Ipari környezetben nem bírta a kompresszor, de majd otthon a kis praktikeres bírni fogja? 😁
Nagy ütő teljesítményű pneumatikus vésőgép, meg lemez olló érdekelne.
A vésőgéppel állítólag simán le lehet verni sok méternyi talaj szondát erőlködés nélkül 😄
ezt a közúti ellenőrzések során ki lehetne szűrni
akinek hangos annak forgalomból azonnal kivonni, elszállítás, kf műszaki
plusz egy nagyobb összegű bírság
már párszáz ilyen eset után jelentősen csökkenne a hangos motorok szàma
a ktm egész jó példa mert a típus engedélyezés során addig fojtogatják amíg nem hozza a normákat de utána nem evvel a kipufogóval árulják....
exc széria mind ilyen
Nem, más módja van: be kéne tartani a zaj előírásokat. Ez néhány gyártó-típusra is vonatkozik, de inkább a kendácsolt szarokra.
Amikor egy 1600-as sor6 BMW motort 20 m-ről már nem hallassz, egy 450-es 1 hengeres KTM-et meg 1 km-ről is, akkor ott nem a lakókkal, a törvénnyel de még csak nem is a motorosokkal van baj. Csak (jó)néhány barommal.
esetleg valakit érdekel egy fasza levegős turbómaró?
nem gagyi, atlas copco 25 ezres fordulat majd 1000w
kb 5 órát ment nem bírja a levegő rendszer aztán villanyos lett helyette
Teljesen egyetértünk.
Ha a zajjal van probléma, akkor a zajt kell büntetni. Nem kollektív a motorosokat. Vagy akkor tiltsák ki az autósokat is, mert amíg ott nézegettük a táblát a múltkor egy rakás zajosabb autó elhúzott, köztük amúgy egy nagyon szép McLaren F1 is.
Főleg ha igazak a hírek autósok rallyztak valamelyik éjszaka, és ezért tiltották ki a motorosokat.
A másik gond, hogy a motoros érdekvédelmek próbáltak közös kompromisszumos megoldást, de szarnak a fejükre, mert két táblát kirakni olcsó, és nem akarnak nyűgöt...hát most csinálunk egy kicsit, csak hogy érezzék a törődés. Persze az hogy normálisan megcsinálják a másik utat az már nem megy. Pedig az az ötlet szerintem jó volt hogy egyirányúsítsák. A hátsó úton fel, a panoráma úton lefelé lehessen csak menni, ez jelentősen csökkentené azon az úton a forgalmat, és a zajhatást is, mivel lefelé nincs szükség motorteljesítményre, ami a zajt okozza.
A visegrádiaknak is érdekük az idegenforgalom, hogy működjön. Úgy ahogy ők is abból élnek, mint te a reptérből, vagy ahogy más, másból. A mátrai vállalkozásoknak is jól esik a turisták pénze. Legyen autós, gyalogos, motoros....
Itt az elintézési móddal lehet probléma.
De lehet, hogy rosszul látom.
Mondjuk Ferihegy ellen megy a tiltakozás folyamatosan. Múltkor odajön az aktivista momentumos picsa hogy írjam alá. Mondom nem írom. Dehát itt lakok akkor az én érdekem is. Mondom az én érdekem az hogy működjön a reptér, mert én itt dolgozom, azért költöztem ide, ahogy kb. mindenki a reptérből él közvetlenül vagy közvetve, aki itt lakik.
Mondjuk nem is szoktak sikerrel járni az ilyen akcióik, amivel minden választás előtt bepróbálkoznak.
Te mondjuk elég messzi laksz onnan ha jól emlékszem. Csak ezért ne utazz annyit. Remélem lesz elég környékbeli motoros, hogy megbénuljon a főút is, mivel azon keresztül lehet csak legálisan közlekedni a két tábla között.
Nincsenek szervezők, csak hallottuk, hogy most nagyon szép a kilátás, és érdemes motorral menni Visegrádra, mert a polgármester is szívesen látja a motorosokat. (tényleg mondott ilyet) 😉
Szóval nyugodtan mehetnek a mopedesek is.
Én is 10 éve jártam arra utoljára, épp itt az ideje, megnézni a panoráma kilátót. 😁
Tudom hogy a sok birka azon hümmög hogy minek, de elvek miatt ott kell lenni, akármennyire hatástalan, ha a jogszerű tiltakozási formák nem hoznak eredményt, az jogalap később a polgári engedetlenségre. Aztán a kordon bontók is simán megússzák, szerintm viszek kulcskészletet és flexet a biztonság kedvéért 😁
Ha túl könnyen belenyugszunk máshol is kedvet kapnak esetleg, aztán azt ki győzné flexkoronggal?
