Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 3-ashoz hozzírták,csak nincs rajz.
Kizárt.....akkor egy keretbe teszik külön cikkszámmal
Hihetetlen hogy a KTM le tudja rajzolni 😂 bár az tény hogy az enyémen fapados a fél, alsópolcos rambó de előbb utóbb lesz rajta egy m4 vagy stylema.
Tippelek,nem lehet külön csak egyben a kis drótrugós biztosítóval és a nagy nyomólemezzel együtt kapni.Mint az usákos ebay linken az MV és az indian alkatrésznél.
Na de miért nincs a rajzon ?
Ugyanaz a gyári rajz németeknél,nincs benne.Évjárat,vin szám stimmel.Bár ti jobban tudjátok.
Nem jön ki,jó a rajz,söt az ebay-es is jó.Csak 18e mire ideér.
én megcsinálnám/tatnám saválló imbusz csavarból
lehet nem lenne olcsóbb mint a gyári de nem pusztul össze az alumíniummal
Nekem a hondán simán kifordúl a 320as tárcsánál,sőt,a régi 929esemen 330as tárcsa volt ott is ki lehetett fordítani.
Meg a lemezrugó is inkább a tüske nélkülire hasonlit. A vége szélesen visszahajlitva, pont mint az enyémbe lévőn. Én azt gondolom vagy nem jó rajzot nézünk vagy szerelték ilyennel is a motort aztán ezt hozza
Te már csak tudod. 🤣
Béna volt a rajzoló,vagy csak beilleszették az RS M4-es rajzát az R-hez,jóvanazúgy felkiáltással.Lusta dög az angol.
Nem véletlenül nincs ott a tüske a rajzon 😅
Persze. Smt/smr/sm/superduke(990)
Ahha.....de a rajzom inkább az enyémféle van ránézésre.
Nem ugyanaz a nyereg.Az enyém M4.32 a tied M4.
17-es a kerék?
Azt te szoktad.Nekem csak a motoros bolt adódott.
Én is minden motoron elbuldogultam igy a ducatin meg ki.se tudom venni a betétet addig mig a nyereg a helyén van.
Érdekes.......nekem ugyanilyen féknyereg meg betét van rajzszerint, és ott a betétet csak be kell csusztatni oldalról. A két végén lévő fül tartja a helyán, ki.meg csak akkor tud jönni ha nincs ott a tárcsa.
Fehérnemű boltba már nézted?
Nem kell szétszedni, én nem szoktam. Én a sárvédőt veszem le és fordítom ki a két nyerget. A 305-ös tárcsával simán, a 320-assal most gondban vagyok de azzal is kifordul szerintem simán kétoldalra a két nyereg.
Szét kell kapni gumizáskor,szoval 6-8e km után minimum mikor lerohad a rosso corsa róla.
Bár nekem a 14e km road5 után se rohadt be,csak nem figyeltem és kifordult a bit.
Mondd ezt annak aki összerakta a gyárban vagy valamikor évekkel ezelőtt 🤷🏼‍♂️