Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te kawa(gondolkodós) Akkor ezek szerint még is csak tudtad, hogy a fordok haldokolnak(szemeit körbeforgató) Még az okát is(kezeit széttáró) Amikor mondtam, hogy szarok ezek a ford motorok miért nem tiltakoztál ezzel, hogy az elmaradt karbantartások miatt dögölnek?
Azt hellyel közzel el is fogadnám(meghajlós) Az a cég aki meg a hosszabb karbantartási intervallum miatt választja a márkát az meg is érdemli(fetrengős) Meg így is jár(kezeit széttáró)
még 3-4 évet csak kibír a tojota addig leíródik a cégnél(kezeit széttáró)
70 van benne 2 éves. azon kívül, hogy dzsuvás még gyári állapotban van(kezeit széttáró)
Igy ahogy mondod. Mindig is magamnak cseréltem olajat, arra nem költök csak ha muszáj. Mire az elsö kötelezö szervizre megy harmadik olaj lesz benne.
A régin ötvenezres volt a hivatalos elsö kötelezö.
Ennél.a kétezresnél mikor kijött felemelték hatvanezerre hogy a vállalkozoknak minnél jobban megérje a ritkább szervizköltség miatt a konkurenciával szemben de belebuktak. Jópár motor belerokkant mingyá az elején és ment a garicsere. Aztán egy huszárvágással megoldották, rövidebb nivopálcát tettek bele visszahivással az elsö még talponmaradtakba a következöket meg már igy gyártották, ezáltal több olaj ment bele illetve levitték hatvanrol negyvenre a kötelezö szervizt. Mivel már több éves ez a motor is illetve nincs sok változás az elözö motorhoz képest megoldódott az uj motorok széthullása. Cégeknek meg pont ez a fontos, és akikkel beszélek be is tartják gazdasági okokbol a minél kevesebb olajcserét. Ezért van hogy egy kétszázezret futott öt olajcserés gls ford már pénztemetö.
ezt akkor most nem vágom(gondolkodós) Viszed a garanciális szervízre és közben meg te cserélgeted benne az olajat?
Mondjuk jobban jársz ha 15 ezrenként ledobod a régi olajat a 40 ezres periódus szerintem egész elképesztő hanyagság(gondolkodós)
Még a villanydákót is behívják 30 ezrenként igaz csinálni nem csinálnak rajta semmit és fizetni sem kell érte semmit 😅
A mostaniakban is a tdci motorok vannak?
leninvárosból? Közelebb nem volt meló?
hogy a faxba? 40 ezres az olajcsere periódus?????
Akkor már megvan miért fossa el magát az összes ford(gondolkodós)
Kamionokba cserélik ilyen időközökkel de ott 1500 fordulat a max(szemeit körbeforgató)
Fordék akkor jól kitalálták a 40 ezres olajcserét had dögöljön minél hamarabb az autó 😅
Bár a kasztni tervezők sem akarták nagyon alulmúlni a motortervezőket(szemeit körbeforgató)
Manapság már nehéz megjósóloni, hogy a motor áll be előbb vagy a kasztni rohad e le előbb kb. 6 év alatt(óranézegetős) 😅
Ehh, menni kell dolgozni pestre.....
Biztos nem lesz, mert ebbe már 6.2 liter helyett tiz liter olajat tettek.......ez kissé elszomorit mert már itthon egy cserén tulvagyok lassan jön a következö de pont az olajcsere a titka a tartosságnak. A régin ötvenezer vagy két év ennél negyven vagy két év. Nyilván rohadni meg nem fog, a gyár helyett megoldottam. De a toyotád se lesz felvértezve rozsda ellen mint a hajesz, csak szólok.....
de korán felkeltél(óranézegetős)
22 van. Negyvenezres a szervizciklus.
Ezek szerint te erre is duplán költesz 😅
Javítani? Legfeljebb csak egy fordot kell javítani(fetrengős) Egy tojotánál elég a karbantartás(meghajlós) és egy villanydákónál még az sem kell 😂
Mikor lesz a lomodban 20 ezer? Szeretném látni az első 20 ezres gariszervíz számlát. Vajon 100 ezer alatt van e az olajcsere mint ahogy állítod? (gondolkodós) Ez a ford is rohad mint az előző? Vagy a vételáron felül rálocsolt félmilla ér valamit? 🤣
Ez sulyos tehettetel,nagyon sajnallak. 😆
Megvetemedett, ütő féktárcsa? Nem tudom, miről beszéltek, nekem csak BMW-im vannak... 😃
Igen.
Nekem a hátsót csak a két stift fogja, semmi más.
Gondolom nem pajszerral és összerohadt fékkel.....Nálam a küllös keréknél le se jön máshogy, csak ha megbillentemés kicsit visszanyomódik a munkahenger......vagy szét karistolom a felnit de az meg a felnigyárnka jó.....
Az autó is max nálad és a még igénytelenebb cimboráidnál. Több is volt, egyel se volt semmi különösebb gond a futás függvényében, amiket meg összehadováltál végképp sose. Persze, errefelé is megy a sztorizás, de vagy mind melósok kezében vagy futárok alatt fut végkimerülésig, mert javitani csak ha már nem megy......
Meglepően könnyen sérül főleg gumizásnál, de fékbetét visszafeszegetésnél vagy bármitől ahol oldalról kis hatás is éri, de nagyobb tárcsák nagy eséllyel valamilyen folyamathiba okán magától az intenzívebb használattól is képesek vetemedni és ütnek.
Egy féktárcsa? Ettől? Tudod, mekkora erők vannak azon használatkor?
Dehogy torik,csak vetemedik.
Meg feszítem kézzel a féknyerget hogy vissza menjenek a munkahengerek be is baszna, ha ettől eltörne a tárcsa
Különben is ez német, nem angol 😁 bár mivel bimbó, lehet hogy olasz beszállító
Ja, a nissinnek vannak ilyen nyergei, hogy maga a takaró kupak az ami nem jön ki. 😁
még az imbusz fej se lenne szükséges, mert a stift belül nem hagyja kitekeredni, simán csak ki kell marni középen egy nútot és egy vastagabb csavarhúzóbal lehet ki-be tekerni, mivel nem rohad be nincs szükség a torx fejre nem kell extra erő kitekerni csomó motornál nem is menetes csak a stift van
ha többet csinál sokkal olcsóbb mert nem a művelet a sok idő hanem a beállítás
amúgy a leg elbasottabb az amikor nem csak a tüske menetes hanem van egy menetes kupak is még, valami motoron volt ilyen, az úgy berohadt hogy 3 hétig imádkoztunk a templomba mire kijött