Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

először nem, pár használat után beég, akkora áram szerintem nincs hogy úgy áthúzzon hogy ne aludjon ki az ív
ha a késes olvadón nem húz át akkor a ac megszakítón se fog
Adott tempó alatt nem gáz ha ráz a fék, szinte éazre sem venni. 😁
Hát,a tárcsán feszegetés,az jó lehet a tárcsagyártónak.
Az ebay inkább a postadíj miatt gáz,majdnem annyi mint a cucc.
Bár az is 11 rugó.
Majd alkalomadtán rákérdezek a kereskedésre.
Az mindig a legolcsóbb forrás ahogy néztem.
Elég érdekes,a német rábassza az adót is,az angol meg már nem EU hogy kapná be.
A gyereknevelés nem olcsó, nyomorba tud dönteni. 😒 😆
vettél mostanában szig szalagot? Nem olcsó mulatság mostanság(kezeit széttáró)
Rá kell tekerni végig még legalább 2mm szigszalagot és akkor tovább bírja az olvadást. 😆
Én Ini ötletét tartom jobbnak, lehet, hogy az sem lenne olcsóbb, de akkor már lehetne többet gyártatni (akkor ugye csökken a darabonkénti kltsg.) amiből eladni is lehetne és a rozsdamentes tényleg nem gyógyulna bele mert a paszta sem segít örökre igaz elégbgyakran kiveszed, de mint a példa is mutatja abból is lehet gond.
Vennék én de sajnos elfogyott(kezeit széttáró)
jaj. Nyilván váltóáramhoz van az probléma?
terepes pik áp(kezeit széttáró) Egy FORD RANGER (gondolkodós)
Aztán lehet fordból még a játék is szar 😅
az az adat azóta sem változott(kezeit széttáró) motort nem cseréltem benne(kezeit széttáró)
Aha....arra azért figyelj hogy egyenáramra is alkalmas legyen.
Amit a bótba kapsz ac 50-60 Hz
A Boxeren elég meg feszegetni egy kicsit hogy visszamenjen a fékmunkahenger és máris lejön szerintem 300 as tárcsa
Vilagos, ertem. De te is letolsz kilo negyvennel sokszaz kilometert a palyan a kocsiddal, szar terepen meg lefustolod a kuplungot. A kisauto nem kimondottan homokozora van tervezve.
Mert a 35 whoz jó
Mit szarakodsz már ezzel a kacattal,vegyél már neki valami normálisabb játékot,minimum egy ilyet.
https://kellhet.hu/termek/benz...
ekkora gyári vezetékek vannak 2 db 35 w-os motorhoz(kezeit széttáró)
nem mondasz hülyeséget épen kallódik nálam egy 20 amperos, az még beférne az aku mellé a platóra(gondolkodós)
de előtte nap a gyerek a kreszpályán tolt vele vagy 5 kilométert minden baj nélkül(kezeit széttáró). Minden esetre dobok bele pár ilyen biztit a csomitartóvba meg egy kis csavarhúzót, hogy hozzáférjek a biztihez(gondolkodós) A kreszpályához 300 métert kell megtenni a parkolótól, nem volna kedvem onnan cipelni a hónom alatt egy 28 kilós akkumlátort a másik kezembe meg húzni magam után egy kb. ugyanilyen súlyú kisautót a mögöttem kullogó ordító gyerekkel ki az autóig 😅
hát az optima indítóárama 975 A szóval egy kicsit biztos több mint a gyári akksija ami összesen nincs 2 kiló 😅
Akkor az pont jó lesz 🤣
1-es vezeték max 12 A de visitva viszi a 15-öt 😆
Elég veszettek most az ebay árak.is.
Én műszerbe néztem akkut mert a gyári 33 körül van de annyiért kibelezem a tokjábol, sokadjára találtam németből 15-ért, de az se olcsó
ja kb így gondoltam. Egy 30-ast rakok bele.(meghajlós) Én másfelessel kötöttem az akksiról a többi gyári vezeték valóban 1-es(kezeit széttáró)
A gond hogy ez drágább mint az ebay-es.