Tippelek,nem lehet külön csak egyben a kis drótrugós biztosítóval és a nagy nyomólemezzel együtt kapni.Mint az usákos ebay linken az MV és az indian alkatrésznél.
Meg a lemezrugó is inkább a tüske nélkülire hasonlit. A vége szélesen visszahajlitva, pont mint az enyémbe lévőn. Én azt gondolom vagy nem jó rajzot nézünk vagy szerelték ilyennel is a motort aztán ezt hozza
Érdekes.......nekem ugyanilyen féknyereg meg betét van rajzszerint, és ott a betétet csak be kell csusztatni oldalról. A két végén lévő fül tartja a helyán, ki.meg csak akkor tud jönni ha nincs ott a tárcsa.
Nem kell szétszedni, én nem szoktam. Én a sárvédőt veszem le és fordítom ki a két nyerget. A 305-ös tárcsával simán, a 320-assal most gondban vagyok de azzal is kifordul szerintem simán kétoldalra a két nyereg.
Szét kell kapni gumizáskor,szoval 6-8e km után minimum mikor lerohad a rosso corsa róla.
Bár nekem a 14e km road5 után se rohadt be,csak nem figyeltem és kifordult a bit.
lehet nem lenne olcsóbb mint a gyári de nem pusztul össze az alumíniummal
Bár nekem a 14e km road5 után se rohadt be,csak nem figyeltem és kifordult a bit.