Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért betehettél volna egy Marquez féle kanyarodást.
egész jól néz ki
kiskőrös meg debrecen között lehetne ilyen a terület 😀
Látod látod, teljesen hülye vagy ehhez. A motornak van egy geometriája, a két kerék nem ugyanazon az íven fordul. Ahhoz hogy a motor nagy tempónál is kanyarodjon, meg kell told a kormányt, ez neked valószínüleg mint minden, nem tudatos. Ha tudatos lenne akkor nem mondanál ilyen baromságokat.
Nézz meg egy motogp versenyt, ők azért ügyesek, de mégis kormánnyal kanyarodnak, bedurran az alkarjuk és nem a fékezés miatt.

Ja és mégvalami, lassan elindulhatnál orvosokhoz. Durva dolgok mennek most a fejedben, hátha egy orvos kigyógyít ebből. Demens is kezdesz lenni, kapuzárási pánik is van már, lehet egy urológus is kellene ha már ilyen nyíltan kimondod hogy megdugnál bárkit, ott baj lehet 🤷🏼‍♂️
ha egy kicsit is lenne kedvem pecázni megkeresnélek. De nincs(kezeit széttáró) Hétvégére is hítak pecázni, nem megyek. Majd ha jó idő lesz(kezeit széttáró) Ha nekem dolgozni sincs kedvem akkor pecázni se 😂
ugyanilyen moslék itt is az idő ☹️
én minden nap etetni járok hétvégén meg peca
bár most szerintem kint maradok unon az asszonyt
ha utcán kerszteződésből elindulni nem kell akkor heggeszthetjük. Annyit segíts, hogy kivigyük az utcára a hátulját majd emelgetjük. 😅
Én el fogok tudni kanyarodni kormány nélkül is ezért tudtam kanyarodni mondjuk biciklivel elengedett kézzel(meghajlós)
Az ellenkormányzás is kormányzás márpedig anélkül dőlni se nagyon fogsz....
Ja, azt hittem valaki újdonság, jelen esetben nem napokról van szó hanem évek hosszú munkája fekszik benne és azért vannak kedvező jelek is. 😁
Na meg is untam megyek is megnézem a házi hamburgerzsemle receptjét szoky konyhájából már rég csináltam elfelejtettem, hogy kell(kezeit széttáró) 4 ik napja nem csinálok semmit megnézek reggelente 2 kolombót. Semmihez nem volt kedvem a héten bár semmi sürgős dolgom nincs minden ráér 😅 Lassan eljutok ini szintjére(fetrengős)
Komám most csak lementetem a képet a netről az az 2 képet
Látom nem könnyű értelmezni a szöveget
Én írtam : "Kérem nem a mintázatba keresni a különbözőséget"
Erre te : mert hogy attól a két éltől jobbra-balra kibillenteni életveszélyes lehetett
Hát ezek után mit mondjon a ember 😂 😂 😂 Jó napot 🙃
Pipi
annak a motorguminak a tulajdonosa jobb ha autót vezet szerintem 😂 legalább dörzsölné meg valamivel a kilóméteres majrécsíkot ne látszódjon 😂
Jó ember nem nekem kel a motoron ide oda tornázni mert (nem megyek verseny sebességgel ) hanem a motor szögét változtatgat meg a függőlegeshez képest és lettre is jön a kanyar 😂 Szerinted az előbb a motor vs autógumi miért raktam be 😊
Az a faszságót hagyd már hogy robogó meg motor mert az gyengén ovi 😉 volt nagy bandit is ,nagy sv is ,és ami most van azért van mert most ez tetszik 😁
nem nem,(ujjával nemet mutató) minél nagyobb a sebesség annál jobban kell tolni a kormányt mert giroszkóp van ha nem tudnád. 😅
