Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2500ccm kicsi ????
Mert te gazdag csávó vagy 😅
A túltöltött relatíve kicsi dízelmotorok miatt muszáj volt kitalálni valamit azok nagyon nagy szögsebesség ingadozással forognak
Nem kell évente cserélni,az hogy egy 15éves autón cserélni kell.....én nem nevezném egy szar dolognak.
Mivel is húztak le ?
Lehúztak mint a szaros gatyát De nyugi manapság Ez a divat
Pedig 8l kell bele a legjobb minőségűből VW 504 507 a részecskeszűrő miatt !
Minden évben cserélem , még ha csak 4000km-t mentem is a PD-vel !
Benne van a fejekben az a 15 ezer km es olajcsere De a mai új autóknál ez már egy fasság, de mindenki cserélheti tőlem akár 5000 ként is, merazabiztos 😁
igen !
Hogy az anyját vadászná le , aki a kettőstömegű lendkerekes kuplungos szart megálmodta ! 🧐
Az gyári 39ért?
760 ezerért én veszek 2 asztrát aztán úgy hajtom mint a lovakat a postakocsi előtt 😂
Bocs 39 van felírva !
Komplet szett , önindító , olajcsere , szűrők ! Pl gázolajszűrő 38e Ft !
Mi a szar került ott annyiba?
760 000 Ft volt a javítás , elég fájdalmas ! 😟
Az mindig használat függő
ismerős az opelban 80 ezer alatt elbaszta
azóta tudja pörgetni a motort 😂
Nekem azt mondták a kettőstömegű max 150 ezret bír ki ! Az enyém 260 ezret bírt ! 🤔 Most kellett cserélnem ! Nem erőltetett a nevetés !
Ajaj..... 🤫
Bezzeg a jó kis PD motorok ! 😉
A flottakezelőknél elsődleges szempontok között szerepel a minél hosszabb szerviz intervallum. Érthető hisz alig van náluk pár tízezerig és max. 2-3 éves koráig a kocsi és az jó ha addig akár egyszer sem kell rákölteni. Tavaly rengeteg leadott flottás autót néztünk meg jellemzően 2 évesen 40000km-el, szervizkönyvet kevés helyen akarták lehívni.
(szemeit körbeforgató)
Ugyanolyan.az mint a többi ha megkapja ami kell a hosszutávu üzemeltetéshez. Attol hogy a gyárto ilyen hülye versengésbe belemegy az végülis joba gyárnakbés jo az elsö felhasználonak. Két három évesen cserélik a flottát, addig meg olcson üzemeltettek. Az meg kit érdekel hogy a következö tulajnál hogy hullik szét a makulátlan kétéves auto.