akkor a sima CE-mel vezethetném én is. Gondolom a magas nagy súlyközéppontú járműnek annyi a különleges vezetéstechnikája, hogy ne 60-al akarjunk vele átmenni egy körforgalmon(gondolkodós)
Régen ez kellett a trelerre pl. rakodógépek szállításàhoz is ! A mixerhez túlsúly túlméret , F3 a pumpàhoz meg különleges felépítmény F4 kellett , és mivel tanulta az ember , jó eséllyel nem burította fel az első kanyarba ! Mint itt a rossz pèldánál ! Ma màr sima kezdő C-vel vezethető a mixer is és a pumpa is ! Sima E-vel meg a trailer is !
Az a túlsúly túlméret és a különleges felèpítmény volt , míg meg nem szüntették ! Ahol tanították hogyan kell kanyarodni pl ilyen magas súlyközéppontú járművel !
az arány a lényeg, szerintem többet használ mint amikor bajt okoz
pl múlt héten halt meg egy ismerős csaj mert elkaptak egy oszlopot, aki be volt kötve túlélte aki nem volt az meg nem
Ezt nehéz megmondani. Az öv soxor életet ment de van amikor pont nem jó, ha kötve van. De öves témában zotya a szakértő majd jön azt elmondja(kezeit széttáró)
Akkor mé kell ki-be ugrálni? Mellesleg nem értek a mixerkocsihoz, se a pumpához, de itt nem is ez volt a lényeg. Inkább az, hogy nem kapcsoljátok be az övet - főleg te, akit pedig már úgy raktak össze egyszer, mint jóllakott napközis a legót ☹️
Ez a pumpával nemált rá sehova , ez egy mixer , köze nincs a pumpához ! Egyébként valamikor ezért volt kötelező ezekhez az F3-F4 jogsi , amit megszüntettek , nekem még muszàj volt 1987-ben !
Ja, el is hiszem, útközben mennyit kell ki-be ugrálnotok... Ennek a szerencsétlennek se akkor lett baja, mikor a pumpával ráállt, manőverezett, hanem mikor ment az országúton.
Hát sajna az övet csak arra fejlesztették, hogy ütközés estén rögzítse a testet. Sajna a hülyeség ellen nem véd... próbálkoztak baszott hangos csipogókkal, amik vinnyognak, ha nincs bekapcsolva, de az igazán leleményesek ezt kiköttetik, vagy becsatolják maguk mögött.
Hiába, az ész mindent legyőz! 😁
2 tengelyessel sosem ment