Szerintem azzal van probléma, ahogy ezt elintézték. Nem az az egy útszakasz a lényeg. Legközelebb már a mátrát zárják le, utána a bükköt, a ferihegyet, hungaroringet.....Mert zavar pár embert a hangzavar? Van akit az átmenő teherautók zaja bosszant évek óta, amik kővel megrakva rohangálnak túlsúllyal az ablakuk alatt. Azokkal Mi történik? Semmi.
Majd mindenki futóra teszi a motort és kiviszi valami eldugott pályára, kerül párat, utána hazamegy?
Nekem ez a meglátásom.
Lehet, hogy a táblát nézegetni mennek, de lehet, hogy más mondanivalója van a "rendezvénynek".
Elmennek a tábláig, rácsodálkoznak, felmennek a városon keresztül a másik irányból a Fellegvárhoz a Panoráma út másik végén levő tábláig, ott is értetlenkednek egy kicsit, majd újraa városon keresztül lemennek a Panoráma út alsó végéhez, "hátha lekerült a tábla azóta". És ezt megismétlik párszor. Mivel a polgármester azt mondta, hogy a továbbiakban is szeretettel várják a motorosokat Visegrádon, hát most párszor átmennek rajta.
Kb ezt mondta a Donát a videójában. Ne kérdezd meg, mi értelme van, mert nem tudom, nem én találtam ki.
Nagy ütő teljesítményű pneumatikus vésőgép, meg lemez olló érdekelne.
A vésőgéppel állítólag simán le lehet verni sok méternyi talaj szondát erőlködés nélkül 😄
akinek hangos annak forgalomból azonnal kivonni, elszállítás, kf műszaki
plusz egy nagyobb összegű bírság
már párszáz ilyen eset után jelentősen csökkenne a hangos motorok szàma
a ktm egész jó példa mert a típus engedélyezés során addig fojtogatják amíg nem hozza a normákat de utána nem evvel a kipufogóval árulják....
exc széria mind ilyen
Amikor egy 1600-as sor6 BMW motort 20 m-ről már nem hallassz, egy 450-es 1 hengeres KTM-et meg 1 km-ről is, akkor ott nem a lakókkal, a törvénnyel de még csak nem is a motorosokkal van baj. Csak (jó)néhány barommal.
nem gagyi, atlas copco 25 ezres fordulat majd 1000w
kb 5 órát ment nem bírja a levegő rendszer aztán villanyos lett helyette
Ha a zajjal van probléma, akkor a zajt kell büntetni. Nem kollektív a motorosokat. Vagy akkor tiltsák ki az autósokat is, mert amíg ott nézegettük a táblát a múltkor egy rakás zajosabb autó elhúzott, köztük amúgy egy nagyon szép McLaren F1 is.
Főleg ha igazak a hírek autósok rallyztak valamelyik éjszaka, és ezért tiltották ki a motorosokat.
A másik gond, hogy a motoros érdekvédelmek próbáltak közös kompromisszumos megoldást, de szarnak a fejükre, mert két táblát kirakni olcsó, és nem akarnak nyűgöt...hát most csinálunk egy kicsit, csak hogy érezzék a törődés. Persze az hogy normálisan megcsinálják a másik utat az már nem megy. Pedig az az ötlet szerintem jó volt hogy egyirányúsítsák. A hátsó úton fel, a panoráma úton lefelé lehessen csak menni, ez jelentősen csökkentené azon az úton a forgalmat, és a zajhatást is, mivel lefelé nincs szükség motorteljesítményre, ami a zajt okozza.
Itt az elintézési móddal lehet probléma.
De lehet, hogy rosszul látom.
Mondjuk nem is szoktak sikerrel járni az ilyen akcióik, amivel minden választás előtt bepróbálkoznak.
Szóval nyugodtan mehetnek a mopedesek is.
Tudom hogy a sok birka azon hümmög hogy minek, de elvek miatt ott kell lenni, akármennyire hatástalan, ha a jogszerű tiltakozási formák nem hoznak eredményt, az jogalap később a polgári engedetlenségre. Aztán a kordon bontók is simán megússzák, szerintm viszek kulcskészletet és flexet a biztonság kedvéért 😁
Ha túl könnyen belenyugszunk máshol is kedvet kapnak esetleg, aztán azt ki győzné flexkoronggal?
Majd mindenki futóra teszi a motort és kiviszi valami eldugott pályára, kerül párat, utána hazamegy?
Nekem ez a meglátásom.
Lehet, hogy a táblát nézegetni mennek, de lehet, hogy más mondanivalója van a "rendezvénynek".
Kb ezt mondta a Donát a videójában. Ne kérdezd meg, mi értelme van, mert nem tudom, nem én találtam ki.