Most mar kezdi a Zuram elvesziteni a turelmet szegeny XBRnel... Ev elejen nagy motor general, aztan a generator lett szar, most meg ugy tunik, hogy tobb benzin szlopal fel, mint kene. 7-8 oran keresztul baszogatta a gepet, nezett utana neten, beszelt a szerelovel kozben, de nem jottek ra igy mi lehet. Szoval van egy masik XBRes srac, aki csinalt motorszereloit, hozza megy at, hatha kitalaljak, hogy wtf........
Barki barmit mond, azert ez nem normalis. Mivan, ha Te valamiert, mondjuk egy katyu miatt arrebb mesz? Ertem en, hogy eppen menekul, de mas eletevel is jatszik........
Egyik ismerosom motoros rendor volt. M3-ason szolgalt eppen, mikor 2 sportmotor lelassitott a parkoloban ranezett es bemutatott neki. Hiaba nyuzta a BMWt, asszem valami 250-260 korul elfogyott neki De azert probalkozott hatha Meg kicsit O is kilephetett a komfortzonajabol
Pálinkás szép reggelt István ! Meg mindenkinek ! Nem lenne sámli baj , ha nem halnának meg a gyorshajtás következtében bekövetkező baleset miatt ! De hadd tegyék, saját pénzen vett drága és jobb sorsra érdemes gépen maguknak keresik a gondot !
Hirtelen azt hittem az jon, hogy rahajtottal egyre...
A Zuram vegul motort szerelt. Valami nyigja van az XBR-nek
Szoval ma a CBF-fel megy egy karikat vegul.........
Igen, a laikusok hajlamosak túlgondolni az elektronikát, de ugye nagyon sok rendszer gyakorlatilag független egymástól.
Ezért írtam, hogy csak a generátor, CDI, meg a gyújtótrafó vezetékeivel foglalkozz, a többit satírozd le, ha zavarnak.
Az önindító külön kör. Ott lényegében ha az akkut rákötöd az indító motorra már forog, a relé csak azért kell mert a vékony tyúkbelek nem bírnák az az áramot, tehát ez egy távvezérelt kapcsoló, de ha nem sajnálod a csavarhúzódat akkor ki is lehet hagyni a próbák idejére. Én is szoktam csavarhúzóval zárni a relé két nagy csavarját, még a CB750-es is beindul így.
Ez most így elsőre laikusnak magas de vegiggondolom.
A ditekk nem volt ennyire fura percig 3x Annyi volt a madzag.
Mindenképp befejezem a cdi felé menő ágakat.
Berugo sincs mert a ditekk inyektoros blokk nem berugos.
Elég terhelt ez a gyosz de szép kihívás életre kelteni.
Ezt ízlésnek hívják és az egyénenként változik!
Elmondhatod ezerszer is,hogy az "S"-es bugyi a legjobb dolog a világon ha én élek,halok a nagy seggekért!
De tetszik a falat popó is!
Nagyon jó természetem van
Az önindító független áramkör.
Ott a zöld fekete csíkos drót megy az indító gombról az önindító reléjére, a másik fele a testre megy fekete zsinórral.
Illetve a nagy áramú ágra ami minimum egy hatos csavar a relén, kell egy közvetlen vastag vezeték az akkura, és egy másik az indító motorra.
Ja és az önindító gombeléggé elbonyolítva kap tápfeszültséget.
Be kell húzni legalább az egyik féket, és rá kell adni a gyújtást, szóval ha rám hallgatsz amíg ezeket el nem rendezed, simán az akkuról vigyél egy tyúkbelet a zöld-feketecsíkos vezetékre az indításhoz.
Persze előtte old meg hogy legyen szikra rúgásra is. A generátorról kapja a CDI a táplálást és a gyújtás jelet is, szóval ha le van vágva az határozottan okozhatja hogy nem működik
És egy kutya természetes élőhelyén (kanapé) kívül.