmi értelme nem lett.
Amúgy a BMW i3 nagyon jó kis autó, stabil, megbízható akkuval, hatékony hajtáslánccal, karbon kaszni miatt rekord könnyű volt. Egyáltalán nem jellemző rájuk a kigyulladás. Szerintem a hatótáv növelő motornál is az elhanyagolás okozhat ilyet.
Nem tudom, nem figyelem a piacot, eléggé hidegen hagy a villanyautó - egyelőre.
Azt tudom csak, hogy az i3-ból volt i3 REx verzió, amiben egy tajvani (Kwang Yang alias Kymco) blokk dolgozik, mint aggregátor. Amolyan kisegítő, hatótávnövelő megoldásképp.
az csak simán ég, igaz elég nagy lánggal
kicsiben már teszteltem, egy telefon akku is elég vadul tud égni
nekem egy külön kis helyiségben van az akku még az ajtó is vas, ha nem lennék lusta leszigetelném+ még egy sor tégla aztán már be mernék kocsi akkut is vinni oda, bár kidolgoztam egy automata akku oltó dobozt az is megfelelő lenne neki
nem értem miért kell oltani? kiég pár óra alatt és teljesen kezelhető roncs válik belőle
parkolóban van értele, de végül ott is az elszállítás utáni teljes megsemmisülés aminek van értelme
amúgy ha végre felhagynak a lítium-ion cellákkal ez a gond is megszűnik, a lifepo4 már nem vagy nagyon nehezen tud kigyulladni, megfelelő védelem mellett semmivel sem tűzveszélyesebb mint egy benzines kocsi
Mazda akar ilyet, wankel motorral. BMW sem csinálta sokáig, mert rájöttek hogy marhaság. Hatótáv para ellen jó, de akit ismerek hogy volt neki, azoknak belerohadt a benzin, mert soha nem használták, mert nem túl hatékonyak a soros hibrid meghajtás. 10literes fogyasztása volt. Aztán ahogy növekedett az akku kapacitása, semmi értelme nem lett.
Amúgy a BMW i3 nagyon jó kis autó, stabil, megbízható akkuval, hatékony hajtáslánccal, karbon kaszni miatt rekord könnyű volt. Egyáltalán nem jellemző rájuk a kigyulladás. Szerintem a hatótáv növelő motornál is az elhanyagolás okozhat ilyet.
Azt tudom csak, hogy az i3-ból volt i3 REx verzió, amiben egy tajvani (Kwang Yang alias Kymco) blokk dolgozik, mint aggregátor. Amolyan kisegítő, hatótávnövelő megoldásképp.
kicsiben már teszteltem, egy telefon akku is elég vadul tud égni
nekem egy külön kis helyiségben van az akku még az ajtó is vas, ha nem lennék lusta leszigetelném+ még egy sor tégla aztán már be mernék kocsi akkut is vinni oda, bár kidolgoztam egy automata akku oltó dobozt az is megfelelő lenne neki
parkolóban van értele, de végül ott is az elszállítás utáni teljes megsemmisülés aminek van értelme
amúgy ha végre felhagynak a lítium-ion cellákkal ez a gond is megszűnik, a lifepo4 már nem vagy nagyon nehezen tud kigyulladni, megfelelő védelem mellett semmivel sem tűzveszélyesebb mint egy benzines kocsi