Amit én írtam, hogy hajtű kanyarokban gyök kettőnél kell a kormányhasználat az hülyeség(legyintős) Én nem nevezném motorozásnak amikor a rollerboy kerülget 🤣
A kiülés, meg nem kiülés biztos nagy vitát fog indítani. Kiülni sem feltétlen muszáj kezeit széttáró) Szerintem ez szokás és begyakorlás kérdése. Láttam elég motorverseny hátsókamerás felvételét nos van aki kiül és magára húzza a motort van aki nem ül ki és csak belefexik(kezeit széttáró) A végeredmény ugyanaz. Amikor annó eljárogattam a h. ringre a sok ámátörrel természetesen velük együtt én is az voltam(meghajlós) Mindig azon mosolyogtam amikor az volt a sok balfasz célja, hogy a térde leérjen(fetrengős) Amikor mentek ezek a macskajancsik előttem láttam, hogy kanyarba dőlésszög nincs, sebesség nincs de a térde kihajtva amennyire csak lehet hátha földet ér 😅
Fostam kicsit kerülgetni Őket ezek teljesen kiszámíthatatlanok voltak 😅 Aztán néha-néha egyiknek másiknak sikerült egy annyira kihajlítani a lábát, hogy egy pillanatra leért a térdkoptató a manézsban ott mutogatta mekkora pilóta milyet borított 😅 Egy versenyző meg azt sem tudja hogy húzza be a lábát ha tudná betenné a tank alá, csak ne érjen le. A válla közelebb van a betonhoz mint a térde 😅
Én a ringen próbálgattam ezt a kiüléses dolgot is tulajdonképen ment de nekem gyakorlat nélkül lassú volt(kezeit széttáró) Nekem a belefekvés jött be jobban.(kezeit széttáró) Meg, hogy tövigrántottam a kormányt ív közepén 😂
hasonlóra gondolok 😅
Az szép, forgózsámolyon fordultál ezzel a gumival? 🤣 mert hogy attól a két éltől jobbra-balra kibillenteni életveszélyes lehetett 😂
Pipinek akkor dol amikor elütteti magat.
Azért gyerekek, egyet meg kell jegyezzek.
Ebben a topicban, de szerintem egyik másikban sem volt még 3 ÓRÁN ÁT FOLYAMATOSAN motorozásról szó 😂 🤣
Mert a motor dől, ha kanyarodik. Hogy mitől, miért és hogyan, csak azon vitatkoztok.
Esetleg még érdemes kimenni és egy pillantást vetni a kocsi gumira és utána megnézni a motor gumit
Kérem nem a mintázatba keresni a különbözőséget 😁
És mivel közkedvelt vagyok 😂 😂 😂 és igyekszek meg szolgálni ezt a tisztet meg nekem is van szívem és esik mint állat
Íme
Te is tudatlanul/ tudat alatt motoro---/robogózol? 🤣
És aztán mivel téríted ki a motort az egyenesből? Csak nem te is letolod testtel? xD A kiülés NEM AZÉRT kell, hogy dőlve tartsd a motort, hanem hogy dőlésszöget spórolj a testsúly áthelyezésével.--> Minél több a súly kerül az ívbelső oldalra, annál kevésbé kell megdönteni / vagy annál nagyobb sebességgel mész át ugyanabban a kanyarban( a fizikai határokon belül persze). A motort egyenes helyzetéből kitéríteni MINDIG és MINDENKI kormánymozdulattal tudja, csak van aki nem tudja, megint mások meg még tagadják is ezt:) Neked is ajánlom, hogy nézz utána az "ellenkormányzás" fogalmának. És ezt a legbiztosabban egy kerékpáron , ahogyan pipinek is írtam, ki is tudod próbálni :)
Mivel ma nagyon segítőkész vagyok, itt a link :
http://youtu.be/in0YwvTpmc0
Eleve ott baszod el hogy kapaszkodsz a kormanyba,nem combbal tartod a motort.
Vagyis nalad sanszos hogy inkabb tokával. 😅
Ki?