Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van az enyémben is pill. fogyasztásmérő , de az 0és 50 között bármit mutathat !
Nálam úgy lehet látni, hogy van pillanatnyi fogy mérő, és az akkor többet mutat akár fél literrel is (a reg alatt) de biztos van a fóccvágenhez is szoftver, és egy ELM 327-el is ki tudod íratni akár menet közben is.
keress valakit, aki ért hozzá, és akkor neked is 15 lesz, nem 150
jó de azt sem tudom mikor indul az automatikus ! Azt mondják mikor elkezd füstölni , de ez még soha nem füstölt még lakóval sem , pedig lesegetem !
Ha valami fóccvágen, akkor ez előfordul 😃
Utána kéne nézned, mikor indul el az automata regenerálás, és akkor odafigyelni, hogy ne szakadjon meg. Akkor nem kell soha külün csináltatni.
Beraktuk manuál 4-be, elindultunk az országúton 110-el, reg elindítva, és 15 perc múlva írta a computer, hogy reg kész.
Sportkocsim már volt 1993-ban semmi gondom nem volt vele a fogyasztásán kívül !
Aranyos vagy !
Nekem ezt a szenzort is cserélni kellett !
Így van, de ha neked sportkocsi kell - fizess...
Így van , az enyém is ilyen lett , és a szervíz szerint nem kell cserélni , pedig elötte sokszor volt P2002 hibakódom ! De az ilyen regenerálást miért csa szervízekben tudják megcsinálni vagyonokért ??
Igen, mivel egy szenzor méri a nyomást előtte is, utána is, ebből kiszámolja az eltömődöttséget. Egyszerú ez, mint a faék.
Egy kényszerített regenerálás kellett csak 190-nél, nem kellett megbontani. Az is csak azért, mert megszakad a reg, ha egy pillanatra is 2000 alá esik a fordulat, ezt nem tudtam, ezért már vagy 40 ezer óta elmaradt a regenerálás. Akkor kezdte írni az élettartam csökkenést, de reg után megint szinte új értéktől kezdett visszaszámolni.
Az egész procedúra megvolt computerrel 20 perc alatt, valami 15 pézér - mer a béjemvére költeni kell! 😁
Csak az max 120km/h -t tudott a rövid váltóval és nem ment 200-at hatodikban ! 😉
Legalább is papír szerint , amit készített a diagnosztika !
Most az enyémet is kivitték egy osztrák vw szervízbe , ott csinálták meg a kényszer regenerálást , és most ez is 95% os !
Egy tisztításon túl,azt azért tegyük hozzá.
Meg aztán az olaj elöregedése is sokminden függvénye. Dizel vagy benzin, fordulatszám, olajmennyiség a motorban stb.. személyautoknál azt gondolom. a huszezer már elfigadhato lehet. Másrészt meg olajgyártoktol indult el ez a megnövelt csereciklus és nem motorfüggö volt. Anno a volánnál amikor a 260-as ikarusba elkezdték rakni a mobil olajat és felemelték harmincezerre a csereperiodust a félmilliot futott motoron semmi nem változott......
17 éves dízel BMW ben részecskeszűrő 95% os állapotban van negyedmillió km után
8 évig volt T4-esem , azok 1,5m kilómétert is tudtak menni bontás nélkül !
Sajna , de örülök hogy kész van ! Egyébként 17 éves ! 265000 km-rel !
Valójában igen ha ez négy ezer köbcenti lenne ugyan ennyi erővel szívódízelben, soha az életben nem menne tönkre benne semmi
Szerintem is kell cserélni , ezt a hosszú intervallumu olajcserét a szervízeknek találták ki , ahogy a részecskeszűrős szemeteket is !
15 éves autódra rálocsoltál majd 8 kilót tuti biznisz.
Jó lenne ! És a majom-banán esetét is kívülről fujom ! 😉
Bárki bármit mond, az uj autoknál se faszság a 15 ezres csere. Aki sokat soförködött vagy került kapcsolatba autokkal az tudja. Akinek mindig uj autoja van és cserélgeti annak nem is kell tudni. A többi meg szidja hogy szar auto meg költsön rá